Jump to content

androidu

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About androidu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    PH-12-BHY
  1. Soluţia este să-ţi cumperi o interfaţă de diagnosticare cu ELM 327 (costă 100 -120 lei), împrumuţi un laptop de la un prieten şi instalezi câteva dintre programele de pe CD-ul care vine împreună cu interfaţa... Nu-ţi trebuie nici un mecanic, am păţit şi eu la fel şi, după câteva încercări, am descoperit senzorul de oxigen de pe galeria de evacuare defect... I-am scos mufa electrică şi maşina a revenit în parametri... Încă n-am înlocuit senzorul şi nu ţine relantiul (l-am stabilizat prin înfiletarea şurubului mecanic) dar este singurul neajuns... Dacă nu te descurci, îţi trimit numărul de telefon şi îţi dau toate detaliile tehnice...
  2. Salutare, mi-am facut cont special pt. a posta pe acest forum fiindca am vazut pe aici oameni competenti si priceputi in ale Matizului. Al meu e din 2006 (40.000 Km, Euro 3, aprindere fara delco) si nu prea mi-a facut probleme pana acum. Pe scurt, dupa ce i-am schimbat semeringul de la distributie (pierdea ulei) a inceput sa nu mai traga (abia plec de pe loc), toate bujiile sunt afumate iar sub teava de evacuare se vede o pata negricioasa cand sta pe loc. La rece, toate simptomele de mai sus sunt reduse, motorul porneste imediat, insa, dupa ce se incalzeste, acestea se acutizeaza si, in plus, tinde sa se opreasca la ralanti. Evident ca m-am intors la mecanic, insa acesta mi-a demonstrat ca distributia este corect reglata (am ridicat masina pe cric, am demontat farul si capacul superior de la distributie, am scos bujia de la cilindrul I, apoi am cuplat treapta a V-a si am invartit de roata pana ce o surubelnita lipita de capul cilindrului a indicat PMS – moment in care semnul de pe roata s-a potrivit perfect cu cel de pe capacul culbutorilor). Atunci am folosit o interfata OBD II iar ScanXL mi-a indicat codul P0172, ceea ce inseamna ca amestecul este incorect (prea multa benzina). Cu putina mea experienta am dedus ca sursa defectului nu poate fi decat un debit prea mare de benzina (respectiv conducta de retur sau regulatorul blocat) sau, mai putin probabil fiindca are un cod distinct pe tester (P0130), senzorul nr.1 de oxigen defect. Astept, de urgenta si cu speranta, alte pareri autorizate !!!.
 

×
×
  • Create New...