Jump to content

sorinsorin

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About sorinsorin

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    MEDIAS
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    sb
  1. va salut pe toti si va rog sa ma ajutati si pe mine am un tico din 2000 pe carburator si sant de-a dreptul dezamagit ca nu mai vrea sa stea la relantiu si de 2 zile ma chinuiesc si nu ii dau de cap daca calc pedala de acceleratie merge si cand e motorul rece dimineata porneste si cat merge turat e ok doar ca mai intrerupe putin cand scade relantiu intrerupe tot mai tare si pe urma moare ...nu stiu ce sa ii mai fac ... m-am tot uitat dupa un jiglor de relanti dar nu vad nimik si nu stiu de unde se regleaza aeru si debitu ... va rog pe cei care au mai trecut prin aceste probleme sa ma sfatuiasca si pe mine ce sa fac ...
  2. din punctul meu de vedere cred ca este o porcarie sa reglezi toata ziua la carburator si de consum ...evident ca conteaza amvelopele cat si piesa dintre volan si scaun Snick mersi pentru raspuns dar e mult prea mult sa vin la BUCURESTI pentru un regaj de carburator in schimb ma voi okupa personal de aceste reglaje ca am si eu un pik de habar si voi reveni cu ceva rezultate dupa un consum facut asa intr-o luna de zile ...pana atunci ne mai auzim si cu alte lucruri
  3. ma stau si ma tot intreb dupa ce am citit tot topikul asta ce anume se regleaza la carburatorul asta ca nu mai inteleg nimik Carburatorul asta trebuie reglat in fiecare an ????? si de ce ???? e un lucru anormal si mai intreb care ar trebui sa fie comsumul la un tico cu carburator
  4. salut ... am si eu un Tico de vreo saptamana si am o nelamurire merge prea turat la pornire ...si nu stiu cum se regleaza socul automat sa nu se mai tureze asa si cred ca din cauza asta imi consuma mai mult ca merge foarte turat ... e tico din 2000 motorul de 47 cp
 

×
×
  • Create New...