Jump to content

butunos

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About butunos

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bacau/Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  1. Am verificat ambreiajul si nu are nicio problema in schimb mi-a facut o alta surpriza masina sambata: mi s-a rupt suportul de pedale si mi-a cazut pedala de ambreiaj. Abia azi am reusit sa rezolv problema. M-a costat 250 de lei, 100 suportul de la dezmembrari si 150 manopera. Ieseam mai ieftin cu sudura dar nu am avut incredere in solutia asta.
  2. Am observat comportamentul asta de cateva ori, vroiam sa accelerez puternic dar masina nu se misca pe masura acceleratiei si trebuia sa eliberez pedala si sa o apas din nou. De asemenea in pante mi se pare foarte lenesa, nu reusesc sa pastrez deloc o viteza constanta, simt cum se chinuie si din motivul acesta trebuie sa "prind viteza" inainte sa incep urc o panta (e vorba in principal de pantele de pe drumul Iasi-Bacau). Eu am pus mereu problema asta pe seama specificatiilor tehnice ale masinii, nu m-am gandit ca ar putea avea o problema cu masina pt ca in rest pare sa mearga bine. Daca patineaza ambreiajul ar trebui sa obtin si un consum mai mare al masinii, nu? Nu am reusit sa fac un calcul exact, dar daca fac plinul (30l GPL montat din fabrica -> "mare" afacere am mai facut eu si cu GPL-ul asta ) , dupa un drum Iasi-Bacau-Iasi (120+15+120) ultimul led incepe sa clipeasca si de acolo mai merg cativa zeci de km. La un calcul brut obtin ~9%. Problema asta am pus-o pe seama GPL-ul care am inteles ca furnizeaza mai putina putere si a stilului meu de condus ( nu prea economicos).
  3. A ridicat capota, s-a uitat pe acolo, s-a uitat si pe sub masina, a mai tras de schimbator, cred ca si-a dat el seama intr-un fel, daca e posibil. Nu e nimic care sa se vada la prima vedere sa iti dai seama de starea ambreiajului? Mi-ar conveni si mie sa il schimb acum cand stau mai bine cu banii si sa stiu ca e nou decat sa ma lase cand imi e lumea mai draga
  4. Am fost azi in service, mi-a strans cablul de ambreiaj si acum merge foarte bine, nu cred ca a mers vreodata asa de cand am cumparat-o. Mi-a spus si sa strang bani de un ambreiaj nou, Din ce am citit pe aici cel mai potrivit ar fi un Valeo. Multumesc!
  5. Am fost acum si am testat cutia ca sa imi dau mai exact seama care sunt simptomele, e mai simplu decat atunci cand sunt in trafic. Cu motorul oprit intra usor in orice viteza, mai putin in marsarier unde trebuie sa incerc de 2-3 ori. Imediat cum am pornit motorul, fara sa ma misc deloc, intra greu in toate vitezele nu doar in treapta I + caraitul de la marsarier. Pedala de ambreiaj pare destul de jos, 1-2 cm sub cea de frana. Cablul am incercat sa il reglez zilele trecute ( in curte, nu la service ) dar mai mult am creat probleme: ba nu intra in viteza, ba nu nu mai tragea masina, pana am facut-o cum era inainte. O sa merg saptamana asta intr-un service sa imi regleze ambreiajul, daca nu se rezolva schimb si uleiul daca nici asa, o sa vad ce fac. Am tot citit despre timonerie, sincroane, placi, kit ambreiaj de m-a luat groaza.
  6. Buna seara, Am si eu o problema cu Matizul meu. Mic istoric: E prima mea masina, nu am nicio treaba cu mecanica/masini, sunt complet pe dinafara. Masina e din 2008, eu am cumparat-o in martie 2013, acum are 60.000 de km. Probleme pana acum: un scartait la apasarea pedalei de ambreiaj care a disparut si un cablu de la schimbatorul de viteze care s-a rupt si l-am schimbat vara trecuta. Problema curenta: 1. Intra foarte greu in viteza I, si la rece si in mers, trebuie sa fortez destul de tare 2. In viteza III agata cand o bag 3. Caraie cand bag in marsarier daca motorul este pornit. Daca motorul nu este pornit nu reusesc sa bag complet in marsarier, schimbatorul se deplaseasa doar pana la jumatate. O data am reusit sa bag in marsarieri cu motorul oprit dar cand l-am pornit se auzea un zgomot care a disparut dupa ce am scos din viteza. Am fost acum 2 zile la un service pt constatare si mi-a spus ca trebuie schimbate cablurile de la cutia de viteze.Nu stiu daca e posibil ca in 3 luni sa se uzeze asa de tare cablurile alea incat sa fie nevoie sa le schimb. Pe langa asta nu prea am incredere in el pt ca initial mi-a spus ca trebuie schimbate cablurile de ambreiaj. Dupa ce m-am interesat ca nu exista 2 cabluri de ambreiaj ci unul singur am vorbit din nou cu mecanicul si mi-a spus ca de fapt se referea la cablurile de la cutie. Dupa greseala asta nu stiu cata incredere sa mai am in el. Serviceul e unul marisor din Iasi, are legatura cu o firma de taxiuri de aici. De cateva zile am citit tot ce se putea citi despre asta dar nu m-a lamurit nimic si am nevoie de o solutie mai ieftina decat "schimbam tot ce putem pana se rezolva". Multumesc
 

×
×
  • Create New...