Jump to content

233hd065

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About 233hd065

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Satu Mare
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    SM-O4-HKT
  1. Daca prietenul nostru Titus , din Cluj , poate sa ma contacteze la telefon sau pe mail,( hoticodorin@gmail.com) 0740916284 , pt. niste piese pt inst. BIGAZ.? Comutatorul benzina gaz a crapat si nu stiu unde pot gasi de cumparat.
  2. Cu siguranta sunt T urile de plastic. Eu recomand sa l-e faci din cupru cu elemente de la instalatia de incalzire de apartament.Am patit si eu si asa am rezolvatproblema.
  3. Cu rezervorul, este o proiblema de constructie, producatorul, nu garanteaza mai mult de 10 ani pt. suduri de aceea se schimba rezervorul. Mai este o varianta mai ieftina dar nu este poractica de loc, demontarea lui si trimiterea la o firma acreditata pt. a face testele respective si se prelungeste perioada cu 5 ani.Eu aleg prima varianta si schimb rezervprul.Dupa asta trebue omologata din nou instalatia cu inscriere in cartea de identitate.Trebue sa traiasca si ei din ceva.
  4. Din cite am inteles este vorba de 10 ani de la fabricare . La mine anul de fabricatie corespunde cu anul montarii . Nu nu am incercat reset de ECM deoarece stiu ce problema are si nu i-mi fac mari probleme din asta. Din cind in cind , merg cu motorul turat la 4-5 mii citiva chilometrii buni si isi revine . Adevarul este ca mi-este lene sa dau jos injectoarele si sa l-e spal. Din benzina se deput tot felul de mizerii si primeste prea putin pt. un mers normal . Deci problema nu este la ECM . El este pacalit se simulatoarele de injectoare si simulatorul de sonda lamda .
  5. Este vorba despre "autorizatia ISCIR" la utilaje pe gaz, centrale termice , boilere si altele ce functioneaza pe GAZ. 10 ani este termenul de utilizare a rezervorului. Pina in septembrie , la termen urmeaza sa ma documentez mai aprofundat , deoarece stiu ca s-au adus in tara centrale termice la mina 2-a si in acest caz nu stiu daca au primit autorizatii ISCIR , sau au primit din data montarii in RO , ca utilaj nou. De studiat deoarece un rezervor nou este in jur de 1000 RON sau se poate face o verificare periodica la alta suma la o firma autorizata...
  6. Eu am ajuns ,sa fiu nevoit sa schimb anul acesta ,prin septembrie ,butelia dupa 10 ani de utilizare si nu m-am intilnit cu asemenea simptome. De fapt nu pot sa spun ca am avut vre-o problema in tot acest timp.Problemele ce l-ea avut, au fost la benzina .
  7. Asa este se infunda daca circuli putin cu benzina, dar un spalat de injectoare din 3 in 3 ani nu este o avere se poate face in garaj ,nu chiar in bucatarie. Exista solvent de la firma Winn"s un juma de litru la aprox. 50 lei. Dar se poate si fara , mergind 10-20 Km la turatii de 4-5 mii fara mila si se curata injectoarele ,cind simti ca schioapata pe benzina.
  8. Daca cineva cunoaste testerele de diagnoza si anulare al codurilor de eroare. Exista o interfata de diagnoza DAEWOO la un pret rezonabil, cunoaste sau a lucrat cineva cu asa ceva , sunt interesat.
  9. AM gasit la Espero sist. de alimentare, da are conducta de retur. destul de aiurea , pt. ca sa descoperit de mult rezervorul tampon cu care se poate asigura o histereza si pompa merge doar cit sa mentina presiunea. In legatura cu calamina , exista tratament pentru si fara a desface motorul.Este un tratament care se aplica la intervale mari de 30000 mile. Produsele Winn"s ajuta ceva la spalarea injectoarelor in baie cu ultrasunete .Benzina proasta lasa depumeri mari peste tot pe unde trece. Am un coleg de serviciu cu un Aveo si la 17000 de km i sa propus sa se dea jos chiuloasa pt. ca motorul mergea cu rateuri. dupa un tratament in benzina ci forjat cite 20 km la turatii de peste 4000 da rezulat si se comporta bine . Pritenul nostru comun Titus n-e poate spune daca a desfacut motor ce a mers cu GPL cum arata pe dinnauntru.
  10. Din cite stiu eu la DOHC nu mai are retur, dar nu este f. important. Am nevoie de manualul service de la Executive cu 16 supape DOHC, am manualul de la SOHC are 759 de pagini si se ocupa de multe aspecte . Daca are cineva acest manual as fi recunoscator sa-l primesc .Ce m-ar interesa , ar fi daca stie cineva ceva tratamente eficace la depunerile de calamina din motor , deoarece este o cauza a cresterii de consum vizavi de faptul ca performanta scade. Am testat citeva produse dar nu am picat pe spate de la nici unu. La un tratament eficace trebue sa se elimine sub forma de fum gros toata depunerea.
  11. la capatul rampei este un senzor de presiune care da comanda de start sau stop pt. pompa Daca asculti atent cind pui contactul, vei auzi pompoa cum lucreaza in rezervor si mai tirziu (4-5sec) un clic de releu sub bord. A ajuns presiunea la nominal (aprox. 3atm.), acum se poate porni motorul. La generatiile mai vechi de sisteme de injectie si calc. de bord ,pompa lucra chiar si dupa ce ai oprit motorul, lasind rampa sub presiune pt. urmatoarea pornite. La noi se intimpla invers ,si-au dat seama ca este relativ periculos deoareca putea sa porneasca pompa si cu masina parcata din dorinta de a mentine rampa sub presiune . de aceea eu recomand sa se porneasca motorul dupa ce se opreste pompa. Nu mai este nevoie de retur pt. ca daca pres. este nominala se opreste si nu o trimite in reservor. Pompa lucreaza pina se umple rempa . practic va merge non-stop doar cind este masina in sarcina , in rest nerge sau nu in functie de presiunea din rampa.
  12. Atita timp cit mergi pe gaz nu ai nevoie de benzina deci presiunea ar ramine constanta, dar daca supapa de sens scapa , intrebare cit timp va merge pompa?? Pompa este un motor electric normal cu perii de current continuu si prin el trece benzina care il receste cu un drum, de accea nu este indicat ca rezervorul sa se usuce de atit de multa benzina.
  13. Instalatia este BIGAZ italiana cu alimentare la clapeta de acceleratie. Are motoras care regleaza debitul de gaz in functie de pozitia clapetei, simuleaza senzorulLAMBDA si injectoarele.Am montat si eu releu pt. decuplarea pompei de benzina la recomandarea specialistului de la reprezentanta DAEWOO. fara sa gindesc. NU ESTE NEVEIE. pompa se opreste automat cind presiunea de pe rampa este cea nominala. Cel mai important lucru este ca de fiecare data cind pornesc motorul, porneste pe benzina si trece pe gaz in momentul cind motorul trece de 1500 rot. pe minut.Merge pe gaz pina la oprirea masinii.
  14. Sunt nou pe aici dar vechi ca proprietar de Cielo.Am luat masina in 2002 la 0Km. Pe la 8000Km am montat GPL-ul, de atunci nu contenesc sa ma felicit pt. alegerea facuta . Am deja 130000 km cu ea si merge perfect, ca un Cielo.Cu sfintenie efectuez reviziile schimb consumabilele la timp si nu am probleme decit cu piesele pe care le termina drumurile patriei.
 

×
×
  • Create New...