Jump to content

Ciufolici

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Ciufolici

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/18/1979

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 1
  • An
    2000
  1. Salut, am incercat ceea ce ai sugerat, dar fara rezultate . OF of of, la prima reumplere o sa schimb uscatorul, garnituri si ce mai trebuie.
  2. Salutare, astazi uitandu-ma pe la motor am observat o scurgere de ulei pe la uscatorul de AC. Nu-mi dau seama pe unde ar putea pierde, cel mai posibil pe la cele 2 tevi care intra in el. Exista cumva garnituri de etansare in cele 2 gauri ? Sa se fi stricat si sa piarda ulei. Ce ma sfatuiti sa fac: sa-l schimb ? .. Astept pareri, sfaturi de la cei care s-au lovit de aceasta problema.
  3. Astazi s-a efectuat o noua aerisire, se pare ca mai ramasese ceva aer prin instalatie... Acum este mult mai bine. ALiCE : cu motorul oprit nu mai are aceeasi tendinta sa se duca la fund, mai ales daca fac de 2 ori presiune sta ferma..uffff cu motorul pornit, da are tendinta sa se afunde...dar este mai bine ca inainte ( dar parca se aude un fasiit ca si cum ar iesi ceva aer pe langa tija de la pompa de servo ). Pet total, sunt multumit in proportie de 90%....acum mai astept sa se faca pasuirea placutelor + sabotilor; dupa care cine stie...mai facem o reglare a sabotilor etc
  4. Salutare, in proportie de 90% problema s-a rezolvat prin inlocuirea discurilor de frana, care erau uzate + placutelor de frana + curatat si uns glisiere + schimbat garnituri + curatat etrier care era cam murdar. Dar parca tot se mai aude putin o frecare ...sper sa nu fi ramas eu cu sechele . Oricum este diferenta foarte mare fata de inainte. Sper sa-i fie de folos cuiva rezolvarea acestei probleme.
  5. Va salut, dupa o revizie "completa" a sistemului de franare la nubira 1 ( schimbat discuri de frana +placute de frana, tamburi de frana +saboti + cilindri receptori , lichid de frana nou ) s-a efectuat aerisirea prin metoda celor 2 persoane ( o persoana face pedale, tine apasat...cealalta sta la etrier sa drumul pana nu se mai observa bule de aer ), dupa care s-a observat ca pedala de frana este mai moale ca inainte, lasand impresia ca pierde pe undeva presiune...coboara incet pana aproape de fund daca se exercita o presiune foarte mare asupra pedalei. Foarte stanjenitor. Inainte de aerisire si schimbare pedala de frana pana la jumatate se apasa foarte usor, urmand ca dupa aceea sa se intareasca neexistand" impresia" ca pedala se duce la fund Ce ma sfatuiti sa mai verific? Presupuneri personale: - sa fi ramas aer prin instalatie ( pompa centrala. ABS... ) - garniturile din pompa centrala sa fi cedat din cauza uzurii Astept pareri si sfaturi ale persoanelor care s-au lovit de aceasta problema.
  6. Multumesc frumos pentru sfaturi Salex ! Acum astept primavara sa ma pot ocupa de bibileala si eliminarea zgomotului . O zi placuta in continuare. Cu respect, Tony.
  7. Bun, rolul tabliteler l-am inteles. In legatura cu glisierele: am observat ca nu sunt perfect rotunde si au o laterala polizata 2 mm ( daca pot sa-i zic asa ). Posibil din cauza excesului de vasilina sa se formeze perna de aer. O sa schimb garniturile si glisiere ! Discurile au un grad cam mare de uzura, am observat acea buza mai mult inspre interiorul discului. Se vor schimba si aceste ( Ferodo sau Brembo ), vedem in functie de eferte si buget Tot sunt nelamurit fiindca de ex la cielo am vazut ca exista o tablita care intra pe interiorul cilindrului si apuca cu 2 ghiare placuta ca sa o tina lipita. La nubira nu am observat asa ceva, posibil sa-si fi bagat nasul vreun "meserias" Am mai curatat si tablitele pe care culiseaza placutele de frana ( tablite de retinere,sau cum s-or numi ele ).... fara nici un efect. AU fost murdare, pline de fraf de ferodou solidificat...
  8. Salutare, sper sa nu fiu offtopic. Am si eu o nubira 1, an 2000...am o problema la roata fata stanga. Preblema se evidentiaza astfel: zgomot de frecare intre 20 si 70 Km/h. S-a schimbat rulmentul fiindca s-a constatat ca roata merge infranata si temperatura este foarte ridicata ( temperatura a intregului ansamblu roata, chiar daca se franeaza foarte rar ). Bun, acum temperatura este ok..nu exista diferente fata de roata dreapta...dar zgomotul persista. Am demontat etrierul si am constatat ca placutele de frana nu se distanteaza fata de disc si acestea freaca de discul de frana ( acesta posibil sa fie si ovalizat) . Am observat ca pe placuta de frana exista 2 tablite ce stau pe placuta ( acestea fiind foarte ruginite, avand urechiusile de agatare terminate, ruginite din cauza temperaturii inalte + umiditate ) , presupunand ca ar avea rolul de retinere a placutei ( dupa ce se ia piciorul de pe frana, aceasta sa revina, sa stea lipita de bratele etrierului ). Nu mi-am putut da seama de rolul tablitelor din cauza deteriorarii lor. Bun, am mai demontat si curatat bucsile de ghidaj etrier...le-am montat la loc, dar cred ca au fost montate gresit; in sensul ca nu sunt sigur cum trebuie sa fie montate ( sa ramana aer in interior si atunci sa impinga boltul, bucsa inspre motor sau sa elimin aerul si sa se formeze vacuum , deci sa traga boltul inspre roata ? ) S-a montat totul la loc, dar tot se aude acel zgomot...ma dispera. Pana o sa vina primavara cand o sa aprofundez problema, astept sfaturi de la cei care sau lovit de problema aceasta,
  9. andreib : sonda este noua, desi nu este exclusa o functionare defectuoasa ( necesita tester ) Dj_Dark : sa vedem cand reusesc sa-i fac un plin ...pana una alta traiasca GPL-ul !
  10. Salut...folosesc "Instalatie GPL pentru injectie Monopunct", marca Milano. Pe benzina, nu am apucat sa-i fac un consum exact...din experienta personala stiu ca poate sa consume intre 1, 1.5 mai putin fata de gaz. Astept sa se mai incalzeasca si o sa aprofundez problema mai pe larg...voi verifica furtunasele de vacuum de la valva egr, mai este ceva asemanator langa variatorul debit de aer ( citim si ne documentam cu privire la functionare, rol, etc ).
  11. Salutare, mititica mea ( nubira 1, sx,an 2000, capacitate 1600, 78 kw, km 126000 )...este cam gurmanda: pe GPL, in oras consuma 16 L /100 km ...extraurban 10 L / 100 km. M-am apucat sa citesc problemele intalnite de fiecare si am inceput sa o bibilesc...s-au schimbat urmatoarele: - bujii NGK - filtru de aer - fisele - curatat IAC - curatat clapeta de acceleratie - curatat variator debit de aer - curatat valva EGR - sonda lambda schimbata ...i-am facut test pentru GPL...degeaba. Nu-mi mai vine nici o idee despre cauza (buba) care ar duce la un consum excesiv. Astept un sfat, de la cei care au intalnit alte probleme, cauze ce duc la un consum excesiv. Multumesc frumos pentru timpul acordat si astept sfaturi, parreri.
 

×
×
  • Create New...