Jump to content

Liviu123

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Liviu123

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Salut, va rog ajutati-ma si pe mine cu cateva sfaturi, am mai postat eu niste probleme care le aveam la matiz dar nu le mai gasesc... In fine, am o problema la masina, la rece porneste imediat la sfert sa zicem parcurg o distanta de nici 2,3km totul in regula masina merge bine, dupa ce opresc motorul si incerc iar sa o pornesc sa plec nu mai porneste... motorul invarte sau cum se zice dar masina nu porneste si scoate niste sunete ciudate din exapament un fel de bocanituri si am patit chiar si in mers sa imi moara motorul. Ce am observat eu este ca atunci cand se incalzeste adica cand apa ajunge la nivelul normal de atunci nu mai porneste, adik gen cand este motorul cald invarte dar nu porneste, iar daca o las sa se raceasca sa zicem intr-o ora imi porneste iar dar nu pot merge dekt distante mici pentru ca atunci cand se incalzeste iar nu mai porneste... Asta a fost prima intrebare daca ma puteti ajuta cu un sfat. A 2-a intrebare este daca o pot duce sa o pun pe un tester ceva... daca matizul are computer ca sa o pot duce la un service sa o puna pe un tester sa imi spuna o data ce are ca nu mai suport... Va multumesc
  2. ches am facut o boacana, deci pana la urma din cauza fiselor era pentru ca erau oxidate si acum seara am observat k aruncau 3 din ele scantei, si am zis ok le voi schimba pe toate , dar am facut o mare prostie le-am scos pe toate o data fara sa ma uit care de unde este, si acum m-am trezit cu toate fisele scoase dar nu stiu ordinea corecta cum sa le mai pun la loc, practic trebuie sa iau totul de la 0... ma poti ajuta cu un sfat sau cu o schema ceva unde gasesc ordinea corecta cum trebuie sa le pun la loc... deci, am revenit. am rezolvat problema cu fisele am gasit schema pe net le-am pus cum trebuie toate bune si frumoase a pornit perfect la sfert nu mai dadea in nas nici un fel de problema mergea perfect ca inainte. am lasat-o pornita vreo 10 minute pana s-a ridicat apa apoi am dat drumu la minim la caldura , am mai mosmondit eu ce am mai mosmondit prin parcare la zapada, apoi m-am urcat in masina am accelerat-o o data, iar la a 2-a accelerare a murit motorul... Am incercat sa o pornesc iarasi, motorul invarte , arata ca vrea sa porneasca dar nimic... degeaba... problema acum este ca motorul invarte dar nu porneste... ce sa ma mai fac va rog ajutati-ma
  3. deci am cumparat fisele cea care intra la delcou sau ce naiba este acela de"sub parbriz" adica in partea de sus care era super oxidat era ca naiba am schimbat firul l-am inlocuit restu nu le-am schimbat m-am uitat la ele aratau ok. dar tot am aceiasi problema imi da in nas ... problema asta poate fii si de la bujii oare ?? nu am bani momentan sa ma duc la un service si mai este ceva pana la salariu... am zis k ok am dat 43 d lei pe fise noi am schimbat dar tot aceiasi problema... acum cineva mi-a spus sa incerc poate o fii de la bujii am vazut ca una costa in jur de 15 lei nu stiu... ajutati-ma cu un sfat ceva... cred k cel mai bine ar fi sa ma inprumut pana iau banii si sa ma duc totusi la service... sau mai am o intrebare va rog, cum pot sa verific daca fisele sunt ok sau in special bujiile daca sunt in regula ??
  4. deci sa inteleg ca trebuie schimbat firul acela!! de ce intreb pt ca cineva m-a speriat spunandu-mi k poate fi delcoul problema si am vazzut ca delcoul costa undeva in jur de 450 d ron. dar acel fir ai idee cam cat costa ?? si iti multumesc mult pentru ajutor gata am inteles !! mai greu dar am inteles ! o sa schimb firul !! multumesc
  5. Salut, am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva cu o parare sau o oarecum rezolvare. Ieri dimineata am iesit sa curat masina de zapada un matiz din 2004 , am pornit-o toate bune si frumoase dar la nici 1 min dupa aceea brusc se intrerupea, adica nu mai statea la relanti normal avand niste mici intreruperi. nu prea ma pricep mai deloc la masini dar totusi am deschis capota sa incerc sa vad de unde provine problema, nu mi-a fost greu sa constat care era problema deoarece era ora 20 si era intunecat afara. daca o sa sune ceva absurd din ce zic imi cer scuze dar chiar nu ma pricep deloc, in fine... fisa aceea centrala care este in mijlocul celor 4 akolo jos pe langa motor si conectata sus la delcou din cate am inteles k este acela sa zicem de sub parbriz adik deasupra motorului asa in fine din acel fir ieseau scantei mici deci clar este fisurat. intrebarea mea care este... m-am urcat in masina si am zis sa dau o tura mica sa vad daca totul este in regula si am observat ca in timpul mersului practic imi da in nas , accelerez si scoate niste sune-te ciudate asa si imi da in nas... crede-ti ca problema ar fi de la acel fir mic ?? inca o data imi cer scuze pentru proasta descriere dar vorbesc din pricina celui care nu stie cu ce se mananca partea mecanica... va multumesc
 

×
×
  • Create New...