Jump to content

cercetas

Membru în rodaj
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About cercetas

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    ploiesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. m-am uitat la testerul din service-ul Automar si erau ultimele erori, iar baietii ceilalti au testat cu o sarma in mufa de la ECU (de vreo 10 ori). Am si vazut cum se face. Erorile astea erau. Asta e, m-a innebunit!
  2. Revin cu continuarea povestii. Am fost cu masina la tester. La "celebrul" service AUTOMAR din PLOIESTI. Ajuns acolo, se apuca de ea un mecanic batran.Ma duc sa-i spun ce am verificat,inlocuit,etc ca sa stie de unde sa inceapa. Cand colo, incepe cu o teorie ca s-a saturat ca toti amatorii sa umble la masini si sa le aduca stricate la service sa le repare el ( de parca nu era asta meseria lui sau as fi avut garantie la masina din '95). Ii explic ca nu ai nevoie de facultate sa montezi un motoras "pas cu pas", un furtun-burduf sau o bujie si sa-mi spuna ce reprezinta erorile ca de-aia am venit. A descoperit eroare MAP, MAT SI TAS( senzor relanti,senzor clapeta acceleratie, probleme admisie-scrise toate in factura). Imi propune cu seful lui sa las masina acolo, ca poate o repara dar nu stie cand si cat dureaza (de parca eram prost). Refuz si plec la un alt service (la cei care mi-au montat GPL-ul). Vreme de 8 ore, patronul service-ului care e si mecanic a verificat masina de la cap la coada, aproape a demontat-o. A verificat motorasul "pas cu pas", demontat si curatat clapeta de acceleratie, aproape toti senzorii (nu stiam ca are asa multi CIELO),fise, bujii, a masurat alternator, bobina de inductie, capac de delcou,verificat injectoare, inlocuit temporar bobina de inductie si ECU (cu altele de-acolo),am inlocuti senzorul de la clapeta (100 ron), ceva legat de vacuum, a verificat relee,sigurante, fire, cabluri. NIMIC!!!!!!!!!! SIMTEAM CA INNEBUNESC!!!!! In final....ultima sansa: delcoul(cu tot cu modul electronic) si...BINGO. Asta era.Acel NENOROCIT DE MODUL A stat saracul 8 ore doar ca sa afle cauza. Incredibil!!! La plecare, il intreb cat ma costa. Raman socat. NIMIC!!! Motivul e simplu: "nu am reusit dom'ne sa repar masina, asa ca nu te costa nimic". M-am dus, am cumparat un bacs de doze de bere si i-am dat si 50 lei. De rusine. Oricum merita mult mai mult. MORALA: sa n-aveti incredere (mereu) in calculatorul de la CIELO. Va poate aburi mai ceva ca o curva.
  3. Maine merg la tester. O sa vad ce inseamna eroarea aia. Dar pana atunci...speram sa rezolv fara tester. Sunt intr-o mare pana de idei si solutii. As vrea sa-mi iau un tester universal pt masina dar nu stiu ce tip de mufa ar trebui sa aiba( cielo'95). Or fi bune de ceva cele universale? Stie cineva?
  4. Salutare tuturor! Am patit o problema la un cielo din '95. Va rog, daca ma puteti ajuta, ca nu-i pot da de cap. Zilele trecute, in mers, mi s-a aprins becul "check engine"-intermitent. Dupa ce am ajuns acasa am observat ca la relanti (900 ture) moare motorul pe benzina. Motorul oscileaza de la 300-900 rotatii si dupa cateva zeci de secunde se opreste. La fel se intampla si pe GPL. Am schimbat motorasul "pas cu pas", furtunul-burduf de la filtrul de aer (era crapat), am inlocuit un modul de vacuum (parca asa se numeste), am curatat clapeta de acceleratie,alte furtunase,etc. Sunt disperat. Nu stiu ce sa-i mai fac. Aveti cumva vreo idee? Daca o las la 1000 rotatii la relanti se stinge becul (dar asta nu e o solutie). Am resetat ECU, IAC. Nu stiu ce sa-i mai fac. CU STIMA!
