Jump to content

ErickE

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About ErickE

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Moreni
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8,85 Cp
  • An
    1996

Recent Profile Visitors

225 profile views
  1. Am o problema la Espero meu 1.8.Nu mai porneste electroventilatorul cand ajunge apa la temperatura de pornire.Mai concret imi arde siguranta raspunzatoare de ventilator exact cand da sa porneasca sa se invarta.Am parcurs toti pasii invatati pe forum-scot mufa de la senzorul de pe chiulasa porneste ventilatorul(asta cu apa mai rece ca apoi arde siguranta cum am povestit);-pornesc AC pleaca ventilatorul (repet,daca e apa rece inainte de a arde siguranta),pun ventilatorul pe direct cu o siguranta pe circuitul creat cu niste fire merge mult si bine,nu se arde siguranta pusa de mine in circuit.Asta ma face sa cred ca ventilatorul e bun,am controlat,se invarte usor,nu are joc axial. Ce sa mai caut si sa-i fac ca nici la service electrica auto (stau si intr-un oras mic) nu stiu ce sa ii faca.
  2. O sa fiu ajutat de cineva care a mai desfacut,insa nu crezi ca e vreo problema electrica,nu?
  3. EDIT: Am mai vorbit cu cativa care au mai avut gpl pe masini si au zis ca poate fi de vina membrana pulmonului si nicidecum ceva electric.Acum trebuiesa zic...si ca in urma cu o zi(fiindca aveam siguranta de la ventilatorul radiatorului-fancoolerul arsa) a ajuns apa pe rosu dupa care am oprit imediat.Daca e asa e plauzibil si ce zic ei,se poate ca din cauza incingerii apei sa se fi depus "carcalaci" pe acea membrana si numai dupa ce se incalzeste sa pot scimba pe gaz. In continuare astept pareri
  4. Rog pe cei offtopic sa se abtina cat si pe cei care nu cunosc.Am un Espero 1.8 cu instalatie gpl Marini cu comutator cu 3 pozitii(1-benzina,0-gaz,2-benzina si dupa 2000 ture sare pe gaz).Eu pornesc de cand am masina doar intr-un singur fel|:dau pe pozitia 1 porneste pe benzina,o las 1 min apoi comut manual butonul pe pozitia 0 gaz.Nu am avut pana acum nici o problema.Inevitabilul s-a produs insa upa 8 ore in parcare ma duc sa o pornesc ca de obicei si surpriza,cand dau pe pozitia de gaz se opreste motorul.Am repetat si degeaba,nu merge nici pe poztia 2 ,porneste la fel pe benzina si in loc sa comut eu manual comuta singura la 2000 ture moment in care se opreste motorul.Acum pentru cine vede si are idee rog ajutor.Mentionez ca daca merg pana se incalzeste apa apoi daca comut pe gaz merge.Dar de ce nu mai merge ca inainte din prima chiar si iarna mergea asa.Eu banuiesc a fi ceva electric,vreun releu,vreo siguranta care tin strict de instalatia de gpl.Asadar ajutor!!!
 

×
×
  • Create New...