Jump to content

relu59

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About relu59

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Tg-Jiu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    NUBIRA 1
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    80-GJ-MEN
  1. In cele ce urmeaza voi incerca sa raspund ( in limita si termeni in care m-a pricep ) la intrebarile / sugestiile propuse de Budan Catalin - masina este secand si sunt proprietarul nr. 3 - am achizitionat-o la 87 200 km ( 107 500 km bord la zi ) - ISTORIC : - 87 500 : schimbat toate consumabilele, inclusiv curea distributie ... pompa apa... chiar si supape. - 95 200 : schimbat IAC - se accelera singura - 100.000 : revizie conform manual - inclusiv acumulator EVENIMENTE RECENTE - 106 500 - 107 100 , incep problemele !!!!!!!!!!!!!!!!, cam in aceasta ordine: - ramaneam fara curent si nu pornea - cauza - se slabeau continu bornere de la acum. , le stringeam si totul era OK. Chestia asta s-a repetat de f. multe ori ( am schimbat chiar si bornele ) - au inceput trepidatiile la mers constatnt ( turatie ~ 2000 - 2500), in special in treapta 2 -3 - creste amplitudinea trepidatiilor - o simteam si in cutia cde viteva ( " tremura" si schimbatorul de viteze ) - pentru "calmare" scotem din viteza si o lasam pe "liber", apoi iaras cuplam cutia de viteza si tot asa. La adrum "intins" trebuia sa accelerez continu si sa repet procedura. - incep manifestarile la toba de esapament : - la inceput - a gaze nearse, apoi "fum" . Culoare poate fi asemanuita cu unui motor diesel ce nu functioneaza corect - deci de culoare " negru " - fenomenul se acutizeaza de nu mai am curaj sa plec decat pe distante scurte - casa - loc de munca ( ~ 6 km ) si sa evit pe cat posibil traficul aglomerat. ACTIUNI INTREPRNSE in tot acest timp fara rezultate: - prezentat la servis - schimbat consumabile: filtu aer, filtru benzina, verificat / ilocuit furtune , schimb de ulei, fitru mici reglaje - fara rezultate - prezentat la alt servis - inlocuit racord flexibil , verificare ,curatire - tot tacamul la toba de esapament, verificare sonda lamda, - fara rezultate - prezentat la alt servis - masurat cativa parametri - ramas sa studieze problema ?????. - descarcat manual NUBIRA - insusit cateva notiuni tehnice - urmat pasi descrisi de Budan Catalin din posul 555 + sonda O2 noua + bujii noi, reset & iniatializare IAC - fara rezultate - descarcat AutoData - insusit cateva notiuni tehnice - citit/masurat parametri la senzorii usor accesibili accesibili inclusiv injectoare - totul in parametri din manual - chemat un meserias autodidact - apreciat in oras - ramas sa studieze problema ?????. Totus zice ca nu-i place faptul ca bobina de inductie se incalzeste mai mult decat stie el ca ar trebui. P.S. 1. Cred va-ti dai seama din descrierii ca nu m-a pricep la "mecanica" si ca sunt in proces de autoinstruire. 2. Multumesc lui Budan Catalin pentru promtitudine. 3. Rog sugestii !!!
  2. Buna tuturor! Sunt nou pe la voi - am o Nubira 1 din 1999 ; 107500 km la bord ; mers urban majoritatea timpului pe distante < 10 km - De ceva timp ( maim precis ~ 5-600 km) m-a confrunt cu mai multe probleme tehnice, din care, una si cea mai suparatoare o descrie chiar Budan Catalin, "in sfarsit puteam si eu sa merg cu viteza constanta fara sa ma zmuceasca,cu viteza mica si constanta,ca pana atunci nu voia decat pe repede inainte,sau la relanti sa stea ", suplimentar, s-au poate nu am inteles eu, la mine mai sunt prezente cateva "fenomene" : - scote "fum" proportional cu turatia motorului, si implicit consum mare de comb. - daca scot din viteza , scap de "zmucituri" P.S. In Tg-Jiu, nu am gasit pe cineva cu tester pt. nubira 1 din 1999, asa ca totul depinde de experiente anterioare. Daca cineva poate sa-mi dea o mana de ajutor, rog un semnal le tel. 0721 333794.
 

×
×
  • Create New...