Jump to content

ocit

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About ocit

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  1. Esti deosebit de nostim.Te-ai gandit mult pana ai reusit sa pui intrebarea asta?Rautacios mic ce esti!
  2. La ce te referi cand spui ca ma supraevaluez?De ce te simti atins in amorul propriu si reactionezi, mi-am cerut scuze si am spus ca nu ma refer la toti.De ce te iei de mine?
  3. 1 la mana:Esti un tip deosebit, mai ales ca la ora 4 dimineata esti pe forum. 2 la mana:Sincer sa fiu, mi se pare super obositor sa citesc chiar tot( imi cer scuze, nu vreau sa jignesc pe nimeni), dar vad ca se vorbeste foarte mult si se cam pierde ideea. 3 la mana: o sa incerc sa nu mai .."citez din postul anterior", poate ca ai dreptate.Dar ia si tu o pauza de 10 minute la o ara de stat in fata calculatorului, da? Hai pa!!!!!!!!! Intr-adevar, s-ar putea sa ne parasesti foarte repede la atatea fapte intr-un timp asa de scurt.
  4. Bafta! ...si consum mic! Salut! prima data cand am fost cu el la "doctor", mi-a facut unul curatarea lenesului( capac filtru si filtru scoase, apoi accelerat cu palma pe carburator, deh, sa-l desfunde...). Mi-a facut el ceva pe la suruburi, mergea destul de rotund dar dupa prima cheie la rece, se oprea in circa 5 secunde. Dupa o perioada i-am dat putina forja si am constatat ca mi-a crescut turatia la ralanti.Cu siguranta avea un jeg pe care meseriasu respectiv l-a miscat.Oricum, din pacate sunt prea putini mecanici care sa lucreze cu talent, multi sunt doar schimbatori de piese. Ma intreb daca exista vreun carburator clasic de la alta masina care se poate monta, unul cu soc clasic, poate de la alta masina coreeana sau japoneza?(evident fara sa complice situatia). Bafta si tie !!!!!!!!!!!! Nu mai cita mesajele anterioare !
  5. ... Multumesc mult, voi scrie despre ce am rezolvat.
  6. Va rog frumos sa ma ajutati cu un manual de Tico
  7. Ok, imi va fi si mie mai usor. E nou-nout ,multumesc.
  8. ... Multumesc tuturor pentru raspunsuri. 1. Dureaza numai max 2 min sa se incalzeasca. Oricum, am verificat si clapeta de soc se deschide la maximum dupa ce se incalzeste. 2.Am sa mai incerc sa merg la reglaj, din nou, pentru ca sper sa gasesc un meseriash care sa rezolve problema. 3.Turatia reglata de mecanici este de 950 ture.( la cald).La rece nu mi-am pus problema, dar , cum spuneam, cand e frig afara parca imi sar pistoanele prin capota.Nu cred ca e normal si nu cred nici un mecanic care spune ca asa fac toate. Cum se regleaza cursa ambreiajului, sau ma9i bine de ce, mie mi se pare ok. Unde se tin intalnirile si cand? As vrea sa cumpar si eu niste jenti de aliaj, pe 12", aveti idee unde se gasesc? Multumesc tuturor, shi ma bucur ca am intrat in gashca.
  9. Salut tuturor. As avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra, daca se poate. Am cumparat anul trecut un Ticolino, cam vechiutz, din 98.In general sunt multumit de masinutza, imi fac treaba cu ea extraordinar.Am luat-o in special ca sa merg cu ea in oras, avand in vedere aglomeratia in crestere constanta, shi ma felicit pentru asta. Motorul merge rotund, porneste f bine, dar consuma mult prea mult (cam 9%).Repet, merg in oras, cam 30 km /zi, astept sa se incalzeasca la ralanti si dupa aia plec cu ea. Consumul insa ma innebuneshte shi deshi am fost la diversi"doctori", totzi lauda mersul motorului dar nu rezolva problema (cica:"nu, dom'le, asha fac toate"). Va rog sa ma indrumati la un service sau la un meseriash adevarat, care sa-mi rezolve urmatoarele probleme: 1.Turatie mare la pornire, din cauza shocului automat-parca ii sar pistoanele prin capota. 2.reglare turatie la ralanti (trepideaza cam prea tare daca porneshte ventilatorul shi am shi luminile aprinse) 3.Ushor miros de benzina in mers 4.Zgomot(uneori) la intrarea in marsharier, uneori face ,uneori nu, shi asta la ralanti mic////sa fie de vina ambreiajul. Va multumesc anticipat
  10. Salut tuturor. As avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra, daca se poate. Am cumparat anul trecut un Ticolino, cam vechiutz, din 98.In general sunt multumit de masinutza, imi fac treaba cu ea extraordinar.Am luat-o in special ca sa merg cu ea in oras, avand in vedere aglomeratia in crestere constanta, shi ma felicit pentru asta. Motorul merge rotund, porneste f bine, dar consuma mult prea mult (cam 9%).Repet, merg in oras, cam 30 km /zi, astept sa se incalzeasca la ralanti si dupa aia plec cu ea. Consumul insa ma innebuneshte shi deshi am fost la diversi"doctori", totzi lauda mersul motorului dar nu rezolva problema (cica:"nu, dom'le, asha fac toate"). Va rog sa ma indrumati la un service sau la un meseriash adevarat, care sa-mi rezolve urmatoarele probleme: 1.Turatie mare la pornire, din cauza shocului automat-parca ii sar pistoanele prin capota. 2.reglare turatie la ralanti (trepideaza cam prea tare daca porneshte ventilatorul shi am shi luminile aprinse) 3.Ushor miros de benzina in mers 4.Zgomot(uneori) la intrarea in marsharier, uneori face ,uneori nu, shi asta la ralanti mic////sa fie de vina ambreiajul. Va multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...