Jump to content

zoom

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About zoom

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    aiud
  • Auto
    matiz
  • Model
    s
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    ab o6 hxw
  1. Pai asta cu check la matiz ii chiar o telenovela.Am si eu un al doilea matiz defapt ii a lu nevastamea ,care a doua zii cind l-am cumparat s-a aptins checkul si ma intrebam ce drq are .Masina trepida groaznic si motorul nu mergea rotund ,ma duc la mecanic pune teserul missfire si inca o erroare la catalizator.Am schimbat in ordine ce era mai ieftin ulei filtru ulei ,filtru aer ,filtru benzina dar tot nu s-a atins asa ca dupa cam o luna imi zic hai sa bag un aditiv pentru benzina dupa o saptamina becul check s-a stins si de atunci nu s-a mai aprins (ce-i drept ca nu am facut asa muklti km) Am o ruda care lucreaza ca agent la o firma si are matiz ca masina de firma ,becul check s-a aprins dupa 1500 km rulati si asa a folosit masina pina la 100000km cu checkul aprins.
  2. Avind in vedere ca este a 2 a masina p care o am ,mai ales matizu cumparat acum in preajma sarbatorilor nu prea mai am bani sa bag in matiz. Vinzatorul cred ca a sters la tester becul check ca a 2 zi mi s-a si aprins am crezut ca inebunesc Masina are 86000km am schimbat filtrul de benzina si aer astazi ,o sa cumpar si un aditiv pt benzina daca nu nu mere nici asa trec la bujii. Cind fac rost de bani mai departe alte piese dar acuma nu prea pot ca is sarbatorile si nu prea as investi in piese .am luat masina si m-am gindit ca macar citeva luni nu am probleme. Apropo mai am un renault laguna 2 de 5 ani cumparat si am facut 80000 km cu ea dar nu am schimbat decit distributie placute frina 2 bucse spate si un cap de bara ulei si filtre; cu asta am probleme de a 2a zi.
  3. Nici eu nu stiu ce sa ma mai fac.Ba sta becul check aprins ba clipeste ,nici nu stiu cum ii mai grav sa clipeasca sau sa stea aprins intermitent?Eu am mers si asa cu cheku aprins .Simpptomele care le are masina is ca motoru tremura la relanti si parca nu trage bine.Acum am schimbat filtrele de aer si de benzina sa vad cum merge da checku tot pilpiie.Am fost la mecanic da nu avea vreme mi-a pus umpic testerul a iesit 'missfire'' ceva de genu si ceva probleme la catalizator tot eroare pe tester .Ce sfaturi imi dati sa mai umbllu cu masina ce probleme ziceti ca are?Mecanicu a zis ca pot sa merg da sa nu o forjez dar astept si parerea voastra.
  4. Si eu am o problema mi se aprinde becul check si nu se mai stinge.Am fost la tester da nu dela cu laptop dela mic de diagnoza si scria erroare la catalizator si eroare "fire"mecanicu a zis ca ceva nu este scinteie..A zis mecanicu ca nu neaparat de la bujii .EROAREA MI-A STERS-O DAR ORICUM MOTORUL NU-MI PLACE CUM TRAGE,FILTRUL DE AER II IMBICSIT CA NUMA ACUMA AM LUATV MASINAAM COMANDAT FILTRU DE BENZINA SI DE AER RESTU ASTEPT PARERI .SI INCA CEVA CUM SE RESETEAZA COMPUTERU SE SCOATE BORNA -?
  5. asa oare totusi daca nu are faza scurta si pozitii ,faza lunga de ce nu mi-o indica in bord .Decit ironii mai bine un raspuns de folos
  6. dar nu e normal ca masina sa aiva martori pentru faruri in bord?si oricum eu nu umblu cu matizu dar imi fac probleme pentru nevastamea doar stiti cum is femeile la volan.EU AM MAI AVUT UN MATIZ ACUMA 6 ANI DAR ALA IMI AMINTESC CA AVEA MARTORI PENTRU FARURI LA BORD. VA ROG DACA ARE CAREVA O SOLUTIE
  7. Am si eu o problema destul de mare ,matizul meu nu-mi indica la bord ca am farurile aprinse ,nu se aprinde martorul din bord nici pt pozitie ,nici pt faza scurta .nici pt faza lunga.nici nu stii cu ce faza te deplasezi ,daca ai farurile aprinse,.In plus de asta mai si uit farurile aprinse. va multumesc ...va rog ajutor
  8. nici eu nu pot scoate volanul.am dat cu dorn,pe cind unul tragea am tras de volan in toate partile .Am mai pus acolo pe partea aia metalica sint 2 gauri cu filet ,am pus 2 suruburi si o tabla pe pe capat la surubu ala gros si s-a facut ca un fel de presa dar nici asa ce ma fac?
 

×
×
  • Create New...