Jump to content

broscutza22

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About broscutza22

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-204-GIP
  1. becul din bord nu este ars ca l-am verificat. singuru lucru pe care nu l-am verivicat este sonda litrometrica. Sa inteleg ca se gaseste separat, si trebuie numai sa demontez pompa de sub bancheta spate sa-i inlocuiesc sonda si sa o pun la loc?
  2. Stimabili profesionisti, Am un Matiz, si de ceva timp nu mi se mai aprinde becul de atentie benzina (prea gol) in bord. Am ramas fara benzina in drum si nu am avut becul aprins. Acul indica dar ledul nu se aprinde. Cred ca sunt oxidate contactele electrice in pompa deoarece continuitte pe fire am. Exista un remediu pentru asa ceva sau trebuie sa schimb vreo piesa si care este aia? Va multumesc
  3. Stimabililor, Am si eu un Matiz non euro si are o problema care nu-i dau de cap. Este ca un virus care se extinde. Totul a inceput la un moment dat, acum 2 luni, in mers, cand masina a dat un pic in nas. O singura data pe zi a inceput sa se intample pana intr-o zi cand s-a oprit la semafor. am pornit-o fara problema si mi-am continuat mersul fara probeleme. Nu s-a mai intamplat nimic cateva zile pana cand intr-o dimineata vrand sa plec la servici nu am reusit sa pornesc. Am scos cheia, am asteptat sa se stinga chekul apoi a pornit fara probleme. Am spus ca nu am asteptat sa se amorseze bine pompa. Dar problema s-a repetat de vreo doua ori. La un moment dat vrand sa plec de la servici nu a mai pornit. se invarte electromotorul dar nimic. dupa multe insistente a pornit si mers fara probleme. Problema a inceput sa fie din ce in ce mai acuta ca se oprea si la semafor si nu mai pornea. Insistam, pornea fara probleme. Intr-o dimineata m-am chinuit foarte mult sa pornesc, am reusit cu chiu cu vai, am facut Bucuresti - Galati fara probleme, a doua zi aceiasi problema. Am fost in service, si au descoperit ca am benzina scotand furtunul de la rampa de injectoare, dar nu aveam scanteie. Am pus capac de delcou nou, deoarece cel vechi era dus, dar tot nimic. Au tot invartit de fise , pana la un moment dat cand a venit scanteie din senin. au montat fisele si a pornit la sfert. Au spus ca este un contact imperfect, au dat cu spray de contact si a mers perfect vreo 2 zile. apoi iar. Cand am vrut sa plec de la Galati inapoi spre Bucuresti nimic. am verifica daca am scanteie si nimic. Am spus ca e clar bobina. Dar am impins-o un pic, am invartit motorul in mica inertie care i-am putut-o imprima am rasucit cheia si a luat-o la sfert. Pe drum mi-a dat in nas, pornind si oprinduse pana nu a mai avut deloc miscare si nici nu a mai pornit. Am lasat-o un pic apoi am insistat ca nesimtitul la inceput s-a aprins chek s-a stins, apoi s-a reaprins in timp ce dadeam la automat si cu balbaieli a pornit, am ambalat-o odata si s-a oprit. Aceiasi treaba de vreo 3 ori numai ca a treia oara nu s-a mai oprit, am venit cu ea pana acasa fara probeleme. Ce are? daca este bobina de ce porneste dupa ce este impinsa? Multumesc
 

×
×
  • Create New...