Jump to content

rebeliciu_06

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About rebeliciu_06

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-41-TMS
  1. motorul da sta turat la rece, ma gandesc sa nu fie cumva de la rotile de pe spate sa ramana blocate peste noapte si de aceea sa tina frana bine cateodata, ideea este ca daca trag frana de mana cativa dinti frana tine foarte bine. la calcarea pedalei de frana de cateva ori, turatia motorului nu scade , adica se simte un pic privarea de aer a pompei de frana dar acest lucru consider ca e normal se pare ca am ajuns intr-un final si la reglajul stroboscopic al avansului, stie cineva un service care are stroboscop, sau mai bine cum pot confectiona unul? si care ar fii principiile de reglare a avansului? care sunt pasii de reglare cat de cat corecta in lipsa stroboscopului?
  2. am scos din autodata distributia si am pus-o ca la carte...intradevar ma furase cu un dinte pentru ca nu vedeam semnul de sus. acum avansul este undeva la jumate, am anulat motorasul pas cu pas, i-am bagat o bujie in loc de dop. sper sa se potoleasca cu consumul acum. den nu am inteles ce ai vrut sa spui cu intinsul curelei, cum adica o ia la vale? daca nu bagam surubelnita nu era o problema ca am magazin de piese auto si gaseam mai ieftin ambreiajul se pare ca am descoperit si de ce nu mergea unitatea lovato, dupa o scurta vizualizare a electricii acesteia am constatat ca siguranta de 7,5 ah era arsa, acum imi merge si acea unitate, era aprins ledu rosu si am strans surubul de amestec pana s-a aprins verde cu galben, era prea subturat asa ca am mai reglat relantiul pana turatia a fost ok la relanti. singura chestie este ca se mai aud niste intreruperi pe esapament, poate o fii de la reglajul culbutorilor?
  3. pai asta ar insemna sa pun distributia inapoi pe 10, adica cu un dinte in avans, acolo sa fie oare PMS? problema e ca isi facea si autoaprindere cateodata
  4. pe roata de sus nu am vazut nici un semn sau poate ca nu am stiut unde sa ma uit dar am pus distributia cand era pistonul cel mai apropiat de distributie sus, iar jos cu cureaua intinsa fulia cadea pe punctul 0. avansul era la jumatate cand distributia era pusa cu dintele in avans. despre ce fel de smucitura vorbesti? motorul merge frumos la relanti nu are detonatii pe evacuare iar la cald nici macar nu invarte cand o pornesc, pur si simplu porneste instant. si da am blocat volanta cu o surubelnita. deci inseamna ca distributia cum era ea pusa cu un dinte in avans era pusa bine daca avansul era la jumate?sper ca nu trebuie sa o desfac iar si sa o pun pe 10 ca am inghetat teribil ieri cand am demontat-o. ideea este ca masina asa avea distributia pusa inainte pe 10 si consuma si mergea excelent, in comparatie tico cu tico nu avea nici o sansa, ii lasam cate 4-5 masini in spate
  5. cu franele e un pic ciudat la rece, cateodata imi tine foarte bine iar cateodata trebuie sa folosesc forta. aer fals nu stiu daca trage deoarece cand era distributia cu un dinte in avans mergeau reglajele foarte bine. momentan consumul a scazut cam pe la 8% dar se poate si mai bine. cred ca o sa ii mai strang totusi jumatate de tura din amestec. o problema ar fii pornirea dimineata la rece, porneste, tremura un pic si se opreste, daca nu ii dau 2 sprituri porneste si se opreste mereu. la prima cheie o ia si fara sprit dupa care se opreste si trebuie sa ii dau 2 sprituri
  6. consuma destul de mult ulei dar problema a fost ca dimineata eram injurat de 3 blocuri din cauza fumului pana se incalzea. momentan am pus distributia pe punct dupa care i-am dat avans aproape maxim ca sa mearga bine si a scazut si consumul, nu stiu momentan la cat a scazut dar e spre bine, probabil mai necesita un mic reglaj la amestec. cat despre sonda lambda...nu stiu cum sa o verific. o alta problema ar fii ca in felul in care este pusa distributia nu pot sa reglez nimic la carburator, nu simte nici o diferenta
