Jump to content

Radix

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Radix

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/08/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.nekita.4t.com

Profile Information

  • Interests
    SF-ist silitor (d-ăsta cu Star War)
  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1,6 hb Elite
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B - 128210
  1. Eu am schimbat un amortizor, stanga fata (desi gropile-s parca mai multe pe dreapta) dar la 139k km. In rest, reviziile le fac cu 300-350 roni dar mai sar cate un filtru. Am observat ca incepe sa intre mai greu in viteze, ma astept sa am ceva pe la cutie
  2. Salut Senna eu am o carte tipărită cu "CO91 sau peste" dar nu contest argumentele tale. merci
  3. Salut am făcut un calcul de consum Viena si retur, cu 4 oameni şi bagaje (motor 1.6 dar simţeam clar că e încărcată) prin minunatul nostru trafic (de unde au apărut atâţia?) până la Oradea şi plicticoasele lor autostrăzi(100-120km/h) şi a rezultat 6.8 l %. Benzină OMV 95. Înainte de asta am pus efix şi mi-a făcut martorul motor orgă de lumini! că am dat fuga la service-ul Chevy. > Ştiţi că în carte la Lacetti spune: benzină CO 91, noi punem 95 dar omu' de la service mi-a scris cu semnătură să pun de la 98 în sus! Fain. Partea rea e că am alimentat ultima dată tot de la OMV şi iar s-a aprins martorul! apoi s-a stins, iar s-a aprins, iar s-a stins, d-astea...tradiţionale... a mai păţit careva?
  4. intr-adevar aveam tot motor benzina 1.6 dar nu treceam de 2500 ture, la Lacetti (eu pronunt Lasetti) turatia este mai mare, îi place cam pe la 3300 ture. de regula asiaticii fac motoare de turatie mare.
  5. Masina merge super bine; am deja 9000 de km si inca sunt incantat ca la primele sute de km. Iti spun asta ca fost posesor de Renault break Megane. Parti bune: ma ajuta mai bine la depasiri, atatea cate fac, o simt stabila sub mine (acum i-am pus cauciucuri de iarnă si parca-i si mai stabila, se simte diferenta); si Megane a fost bun, aveam 200 000 km parcursi fara sa fi umblat la motor si, atentie!, fara sa consume ulei. Parti mai putin bune: motorul Chevrolet, asa cum cred ca ai mai vazut pe acest forum, este mai hranace dar un litru în plus la suta de km fata de Megane este compensat prin confort, rapiditate şi, de ce nu, imagine.
  6. Radix

    Group Buy Cauciucuri

    Salut! şi-a luat cineva Nokian? Am de ales între astea şi Vredenstein sau cum s-o fi chemând. La preţ sunt cam la fel.
  7. merci de informatie! Uite ca am invetat doua lucruri: sa nu pun benzina ochi si nici sa las pe altii sa-mi faca plinu'. Danke. >-
  8. Cum adica ti-a îndesat benzina? Ţi-a pus până la refuz? De ce este periculos? Eu mai am obiceiul ăsta dar n-am avut probleme.
  9. Am pus si eu Rompetrol si pare ok. Am acum 5K km si pastrez consumul de 7,2%, tot cu 20% urban, fara forje si sub 120 kmh. Chestia aia pe care am mai vazut-o pe forum cum ca după 5k km se mai aseaza motorul...bla...mai scade consumul ... e BUSTED! N-a scazut nimic, nada, niente. Totusi consumul tau arata ca 1.4 in oras e gurmand (dar se explica prin turatie); daca-i fi avut dacie ma gandeam ca ai mers cu socu' tras. Cele bune.
  10. Alinutz, iarna ce "scoruri" aveai în urban?
  11. revin cu date noi Am deja 3,5k km şi i-am tot făcut consumuri. Rezultatul meu: 7,16 l% în condiţii de 80% extraurban, fără a depăşi 120km/h, fără condus sportiv şi...m-am mai dat şi sanie când prindeam o vale ca lumea. Eh... şi-n corul bisericii şi ... nu se poate. Chestia aia cu 6,5 l/100km cred că este posibilă la extraurban dacă nu treci de 90km/h, pe drumuri bune şi relativ lejere ca trafic. Cele bune
  12. pentru perfidus şi nu doar nu există nici un fir la capota motorului n-am desfăcut încă şuruburile (2) dar rezultatul este evident cred. Am citit cu atenţie procedura ta şi o voi urma. Nu m-i s-a arătat nici un pliant ci doar o copie xerox după un pliant. Acum îmi construiesc un plan de acţiune deşi banii sunt la ei iar maşina la mine. Merci oricum.
  13. Salut băieţi! Recapitulare: 1. pe site-ul oficial la modelul pe care l-am cumpărat scrie că are alarmă în dotare. 2. bella de la show-room care mi-a vândut-o m-a instruit şi cum s-o dezactivez în caz că va funcţiona. 3. pe geam scrie pe un plastic mic în dreptul beculeţului: vehicle and radio with anti theft ...alea alea, dar nu scrie alarm. 4. manualul nu are indicaţii sau cel puţin eu şi cu bella nu am dat peste ele. 5. ea susţine că i-a făcut proba la intrare în show-room şi atunci mergea... o fi vreo siguranţă... ceea ce eu nu cred. 6. am probat un Aveo şi ăla declanşează (are goarna dezactivată) şi clipesc poziţiile. La mine nu clipesc poziţiile când este armată şi prin geam deschid o uşă aşa cum aţi spus. 7. am verificat lista proces verbal de predare primire şi nu este menţionat explicit alarmă ci închidere cu radio... Concluzii: mă înscriu pentru prima vizită la service nu cred că am de fapt alarmă pe maşină Cei care vreţi să vă luaţi maşini de orice fel şi citiţi forumuri, nu plecaţi de acolo până nu vă fac proba la toate dotările! cele bune,
  14. Alinutz, am făcut întocmai şi nimic! Apăs o dată pe iconul "lacăt închis", se armează închiderea centralizată (coboară "butoanele") şi se aprind scurt poziţiile. Mai apăs o dată pe acelaşi icon (aşa mi-a spus dealerul când am luat-o), se aude cum armează din nou, din nou filează becurile iar acum ar trebui să declanşeze alarma la un şoc semnificativ. Nada!
  15. 1. nici LED-ul de la a mea nu se aprinde, precizez că alarma e montată din fabrică. 2. butonul de pe cheie pentru alarmă ... am spus ia să-i fac proba. Am dat picioare în roţi, zgâţîieli, tras de uşi dar n-a pornit alarma. Voi cum aţi făcut?
 

×
×
  • Create New...