Jump to content

vivianu

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About vivianu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Lipova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. {Salutare, am si eu o problema la matiz, masina este din 2005 cu euro 2, 67 000 km, incepind cu luna aprilie am simtit ca dupa ce o pornesc sta in relanti dar cind acceleram dedea rateuri in galeria de evacuare si nu se tura, nu reuseam sa plec de pe loc. Am schimbat fise, bujii, delcou, curatat pompa de benzina, si sunt acelasi simtome, porneste la sfert de cheie dar cind sa plec cu ea trebuie sa o accelerez foarte foarte putin ca sa pot misca masina,daca accelerez normal, nu se mai tureaza si imi da rateuri. A mai patit cineva ceva asemanator? Nu stiu ce sa mai fac. } Am reusit sa remediez problema, baiul a fost la pompa de benzina, presiunea era de 1,5 atmosfere in loc de 3 atm., deci cu 280 lei am cumparat una noua made in romania, cea koreeana era 490 de lei.
  2. Unde e senzorul clapeta acceleratie? am mers cu ea numai un pic turata, daca accelerez moare motorul, deja la 2-3 km se aprinde martorul check , si nu se mai tureaza de loc, daca opresc motorul si o pornesc din nou mai pot merge citiva km., asta e, aici nimeni nu se baga si pina la Arad nu cred ca mai ajung cu ea.
  3. Deja se aprinde martorul check in timpul mersului, sa dus naibii motorul, unde as putea sa fac o verificare la motor, aici in Lipova nu am pe nimeni, daca e cineva din Arad si stie, il rog sa ma anunte si pe mine.
  4. 1. Nu am facut o dignoza la masina 2. Schimbat delcou intreg 3. Schimbat bujii recomandat de producator 4. Nu am curatat/verificat injectoare niciodata 5. Nu am facut test compresia 6. presiune buna in pompa de benzina, era plina cu mizerie ce mai trebiue sa fac sa moerga bine masina? Am masurat rezistenta fiselor
  5. da, la 60 000 km, cum scrie in carte, am schimbat filtru de benzina de 5 ori intr-un interval de 7 000 km, cea ce e foarte mult chiar nu stiu ce sa mai fac, totul la aparatele de bord arata ok, nu am nici o eroare, nici un indicator aprins, mecanicul nu mai stie ce sa ii faca
  6. Salutare, am si eu o problema la matiz, masina este din 2005 cu euro 2, 67 000 km, incepind cu luna aprilie am simtit ca dupa ce o pornesc sta in relanti dar cind acceleram dedea rateuri in galeria de evacuare si nu se tura, nu reuseam sa plec de pe loc. Am schimbat fise, bujii, delcou, curatat pompa de benzina, si sunt acelasi simtome, porneste la sfert de cheie dar cind sa plec cu ea trebuie sa o accelerez foarte foarte putin ca sa pot misca masina,daca accelerez normal, nu se mai tureaza si imi da rateuri. A mai patit cineva ceva asemanator? Nu stiu ce sa mai fac.
 

×
×
  • Create New...