Jump to content

smihaes

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About smihaes

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/18/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    smihaes@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    B-29-JEC
  1. Multumesc tunning4life, incarcarea se face cu aparat automat, riscul nu stiu daca si-l asuma in totalitate. ar putea spune ca este vina mea ca am o alta componenta defecta. dar care ar fi?!! Si ce componenta sa fie atat de ,,tare" incat sa crape compresorul. Si daca crapa de suparapresiune de ce nu intra in joc supapele de inalta sau joasa presiune?!! O zi buna, mai astept pareri!
  2. Salutare! Si la muti ani! Un an nou, un nou inceput cat mai bun pentru fiecare! Acum sa revin la ale mele. Revin la vechea postare de pe 08 iulie 2014!!! Nu am reusit sa am a/c la masina. Dupa toata povestea cu schimbarea compresorului, recuperarea a o parte din bani am mai cumparat un compresor sh. Incarcat instalatie mers 5 zile. Am ramas iar fara aer. Mergem din nou la verificare. Pierdere de freon pe la compresor.Chiar pe la jumatatea lui,acolo unde are imbinarea intre corp si carcasa. (Nu stiu cum sa adaug o fotografie aici). Bun! Spun - asta este am luat o teapa. Caut alt compresor. Asta mai scump. 300 ron. Incarc iarasiintalatia. Mers cam tot asa 5 - 7 zile. Verificat si aceiasi problema Ori sunt eu atractia tepelor ori este o coicidenta nefasta. Mai discut mai citesc care sa fie problema de crapa compresoarele.Cineva imi sugereaza ca ar putea sa fie infundat acumulatorul sau uscatorul ca l-am gasit sub amandoua denumirile. Initial mi s-a parut logic,da tot u intelegeam de ce crapa compresorul si nu altceva, o conduca, radiatorul sau ma rog o piesa mai slaba din circuit si nu ditamai compresorul. Bun! Schimbat si asta si luat alt compresor. De pe la Constanta. Montat, incarcat, mers 3 zile apoi crapat. Aceiasi poveste!!! Nu! Zic ca nu mai poate fi coincidenta. Sa iau 3 compresoare in 2 luni si toate cu aceiasi buba. Acum am gasit unul nou la magazin la 400 roni. Trebuie sa-l montez in service autorizat ca sa beneficiez de garantie. De reparat pe celalate nu am gasit pe nimeni care sa vrea sa faca asta, cu toate ca n costa mai mult de 25 de ron garnitura si oringul.Eu nu am gasit presa respectiva pentru a extrage ambreajul. Intrebarea mea este sa mai fac si aceasta investitie sau crapa si asta de nou?!! Unde sa fie buba?? Sa iau o instalatie completa ...face mai mult ca masina! Astept pareri, recomandari...etc. O zi frumoasa!
  3. Salutare tuturor, Luni am schimbat compresorul, am incarcat instalatia si a pornit. Dar nu se mai oprea! Chiar daca aduceam la zero ventilatia. A trebuit sa trag siguranta. Bun, marti am fost la serviciu iar dupa amiaza m-am dus pana la piata. Am cuplat siguranta si am mers cu aerul pornit. Cand sa ma intorc am observat ca se stinsese becul cu pricina, dar nici compresorul nu mai pornise de capul lui. Il apas si....surpriza A inceput sa porneasca aerul. Il opresc apoi il pornesc din nou, iar il opresc. Vad ca functioneaza. Numai ca acum am observat ca in momentul in care aerul este oprit se aude un releu din cutia cu sigurante care cupleaza si decupleaza incontinuu ca si cum ar fi cel de semnalizare. O fi releele de vina sau am un cablu care intrerupe pe undeva?!! Multumesc pentru sfaturi.
  4. @smv Demontat si montat tot la bord (foarte mult de munca, foarte multe de demontat), inlocuit becuri care s-au ars toate?!!, montat inapoi, verificat conexiuni si totusi beculetul ramas aprins. Inversat intre ele toate releele...aceiasi problema. Curios ca la mufa care alimenteaza panoul de control (pornirea ventilatoului) am tot timpul un pin cu +12v.
  5. @pernaku Multumesc de sugestie. De stins se sting toate in afara de ledul de la A/C. Ultimul meserias in electrica mi-a spus de bobina sa o schimb. 80 de ron manopera. Da mi-e frica sa nu dau de altele. Supapa de joasa sau inalta presiune. Oricum ma gandesc sa-l scimb la cel care mi l-a vandut. Multumesc!
  6. Salutare tuturor forumistilor! Am si eu o problema pe care nu am reusit sa o rezolv nici sa o inteleg oricat de mult am citit pe forumuri. Poate ca nu s-a intalnit nimeni cu aceasta problema. Sa va povestesc pe scurt. Am un Cielo din 95 in 8 valve cumparat in 2012. In vara lui 2013 au inceput sa apara niste zgomote puternice la cuplarea A/C. In primul service miau spus ca s-a dus o supapa de la compresor. Am cautat si am gasit unul SH la 350 de roni, iar cu montaj si incarcare cu freon la ei (service autorizat RAR) am platit 520 roni. Bun. Ma duc la service, monteaza compresorul numai ca nu se mai potriveau conductele. Au scimbat si conductele, au mai schimbat si condensatorul. Asta pentru ca cred eu au schimbat compresorul meu care functiona pe R12 cu altul pentru R134. Bun si aici. Au incarcat instalatia si alta surpriza huruia rulmentul de la fulia compresorului. Fiinca era in luna august 2013 si veneau concediile convin sa merg asa 2 saptamani dupa care sa revin sa-l schimbe. Dupa 2 saptamani ma duc inapoi cer sa schimbe rulmentul pe care l-eu luat de pe compresorul vechi. Asta a durat o luna pentru ca nu gaseau o presa cu care sa extraga ambreajul compresorului .Bun. Ajungem in octombrie si ma duc sa-l monteze. Il monteaza dar la final isi cer scuze ca nu pot sa-l probeze deoarece nu mai are cina sa foloseasca instalatia de incarcare si pana angajeaza pe altcineva....sa ne vedem in primavara. A venit vara nu au angajat pe nimeni asa ca mi-au dat banii sa-l incarc eu. La prima proba pierdea pe la oringurile de la compresor. Scimb singur oringurile si probez cu aer comrpimat. A pornit ventilatorul de cum am bagat aer si se tura si motorl cum facea inainte cand porneam aerul. Ma duc la un service, verifica cu aparatul special prin vaccum scaparile, nu mai sunt incarca cu ulei si agent frigorific, dar nu porneste. Ma duc laun alt service si constata ca ar fi dusa bobina de la compresor. Cum s-o fi dus?!!? Si inca ceva...ledul de la butoonul de pornire sta mereu aprins chiar si cand scot cheia din contact. Nu se aude nici cuplajul compresorului nici al releului. Si acum rugamintea mea...poate a mai intalnit cineva asemena probleme findca m-am saturat de ,,meseriasi".Multumesc pentru intelegere!!
 

×
×
  • Create New...