  5. Am revenit cu finalul povestii: dupa ce m-am chinuit atat si chiar am facut prostia sa pilesc limba metalica care ajuta la sustinerea butucului inauntru ( cea mica de deasupra, nu cea care intra in contactul electric), am ajuns la service. Acolo, cand au vazut baietii ce-am facut, doar ca nu mi-au zis "prost" (nu m-as fi suparat) si m-au trimis sa cumpar altul. Am gasit destul de repede (la un magazin de piese de DACIE la pretul de 75 lei-vizibil mai bun calitativ) si m-am intors la service, unde au reusit montarea lui in 5 min. Deci, toata afacerea m-a dus 260 lei (cat o distributie). Acum o sa schimb limba rupta (din butucul defect) cu cea din butucul pilit, si in felul asta mai am unul de rezerva. CONCLUZIA: PROSTIA SI NESTIINTA SE PLATESC SCUMP!!!!
  6. Am revenit cu urmarea: dupa ce coletul a ajuns in ploiesti la 07.00 a ajuns la mine abia la ora 15.00. Am stat ca pe ghimpi (multumesc Cargus- super rapid). In fine, ma apuc voiniceste de treaba si....nici dupa 3 ore n-am reusit sa-l montez. Am incercat in toate modurile posibile. Cu cheia in poz.2, cu ceva ascutit bagat prin acel orificiu, sa apese limba de blocare, am pilit usor cu smirghel chestia aia care blocheaza volanul (din cauza ei nu intra pana la capat). M-a umplut de nervi. Maine ma duc la service. O sa ma coste contactul asta cat nu face. Ce teapa naibii mi-am luat!!!!! Am reusit pana la urma sa o aduc acasa. Cu contactul vechi pus la loc( ca sa nu se blocheze volanul in mers) si cu cel nou am pornit masina din bulb (n-am vrut sa folosesc o surubelnita de frica sa nu fac ceva aiurea- oricum e dintr-un plastic ordinar contactul electric). Apropo, cand am vazut ce contact mecanic am primit, mi-a venit sa urlu....o chestie de proasta calitate, se pare din dur-aluminiu, cam firav, offfffffff!!!!!!!! O ZI DE cuvânt_urât!!!!
  7. mai bine nu-mi mai aratai link-ul ala!!! ce teapa mi-am luat.... asta e! faptul e consumat. oricum, vreau sa caut unul de astra, in speranta ca poate e mai bun. pana atunci...omul mai si pierde. macar sa pot rezolva problema asta si sa-mi iau masina de-acolo.
  8. stiu de contactul ala de la "radacini", dar am sunat acolo si a zis ca sapt viitoare pot sa-l aduca. nu mai era in stoc. asa ca....fortat de imprejurari, am dat comanda de asta la 100 lei si-l astept azi. masina a trebuit s-o las acolo unde mi-a murit contactul si este intr-o zona cam rau famata din ploiesti...n-am avut de ales. oricum, o sa-mi iau preventiv si unul de opel astra ( de rezerva, daca tot sunt asa de proaste astea de cielo). de la ce model de opel este compatibil cu cielo, sa stiu sa caut? un link, poate? va multumesc!!!
  9. Salutare! Azi am patit ce am tot citit pe forumul acesta: m-a lasat contactul! Pur si simplu mi s-a sectionat limba metalica ce intra in contactul electric. Dupa ce m-am umplut de nervi, am reusit dupa vreo ora sa scot contactul mecanic, sa vad mai bine ce-i acolo (noroc cu voi, ca n-as fi reusit in veci: VA MULTUMESC). Am dat comanda in Bucuresti de unul nou, dar dupa ce am citit aici am devenit brusc reticent privind calitatea lui. Am luat contactul asta :http://www.pieseauto.ro/contact-auto/daewoo/cielo/contact-pornire-daewoo-cielo-1255970938.html . Puteti sa-mi spuneti daca e ceva de capul lui, sau o sa vad singur in timp? Maine o sa-l montez. Ceva sfaturi de tinut cont la montaj? Va multumesc!!!!
 

×
×
  • Create New...