  7. as vrea mai multe detalii despre aceasta unitate lovato pentru ca sincer nu gasesc nimic despre ea, am folosit functia search de m-am plictisit dar nu am gasit nimic si mersi mult tetea pentru informatii. o sa va tin la curent cu tot
  8. se pare ca la distributie intradevar punctul 0 este pe 0 si nu pe 10 cum l-am avut pana acum. am urmat pasii tai si am pus-o la punct cum ar fii trebuit sa fie, dupa care am pornito, mergea destul de balbait asa ca am incercat sa ii reglez amestecul, relantiul dar nu se simtea nici o diferenta asa ca i-am marit avansul pana am ajuns la o turatie acceptabila. calculatorul tot nu sta aprins, se aprinde in continuare acel bec rosu dupa care se stinge. de obicei cand opream motorul se auzea acel bazait de la calculator, acum nu se mai aude decat cand ii scot mufa si o bag la loc. inca nu am ajuns sa ii fac un consum cu distributia astfel montata dar sper sa fie spre bine. oricum problemele nu se termina aici si va rog sa mai veniti cu ceva sfaturi daca doriti sa ma ajutati. va multumesc
  9. avansul a fost reglat pe un stroboscop inante de segmentare. adica in momentul in care distributia era pusa in dreptul gradatiei de 10 de pe carcasa distributiei. este posibil ca in momentul in care i-am segmentat motorul sa se fi modificat punctul distributiei? adica acum punctul 0 al distributie sa fie intradevar pe gradatia 0 de pe carcasa distributiei? si am mai constatat inca o problema, calculatorul se aprinde acel bec rosu de la el in momentul in care o pornesc iar dupa 2 sec se stinge, pot sa ii scot mufa si nu se intampla nimic, pot sa scot si mufa motorasului pas cu pas si tot nu se intampla nimic. am verificat calculatorul cu unul de pe alta masina si aceleasi simptome le are. daca distributia nu ar fii la punct, ar induce in eroare calculatorul astfel sa nu mearga in parametri si de aceea sa nu se aprinda nici un bec al calculatorului? credeti ca asta ar putea sa fie motivul consumului exagerat? si care ar fii problema daca acei culbutori sunt reglati la 0,5 mm admisie cu 0.10 evacuare? poate influenta si asta consumul?
  10. tachetii se regleaza la o anumita distanta intre tachet si supapa. eu am reglat tachetii admisiei pe 5 zecimi parca iar tachetii evacuarii pe 10 zecimi. iar la distributie ai 3 pozitii in care poti monta distributia fara nici o problema. pe zero, pe 10 si pe 20. stie cineva despre ce vorbesc??
  11. salut baieti, am si eu o problema cu cutiuta mea cu volan, masinuta este din 2000 este euro 2, si am facut urmatoarele la ea -segmentat motor -schimbat semeringuri supape - schimbat fise -schimbat bujii -schimbat capac delcou -schimbat filtru aer -schimbat filtru ulei -schimbat ulei -reglat tacheti la 5 cu 10 -reglat si curatat carburator la carbotest -distributie pusa la punct pe 0 dupa segmentare. inainte de segmentare masina era pusa pe 10 si consuma super putin) ulterior am pus-o inapoi pe 10 din cauza consumului. Cu toate acestea masina nici nu mai trage cum tragea inainte de segmentare(cu toate ca nu prea mai avea compresie) si consuma exagerat adik 10% Am mai schimbat si acel calculator cu 3 leduri deoarece nu parea sa mai mearga adica nu se mai aprindea nici un bec. am pus altul de pe o alta masina care mergea si la mine tot nu se aprinde. Singurul lucru care ma deranjeaza la masina mea este consumul de 10%. aceasta masina nu a consumat nici o data mai mult de 6%. daca ma puteti ajuta sa rezolv aceasta problema va sunt vesnic recunoscator
 

×
×
  • Create New...