Jump to content

numaicauta

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About numaicauta

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Nubira II
  • Model
    CDX
  • An
    2002
  1. Masina a fost reparata. Volanta avea santuri pe ea de la niturile discului de ambreiaj Discul era dincolo de nituri ca uzura. Placa de presiune avea si ea santuri pe ea de la nituri. Rulmentul se invartea dar scotea un uruit. Tija ce ridica furca era dezaxata. Am inrampinat probleme la reglarea timoneriei... sfat util: Ridicati husa se la schimbatori pentru a centra schimbatorul si a regla timoneria. Mult succes in continuare.
  2. Imi cer scuze pt. ca am zis ca vin cu solutia la urmatoarea postare si nu s-a intamplat asta. Nu intodeauna ce iti doresti, poti sa si faci. Multumesc @smv - pt. raspuns, apreciez. Am mers cu ea in halul asta si am bagat-o intr-o curte la un prieten. Deplasarea a fost dificila, mai mult intr-a 2-a si a 5-a ca in restul... foarte greu reuseam sa conduc maneta schimbatorului. Cu aceasta "okazie" am constatat la plecarea cu a 2-a de pe loc, cum creste turatia si masina nu accelereaza decat mult mai tarziu (cred ca discul e uzat). Ne-am apucat de desfacut: - roata stanga, - aparatoarea de noroi, - plasticul din stanga de sub masina (scut?), - bateria, - bobina inductie, - vas expansiune, - suportul bateriei, - far stanga, - pistonul hidraulic de ambreiaj, - plamanul gpl si ne-am oprit dupa ce am scos cu greu surubul ce are deasupra o teava de plastic in care intra furtunul gros de la radiator. Problemele intampinate: - Ne-am gandit sa scoatem electromotorul, dar nu reuseam sa-i gasim suruburile fara sa mai desfacem si altceva. - Ne-am gandit ca trebuiesc scoase planetarele din cutie si din fuzeta dar si capetele de bara. - Trebuia scos si uleiul din cutie nu nu ne era clar pe unde se face golirea. - Ne-am gandit ca este prea mult de munca si am cedat, din pacate. Am reasamblat-o si am dus-o la service. Concluzia pe care am tras-o: Pentru prima data este recomandat sa ai pe cineva care am mai realizat aceiasi manopera de preferat la acelasi model sau cel putin la un model similar. Daca as fi avut ma multe informatii despre cum se face al fi putut decide daca o putem face sau nu. Scopul postarilor mele este sa impartasesc experienta pe care am avut-o pt.. a ajuta. Mi se pare nedrept ca lipsa de informatie sa te opreasca in a realiza ceva. Postarea mea initiala pare/este ciudata deoarece am urmarit evitarea unor postari de tip "chat", postari ce descurajeaza parcurgerea a 44 de pagini pt. gasirea informatiilor utile printre ele. Bineinteles ca nu este locul potrivit (pe forum).
  3. Multumesc pt. intrebare, te rog sa raspunzi pentru mai multe situatii, respectiv: 1. 30.000 Km 2. 80.000 Km 3. 120.000 Km 4. 170.000 Km 5. 250.000 Km Poti sa alegi tu valorile care sunt mai relevante. In acest fel informatia este mai valoroasa decat in cazul unui raspuns doar pentru o valoare. Probabil te-ai gandit sa folosesti date statistice (de obicei la 80.000 de km pica pistonul, si la 120.000 ambreiajul). Parerea mea este ca statistica nu mai are valoare in momentul in care ti s-a intamplat deja problema.
  4. Salut. Am urmatoarea problema la Nubira II, 2002, CDX: Intra foarte greu in viteze (Nu intra in viteze) cu motorul pornit. - in marsalier - se aude intodeauna un carait, scartait. - in celelalte viteze intra foarte greu, se simte ca agata la schimbator. Cu motorul oprit, nici o problema. Antecedente: Discul patina, adica crestea in turatie motorul dar nu accelereaza simultan. Pornirea se face uneori cu un zgomot al electromotorului (dinti lipsa volanta sau electromotor). Ce am facut: Am scos tija ce se afla intre cilindrul de ambreiaj si levierul de comanda al rulmentului din cutia de viteze. Am observat ca aceasta nu se apropie de cilindru, chiar daca trag cu mana de ea. Este blocata aproape de capat, totusi cu motorul pornit, daca imping in ea aud un zgomot (a luat contact cu placa de presiune). Ce cred: Levierul nu revine pt. ca in spatele furcii se afla ceva care o impiedica sa revina la pozitia initiala. Ce cred ca poate bloca furca: Un dinte de la volanta, un dinte de la electromotor, o paleta de la soarele placii de presiune, alta piesa mica ce s-a desprind in camera ambreiajului. Intrebari: 1. Am gresit in rationament ? 2. Poate fi alta cauza pt. care nu revine levierul ? 3. Prea mult ulei in cutie ce problema poate da ? 4. Poate exista simultan o problema la pinioanele cutiei de viteze ? 5. Pt. schimbarea ambreiajului se da jos cutia sau motorul ? 6. Cum se scot planetarele din cutie ? 7. Ce sfat imi dati pt. a schimba ambreiajul in "fata blocului" ? Rugaminte: - sunt rugati cei care nu au cunostintele necesare sa se abtina de la comentarii fara sens. Scopul acestui mesaj este de a servi celor ce intampina o problema similara astfel incat sa gaseasca rapid o rezolvare. In ceea ce ma priveste, nu cred ca am sa primesc rapid raspuns la intrebarile mele astfel incat sa pot beneficia de ele. Urmatoarea postare a mea va contine solutia pt rezolvarea problemei. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...