Jump to content

24DEI

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About 24DEI

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz II
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    PH24DEI
  1. Cu placere, ma pregateam sa editez poza si pentru ceilalti senzori, m-am documentat Sper sa fi fost aceea problema cu infundatul pentru ca si eu am fost surprinsa la mine cat de bine a mers dupa o simpla curatare de IAC!!!!bafta!
  2. Acesta este IAc-ul ce trebuie verificat/curatat!sper sa nu ma insel, ceilalti senzori nu stiu sa ti-i arat...
  3. La mine s-a rezolvat printr-o simpla verificare/curatare de IAC...am avut noroc, am mers de atunci 300 km cu masina si nu s-a mai oprit motorul...decat din vina mea O sa atasez eu o poza cand am timp si poate iti explica mai bine baietii de aici de pe forum.Bafta! PS:am alta ingrijorarea acum:nu stiu niciodata cata benzina am in ea sigur si cu un plin am facut numai 300 km...adica acum este acum pe rosu sus...posibil sa mai fac maxim 80 km, nu? Asta inseamna un consum de 7,5 mixt la 30 litri cat am bagat in ea...Mi se pare multicel...la voi cum e?
  4. Multumesc pentru raspunsuri.Intre timp, i-am schimbat IAC-ul si de vreo 2 drumuri n-a mai murit deloc.Sper ca asta sa fi fost!
  5. Mersi mult!Incercam si asta! Edit: Modelul acesta sau euro3 au canistra de carbon?
  6. IAC-ul il probez inca o data azi.TPS-ul ce este?Clapeta de acceleratie a fost si ea verificata!Mersi!
  7. O sa incerc sa mai schimb o data IAC-ul, repet relantiul sta, doar in mers cand o scot pe liber moare, dar nu mereu, cand are ea toane.Pompa de benzina am verificat, e buna!Multumesc pentru sfaturi!
  8. Buna forumistilor!M-am inscris recent la voi pe site, din cauza problemelor pe care le intampin si eu cu buburuza mea cea noua, un Matiz II din 2001,EURO 3, provenienta Germania, care m-a multumit pe deplin, pana am ajuns la problema opririi motorului in mers, mai exact in pozitia pe liber, exact asa cum am citit si la voi.Motorul a fost refacut complet, masina are cele 2 sonde lambda in functiune, am incercat si testul IDLE LEARN, tot de la voi am citit, tester am pus de cel putin 5 ori pe ea si nu mai da nicio eroare, bobina noua, toate consumabilele schimbate, momentan are la bord 55 km parcursi cu motorul refacut...Inteleg ca e o problema generala...schimbat supapa PCV, curatat EGR, IAC, MAP si tot ce am mai vazut pe aici...Un drum il face ok, fara opriri...un drum moare de cel putin 3-5 ori, in general la intersectii, cand sunt nevoita s-o las pe liber cum spuneam...Mai aveti si alte idei sau alte experiente pentru aceste simptome?Multumesc, in speranta ca nu sunteti deja plictisiti de aspectul asta )
  9. Buna forumistilor!M-am inscris recent la voi pe site, din cauza problemelor pe care le intampin si eu cu buburuza mea cea noua, un Matiz II din 2001,EURO 3, provenienta Germania, care m-a multumit pe deplin, pana am ajuns la problema opririi motorului in mers, mai exact in pozitia pe liber, exact asa cum am citit si la voi.Motorul a fost refacut complet, masina are cele 2 sonde lambda in functiune, am incercat si testul IDLE LEARN, tot de la voi am citit, tester am pus de cel putin 5 ori pe ea si nu mai da nicio eroare, bobina noua, toate consumabilele schimbate, momentan are la bord 55 km parcursi cu motorul refacut...Inteleg ca e o problema generala...schimbat supapa PCV, curatat EGR, IAC, MAP si tot ce am mai vazut pe aici...Un drum il face ok, fara opriri...un drum moare de cel putin 3-5 ori, in general la intersectii, cand sunt nevoita s-o las pe liber cum spuneam...Mai aveti si alte idei sau alte experiente pentru aceste simptome?Multumesc, in speranta ca nu sunteti deja plictisiti de aspectul asta )
 

×
×
  • Create New...