Jump to content

felicsxxx

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About felicsxxx

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  1. problema e ca nu se opreste motorul,mergw la relanti in continuare, dar cand incerc sa plec de pe loc parca ar trage aer fals asa se aude si nu are putere sa demareze,calc acceleratia si huruie un pic apoi smuceste de cateva ori. daca insist cu acceleratia moare complet.daca nu merge la relanti 2 zile. deci prin urmare dupa incalzire nu trage in sarcina si intrerupe ori benzina ori scanteia.dau sa verific are si una si alta. concluzie...e bantuita da-o in ma-sa mai devreme am gasit un furtunas ce vine din supapele alea doua de langa lovato si se duce in galeria de admisie era obturat. am rezolvat. ce rol are supapa aia de pe stanga cum privesti in compartimentul motor si are doua furtune de aer. am inteles ca e o inchidere pe con inauntru. filtrul de benzina schimbat de cateva zile returul nu am incercat, care din cele doua conducte ar fi?
  2. am consumat un spray de contacte 400ml pe tot ce inseamna fir.pauc.mufa .contact.NIMIC incep sa iau toate furtunesele furtunele la verificat sa vad ce gasesc. am o intrebare: pe galeria de admisie sub carburator in partea dreapta se afla un vacuum prins de galerie cu 2 suruburi. ce rol are si ce deschide sau regleaza?la muine incepe sa lucreze abia dupa incalzirea motorului si daca tin accelerat se deschide iar dupa 3-5 secunde revine,nu ramane deschis.e normal sa revina sau trebuia sa ramana deschis cat timp tin eubaccelerat?. altcineva a mai patit ceva asemanator? scuza-ti ortografia scriu de pe telefon si am vaselina si ulei pe degete am verificat vacuumul de pe delco. cand trag se tureaza.lulea noua bujii noi nu sunt ude dupa ce face figurile. iar figurile le face dupa incalzirea motorului.absolut nimic cu motorul rece.deci tine de ceva ce intra in functiune dupa ce apa atinge 60 70° sa fie oare compresia slaba dupa ce se incalzeste mitorul din cauza uleiului.folosesc mobil1 10w-40 synt. sa fie lambda?daca scot mufa de la lambda merge ce merge si apoi face aceleasi figuri.ce simptome ar avea daca nu ar functiona sondav.?.pe galeria de evacuarebare o masa - cam slaba o sa incerc sa aibrefac legatura. cat naiba costa o lambda?
  3. aseara a primit bobina noua denso 60 ron de la un magazin de pe vatra luminoasa si aceeasi problema.incerc azi si cu furtunele si pompa de benzina. cineva imi zicea de garnitura galeriei de admisie sau de vacuumurile alea din jurul carburatorului a patit cineva ceva cu vacuumurile si daca da ce simptome avea multumesc anticipat
  4. salutare baieti, sunt nou pe aici, si va cer un sfat si in acelasi timp parere. am un ticozaur din 2000 euro2 de ceva timp face figuri grav, porneste la sfert merge brici ma urc plec la drum dupa circa 15 min de mers fie oras fie afara da sa moara motorul fie ca merg cu 20 km/h fie ca apuc sa prind 100km/h. da in nas smuceste si uneori se opreste motorul alteori nu.cum calc acceleratia gafaie si face un zgomot ca de aer fals ciricaie tachetii si moare. mentionez ca am cateva cunostiinte de mecanica si toate reparatiile i le fac eu.il stiu pe derost. am schimbat:carburator,delcou,capac delcou,fise bujii,bujii,pompa benzina. am reglat culbutorii ca la carte merge ceas cat sta pe loc.dupa incalzire se transforma nu vrea sa mearga neam. dupa ce face fugurile astea opresc motorul stau pe dreapta 5-10 min dau cheie si plec ca si cum nu ar avea nimic, dupa alte 10 minute aceeasi problema simt ca disper imi vine sa ai dau foc iar daca se apropue cineva sa il stinga il bat de suna apa in el. ajutati-ma ca altfel apar la stirile de la ora 17 cu el.
 

×
×
  • Create New...