Jump to content

danielrotaru30

Membru în rodaj
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About danielrotaru30

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    vaslui
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    BC-85-FOR
  1. Salut! Nu am mai postat de mult pe forum...am reusit sa invat foarte multe de aici...problema noua acum...tico din 99...deschidere initiala a clapetei de aer nu se mai realizeaza defel...doar atunci cand intra in lucru socul termic...acum vara durand 1 min sa zicem....porneste perfect ...dar merge inecat in acest rastimp...cum incepe sa se deschida clapeta de aer dupa ce agentul de racire misca pistonasul socului, miscand clapeta putin totul revine la normal...Ce sa fie? BVS?
  2. Salut! O intrebare am si eu (offtopic) are cineva idee cam cata benzina ar mai fi in rezervor din momentul cand acul ajunge pe pozitia rosie?
  3. Hmmm...hai ca maine slabesc si eu putin cablul si iti spun daca se schimba vreo ceva. .......daca stau sa ma gandesc bine sa stii ca n'are 'joc' pedala absolut deloc, cum o ating se si tureaza. Incerc maine si iti spun. O seara buna!
  4. Salut, Narcis! Am rezolvat cazul! Incurajat si de faptul ca mi'ai spus ca ar putea fi ceva mecanic la clapeta de aer si gandindu'ma si eu la lucrul asta, azi de dimi m'am dus tinta sa fac ceva (ore merge tzipla ori nu mai porneste) ) Deschid capota dau jos carcasa la filtru ...vad clapeta perfect inchisa....buuuun...bag cheia in contact porneste instant, merge ok la 800 de ture 5 sec, apoi da semne sa se balbaie exact ca un motor pe pacura ))...las asa 1 min, bar-bar-bar nu se msica clapeta de soc deloc....apoi zic i'a s'o apas nitel cu degetu'......instant se corecteaza mersul...., zic GATA aici e buba! Imi zic ca trebuie sa fac ceva sa gresez lagarele...n'aveam nimic la indemana si'mi vine ideea sa iau o seringa cu ulei de motor ce'mi ramasese de la schimb (Aral 10-40). dau pe lagare pe toate parghiile care 1-2 picaturi pe tija socului, arculetul ala de pe clapeta de aer. O pornesc din nou(deja caldutz motorul) spritzuiesc bine sa se deschida clapeta de aer complet s'o las asa...in sensul sa se unga parghiile. Am pus totul la loc si acum juma' de ora ma duc sa vad ce zice, deschd din nou capota, claptea inchisa corect, dau contact, porneste instant in 1500 de ture. Perfect! Caz rezolvat! Acum intrebarea mea e....cu ce ar trebui unse acele parghii la modul profesional, ca sa lucreze in permanenta corect si usor? P.S. Scuze de 'roman' dar sunt entuziasmat ca merge corect si nu mai trebuie sa apas nimic la pornire asa si cum e si normal! Multumesc mult Narcis de sfaturi si o seara placuta! Salut Stefan! Ai idee in iasi se poate face pe undeva un carbotest? O intrebare as mai avea despre masinuta asta, am cautat si nu am gasit nici un raspuns de genul asta pe forum....la toate tico'urile DEcelerarea este mai lenta k la alte masini, Dacia 1310, Logam etc? Sau la mine e problema? Adica decelereaza ceva mai lent, turatia revine la relanti, sau la o plaja mai josa corespunzatoare nivelului apasarii pedalei de acceleratie in 2-3 secunde. Exclusa ipoteza cu cablu semi-blocat, clapeta la fel. Asta e modul normal de funtionare a motoarelor de tico? Citeam pe un forum VW ca de chestia asta s'ar ocupa supapa PCV, pe care am schimbat'o sa vad daca e vreo schimbare insa nimic. Astept o parere.
  5. Sa stii ca m'am gandit si eu la treaba asta cu clapeta inchisa, sa stii k ea functioneaza corect, in sensul ca, dimi e inchisa complet iar dupa 4-5 min e perfect verticala. crezi ca spritz'ul ala o deblocheaza?......adica ii da impulsul s'o deschida si mai departe isi face treaba corect? Masina o am cumparata de vreo 5 luni e prima mea masina, idei asa de functionare in mare am....(am avut o mobra vreo 6 ani) ))...bine...e dif de la cer la pamant intre aceste carburatoare. Oricum de cand am luat masina socul asta intra in functiune dupa 10-20 secunde de la pornire fara sa apas absolut nici o pedala. O alta chestie interesanta ar fi ca atunci cand calc frana ( aici vorbim doar de functionarea motorului la rece) in primele 3-4 minute creste turatiala modul ea sta la 1300-1500 de ture daca fac pedala la frana sare la 2000 pentru cat timp fac pedala( gen aerisirea franei). dupa incalzirea motorului turatia scade frumos si merge impecabil. Eu sunt din Vaslui si pe bune e ultimul oras din tzara asta....nimeni nu se pricepe, nimeni nu se baga k au auzit ca e complicat....asa ca trebuie s'o fac eu. Multumesc mult pt replay, Narcis! Ulei are doar 2k km, filtru aer nou, benzina la fel. Ce zici sa dau cu CerbCleaner pe clapeta aia? Si daca da cum se da? habar n'am....morotul pornit, oprit, clapeta inchisa deschisa? O alta chestie care am inteles'o de la 'cei mai mari' e sa nu pun benzina de la Lukoil e cica e f aiurea...si eu fix d'aia pun...acum nu stiu ce sa zic. O seara buna!
  6. Salut! am si eu o intrebare, de ce cu motorul rece socul automat intra in functiune daca ciupesc chiar si o milisecunda ca sa zic asa acceleratia? Aveti vreo idee? Multumesc! Revin cu detalii....daca nu ciupesc acceleratia motorul merge cu o turatie gen 600-700 de ture la nasfarsit...cum am ciupit'o sare la 1500...de acolo functionand nornal socul.
 

×
×
  • Create New...