Jump to content

cristinel_bm

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About cristinel_bm

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Baia Mare
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Nubira
  • An
    2006
  1. daca am gresit, imi cer iertare, dar pentru a elimina orice urma de indoiala am pus 3 poze + cea cu bobina de pe masina. Daca cel care cumpara, nu stie sa vada pozele si sa stabileasca daca ii este buna sau nu, eu ce sa fac? Eu recunosc ca nu stiu modelele, nu m-o interesat niciodata aceasta marca de masina, o conduc fiindca este a sotiei, ramasa de la tatal ei care a decedat. Imi face numai probleme! Nu vreau sa pornesc povestea ca nu este topicul corect... Revenind ...Piesa este cumparata de la Unix auto din Baia Mare, noua. Piesa a fost gasita in programul lor la Daewoo Nubira, pentru ca pe masina scrie Nubira, ca se potriveste la Lacetti sau la altceva nu stiu. Eu am cautat piese de Chevrolet Nubira si cei de la Unix nu aveau nici o piesa. Uitandu-ne in cartea de identitate, s-a vazut scris chevrolet nubira, au cautat dupa seria de la sasiu, au gasit piesa ca este de nubira, si am cumparat-o. Pretul este cat am scris! Io nu stiu, sincer, numai poti pune nimic pe nicaieri ca 10 sar pe tine sa iti dea in cap. Mai...sunt prost...na, ca nu le pot stii pe toate...
  2. da mai, lasa-ti-l pe prost in pace! Ma bucur doar, ca ma uit in jur si nu sunt singurul. Foarte bine ca sunteti voi destepti! Uite-o montata pe masina, chevrolet nubira, alias daewoo nubira. Daca aia de la politie si cei care au facut masina nu stiu ce model este...atunci asta e. ziceti merci ca nu cumparati, ca nu cumva sa va tzepuiesc. http://i41.tinypic.com/swe8h1.jpg vreti sa va fac poze si la actele masinii? 80kw - 108cp, 2006
  3. domnu, esti interesat sa cumperi? daca nu...lasa te rog mesajul asa cum o fost, ca nu am acuma chef sa iti explic ce si cum. Mai intereseaza-te! Cu multumiri
  4. Vand bobina inductie si cu siguranta se potriveste si la alt model Chevrolet sau Daewoo. Este noua, a fost doar incercata si este functionala. Problema masinii mele nu venea de la bobina, eu am cumparat-o si acuma nu am ce face cu ea. Pretul de magazin a fost 280 si ceva de ron. Pretul pe care il cer eu este 250 ron. Multumesc!
  5. * stiu ca nu se curata, si am in plan sa o schimb in viitorul apropiat pentru ca a depasit 160 mii de km ** Ei...cu sigurant cred ca este o "masina desteapta" la ce date (putine) iti da ECU. Si daca e asa , cum pot afla si cum as putea sa le resetez? Scoti borna de la baterie?
  6. Eu ma gandeam la problema asta deoarece stiu si am vazut bujii care au functionat in diverse regimuri si anume amestec sarac, amestec optim si amestec bogat. Si cele cu functionare in amestec sarac aveau ceva depuneri albe pe ele, cele normale erau caramizii spre albe iar cele cu amestec bogat erau afumate. Deci ma gandesc ca daca pe bujii se pun depuneri , s-o fi depunand ceva si pe sonda lambda. Si aceste depuneri ar putea modifica usor valorile Sondei lambda. Oricum alta explicatie nu am atata timp cat problema o aparut dupa ce s-o ECU o dat eroare cu amestec sarac la mersul pe gaz.
  7. bun, sa zicem ca e asa (cred ca are 2 sonde dupa ce arata datele din diagnoza), si dureaza cateva zile de mers cu masina doar pe benzina ca sa revina la normal functionarea motorului, adica fara intreruperi?
  8. mai baieti, cred ca am determinat problema, si v-o supun atentiei si voua. V-am spus ca mie imi dadea ceva eroare la gaz, adica cand mergeam pe gaz. Na uite ca am observat ca cele mai mari figuri le face dupa ce o mai chinuiam eu pe gaz. Si am constat ca dupa o perioada isi revenea. Problema este ca eu iar o chinuiam pe gaz si mai mergeam 10-15 km ca sa consum gazul din butelie. Asadar eu cred, ca arderea foarte saraca pe gaz (datorita nefunctionarii corecte a instalatiei) producea ceva contaminari a sondei labda. care dadea valori gresite ale oxigenului din noxele de evacuare. Si pana asta se ardea, curata, etc, facea figuri. Uite ca am venit pana in Sibiu, si o mers perfect pe benzina, fara nici o intrerupere. Voi ce ziceti? este posibil contaminarea sondei labda? Eu la concluzia asta am ajuns analizand toate datele si facand multiple teste. Va multumesc!
  9. Am o valva EGR de aia mare , butucanoasa , cu mufa. Sa stii ca am mai scos o data mufa de la ea si am mers la test drive, dar nu imi amintesc exact daca o mai facut figuri (cred ca nu). Dar ulterior testului am mers la un prieten care are un service auto si care mi-o spus ca nu se face asa, deoarece cand computerul de bord descopera o eroare, intra intr-un alt regim de functionare pentru a ii reduce efectele si atunci testul este total neconcludent. Faza este ca ieri am facut un drum de vreo 30 km in care avand testerul pus pe masina pentru a inregistra date, am incercat sa merg si constant cu anumite turarii, si sa o accelerez pentru a surprinde momentele in care da rateurile si a analiza ulterior datele. Culmea e ca fara sa schimb benzina, fara sa ii fac absolut nimic, nu a mai avut nici un simptom suparator.
