Jump to content

eu_adik_eu

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About eu_adik_eu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    IS-60-AND
  1. Nu am facut poze la cum s-a taiat cu flexul...dar sincer nu a iesit exact cum ma asteptam. Taietura nu a fost chiar fixa din prima. Se poate umbla la sonda dar capacul de tabla rezultat nu imi place. Cred ca voi face eu un capac frumos din alt material ca sa dea bine si sa fie si practic ( la capacul rezultat de tabla ar insemna sa il indoi de fiecare data cand umblu la sonda ( stiu ca nu se umbla des dar vreau sa fac totul bine chiar daca nu e la vedere) . Voi reveni cu poze cand va fi gata capacelul . Stefan984 mi-a dat ideea. Se pricepe bine la ce tine de Tico .
  2. Salut baieti. Revin cu informatii dupa demontarea rezervorului. S-a lasat cu 3 suruburi rupte + colier rupt la conducta de benzina + fir rupt la sonda de benzina. Cu suruburile s-a rezolvat. Am cositorit sonda . A fost pusa pe masina dar a indicat o zi...dupa care nimic. AM dat rezervorul jos si am obsevat ca s-a desprins din nou firul de la sonda. De data asta s-a dat o gaura in sonda si s-a pus surub. Operatia asta nu am facut-o eu ...ci un prieten. Azi cand m-am dus sa iau Tico...am observat ca masina indicat full. As fi vrut eu - aveam cam 10 litri in rezervor. Dupa mai multe documentari am aflat ca mecanicul a dat gaura prea adanc si facea ,,masa'' .Cand face masa arata full. deci sonda e compromisa. Am luat alta sonda de la un cunoscut cu o suma infima -15 RON. E functionala. Urmeaza sa o punem maine pe masina. Dar nu voi mai scoate rezervorul...ca e nebunie curata. Voi face o gaura cu flexul sub bancheta ...pentru viitoare evenimente cu sonda. ( un capac in 3 laturi)
  3. Merci baieti pentru raspunsuri. Inca nu m-am apucat de demontarea rezervorului. Am masina cu ce sa circul. Astept sa aiba un prieten mecanic timp si vom incepe operatiunea. Mi-au mai spus oamenii ca e posibil sa se lase cu suruburi rupte. Voi vedea eu ce fac. Merci si pentru sfatul cu etansarea conductei.
  4. Salutare lume. Am o problema cu Ticozaurul meu. L-am reconditionat , dupa o perioada lunga de stat pe dreapta. Dar a aparut o problema : Atunci cand alimentez , dupa 5 minute se opreste motorul , mai ales cand accelerez. Dupa mai multe teste mi-am dat seama ca are gunoaie in rezervor , din cauza ca se infunda conducta de retur , si cand bag aer comprimat pe ea , nu mai face probleme mult timp , apoi problema reapare cand alimentez(probabil starnesc gunoaiele de pe fundul rezervorului). Intrebarea mea este : Este greu sa demontez rezervorul si sa il curat? Cum se procedeaza? Precizez ca Tico l-am luat inapoi de la un dusman al tuturor masinilor , si din pacate a stat fara capac la rezervor mult timp(juma' de an probabil). Cine stie cate chestii au intrat in rezervor?
  5. Am rezolvat tot eu...degeaba cu mecanicii. Am vorbit cu un prieten care are un tico si a venit cu mine la service-ul unde era parcat tico. Am schimbat delcoul cu tot cu fise si bujii , insa acelasi rezultat. Am verificat toate sigurantele posibile. Am schimbat niste furtune de aer, aceeasi treaba. Colegul se apuca sa schimbe carburatorul , cu unul pe care il avea , dar l-am oprit. Am adus un furtun de aer comprimat si am suflat in conductele de benzina ( tur si retur ). Cea de retur era infundata . Dupa aceasta operatiune masina a mers normal. Ii voi mai face ceva teste astazi. Cata nebunie pentru un mic defect...
  6. Salut lume! Sunt nou pe acest forum.Am avut un Tico 3 ani jumate' si l-am vandut ( mi-am luat alta masina). Am cumparat Tico inapoi distrus si m-am apucat sa il reconditionez. Am reusit in mare parte , dar de vreo 2 saptamani are o problema pe care nici mecanicii inca nu i-au dat de capat. Se opreste motorul exact cand accelerez. La relanti sta , dar nu totdeauna. Am schimbat si pompa de benzina , dar degeaba. Socul automat merge ( a fost verificat ) . Am pus si aditiv in benzina - nici o schimbare. Daca am sanse , apas pedala de acceleratie si merge vreo 200 metri , dupa care se inneaca si pierde din putere pana moare motorul. Astept un raspuns de la oameni mai avizati decat mine , sau care s-au confruntat cu ceva asemanator. Merci!
 

×
×
  • Create New...