Jump to content

ronnye

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About ronnye

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. Eu locuiesc la Cesena si vreau sa va spun ca Italia nu iti iau bani pentru diagnoza.Intradevar piesele cam scumpe dar asta e Italia,dar avand in vedere ca nu platesc asigurarea la italieni(care m-ar fi costat 1800 euro pentru matiz pe un an ) deci eu sunt multumit si asa ca mi-au rezolvat problema fara schimbarea altor piese prin incercarea aflarii defectului, iar mecanicul de la Chevrolet stie meserie,imi place mult cum lucreaza.profesional.
  2. Problema rezolvata,am fost la service la Chevrolet,erau fisele.A schimbat fisele,clacxonul ca era ars si un furtunas pentru vaporii de benzina reparatia a facut 100euro din care 75 euro piesele(claxon 35 euro ,fise 35 euro iar furtunasul 5 euro) si manopera 25 euro.Scumpe piesele dar important ca a rezolvat fiindca nu as vrea sa raman cu masina pe drum sper munca fiindca in fiecare zi fac 40 de km munca-acasa.Sper sa ne auzim fara alte probleme.
  3. Am un Matiz,euro3 din 2007 cu 90.000km si GPL.De cateva zile imi face probleme masina si anume merge intrerupt...cand accelerez da in nas ...i-am schimbat valva PCV dar tot asa face poate fi defecta din fabrica?si am observat pe furtunasul ce intra in valva PCV ca sunt urme de ulei,e normal?Eu locuiesc in Italia iar anul trecut am fost la service la Chevrolet fiindca nu tinea relantiul miau schimbat valva PCV si mi-au reglat culbutorii ma costat 75 euro operatia.Sa fie de vina iar culbutorii?Voi ce credeti inainte sa ma duc iar la service.
  4. imi poate da cineva un raspuns concret inainte de a imi goli din buzunar la mecanic fiindca au preturile mari italienii la manopera.
  5. Salutare.Sunt un nou posesor al unui matiz din 2007 euro 3 cu GPL care are doar 58000km.L-am cumparat acum 2 luni si sunt multumit de aceasta masina.Am avut de la inceput o problema cu gazul...imi trecea prea repede pe gaz instalatia si mi se oprea des la relanti fiindca nu ajungea apa inca la temperatura optima.M-am gandit ca daca as curata IAC-ul si i-as da o resetare de ECM poate ar imbunatatii situatia insa nu sa intamplat.Iar de cateva zile chiar si cand apa ajunge la temperatura optima mi se opreste motorul la relantii...si face acest lucru foarte frecvent.Care ar putea fi cauza si ce as putea sa ii fac pana sa ma duc la mecanic.Mentionez ca eu sunt in italia ca lucrez aici si aici folosesc masina.Am aflat ca gazul imi intra prea repede fiindca e posibil sa fie setata instalatia la 40 de grade sa treaca pe gaz,e posibil?Astept raspunsurile voastre.
 

×
×
  • Create New...