  10. Revin, spunand ca am verificat injectoarele de la benzina (dau acelasi debit, nu au intreruperi indiferent de turatie sau presiunea pompei de benzina, am vazut cu ochii mei testul), am schimbat bujiile cu unele noi, am verificat fisele (le-am masurat cu aparatul de masura si sunt in parametrii), am cumparat o bobina noua, crezand ca a ramas ultimul lucru care ar putea avea defecte si....tot celeasi intreruperi. Intre 1800 si 2000 turatii sunt cele mai urate. Daca tin constant piciorul pe acceleratie intre valorile astea, te smaceste ca o dacie veche la care merge si nu merge o bujie fara a da nici o eroare computerul de bord. Va mai mentionez ca am facut un test, am scos pe rand cate o fisa de bujie, si am mers cu masina cate vreo 100m. Culmea este ca de fiecare data motorul a avut exact aceleasi simtome (intreruperi si smaciri evident mai mari intre aceleasi turatii mentionate) iar computerul de bord nu a detectat ca de fapt masina merge in 3 cilindrii, nu a dat nici o eroare. Am fost cu ea la 3 service-uri diferite, unul fiind cel de Chevrolet, fiecare spunandu-mi altceva, lucruri care pana la urma s-au dovedit neadevarate. Cand o accelerezi ca vrei sa depasesti...nu da nici un rateu, dar cand vrei sa mergi constant, iti vine sa te dai jos si sa ii dai un ciocan de nervi. Si faza si mai tare este ca sunt momente in care nu face lucrurile astea, dar sunt prea scurte, din pacate. Nu o mai intalnit nimeni ceva asemanator? chiar cu o rezolvare? va multumesc
  11. Iti multumesc pentru raspuns, dar totusi, daca apar aceste probleme, nu ar trebui ca computerul de bord sa isi dea seama de anomalii si sa dea ceva eroare? Daca si-o dat seama ca pe gaz exista missfire, chiar daca motorul mergea, chiar si random cylinder, pe benzina, daca se intampla acelasi lucru, sau daca injectoarele nu dau cantitatea de benzina corespunzatoare deoarece sunt infundate partial, sa spunem, nu trebuia sa isi dea seama? Eu intreb pentru ca e prima masina mai tehnologizata pe care am avut-o.
  12. Salut tuturor. Am si eu o problema cu masina si as vrea sa va cer parerile voastre, pentru cine o mai patit sau stie care poate fi rezolvarea. Masina este un Chevrolet Nubira/Klan (cred ca nici fabricantul nu stie exact) , an fabricatie 2006, 1.6l, benzina, doua axe cu came, 166 mii de km, cu instalatie de gaz secventiala (habar n-am cine o montat-o). Nu consuma ulei, nu are gaze de carter. E cam full electric. Masina o ramas de la socrul meu care o decedat, si fiindca era cam secretos, nu prea stiu nimic despre istoricul ei. Problema consta in faptul ca prima data a aparut o eroare care zicea Random Cylinder Missfire...bla bla, care aparea doar cand mergeam cu gaz. Na...am zis ca sunt vechi bujiile, cine stie cand o fost schimbate, hai sa le schimb. Le-am schimbat, aceeasi problema! Am mers cu masina la o firma care se ocupa de instalatii de gaz, o desfacut capacul de plastic de pe motor, mi-o zis ca sunt duse injectoarele de gaz (fara nici un test, nu comentez), costa 17 milioane si am zis ca na...ciuciu bani, las-o asa ca a merge pe benzina. Ciudat este ca dupa putin timp, nu mai functioneaza corect nici pe benzina. Adica simtomatologia este urmatoarea: pornesc, o las 1 minut sa se miste uleiul, plec. Accelereaza destul de normal cand pedala este apasata serios, dar daca o apesi incet, treptat, motorul parca da semne de rateuri, simti ca te hatzana. Daca incerci sa tii constanta turatia, 2000, 2500, 3000 se simte serios ca da rateuri si ca nu are o functionare normala. Poti merge cu ea, dar pe mine ma scoate din sarite. Vorba unui user, parca merge in 5 timpi. Culmea este ca nu da nici o eroare computerul de bord. Am program de facut diagnoza, si uitandu-ma la parametrii nu par a fi in neregula. Am si salvat intr-un fisier .csv un drum facut de mine de 20 km, daca cineva poate sa isi dea seama daca e ceva in neregula, i-l pun la dispozitie. Mai mentionez faptul ca filtrele (aer, ulei, benzina) si uleiul au fost schimbate in urma cu 2000 km. Si ma gandesc, tot eu, ca daca computerul de bord si-o putut da seama la functionarea pe gaz ca e ceva missfire, ma gandesc ca daca nu ar da bujiile scantaie (simtom asemanator cu masinile mai vechi, cu delcou la care nu functiona o bujie) ar trebui computerul sa isi dea seama. Ma gandesc ca poate e un senzor care e pe duca, da valori eronate pe care computerul de bord le ia ca bune si de aci pana la mersul sacadat, nu mai e decat un pas. Sau... Va multumesc anticipat pentru opinii si pareri!
 

×
×
  • Create New...