Jump to content

pasager71

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About pasager71

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    B34NTX
  1. Am mers pe ideea ca nu instalatia de GPL este de vina, fiind noua, ci masina, asa ca am insistat foarte mult pe partea de aprindere, dar probabil ca mai sunt si alte cauze. Mentionez ca nu s-a aprins niciodata CHECK-ul (as fi putut banui sonda lambda).
  2. Multumesc, dar nu acesta e genul de raspuns pe care il asteptam.
  3. Buna ziua! Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200. Am montat instalatia noua, acum o luna pe un Matiz euro 2 din 2003 (178.000 km la bord). Instalatia functioneaza bine, dar pe gaz cand o accelerez mai tare, are o ezitare, "da in nas" cum se spune, dupa care merge. Baietii de la service au spus ca e din cauza aprinderii, asa ca am schimbat bujiile montand unele recomandate de producatorul masinii NGK BPR5EY-11, fisele, capacul si ruptorul de la delcou (era oxidat), filtrul de aer, am facut reset ECM si idle learn, am recalibrat instalatia, (cu laptopul, in mers). Si dupa acestea motorul functioneaza la fel. Totodata consumul este mare, in medie 9-10%. Mentionez ca pe benzina motorul functioneaza normal, iar acel "dat in nas" apare mai ales dupa ce schimb in trepte superioare, la cca. 2000 rot/min, dar si peste. Ultima oara la ultima calibrare, i-au mai luat din consum (5 puncte au spus ei) si a ramas sa merg un timp cu ea, dar consumul nu a scazut, ba cred ca dimpotriva. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc
  4. Buna ziua! Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200. Am montat instalatia noua, acum o luna pe un Matiz euro 2 din 2003 (178.000 km la bord). Instalatia functioneaza bine, dar pe gaz cand o accelerez mai tare, are o ezitare, "da in nas" cum se spune, dupa care merge. Baietii de la service au spus ca e din cauza aprinderii, asa ca am schimbat bujiile montand unele recomandate de producatorul masinii NGK BPR5EY-11, fisele, capacul si ruptorul de la delcou (era oxidat), filtrul de aer, am facut reset ECM si idle learn, am recalibrat instalatia, (cu laptopul, in mers). Si dupa acestea motorul functioneaza la fel. Totodata consumul este mare, in medie 9-10% in regim aproape extraurban. Mentionez ca pe benzina motorul functioneaza normal, iar acel "dat in nas" apare mai ales dupa ce schimb in trepte superioare, la cca. 2000 rot/min, dar si peste. Ultima oara la ultima calibrare, i-au mai luat din consum (5 puncte au spus ei) si a ramas sa merg un timp cu ea, dar consumul nu a scazut, ba cred ca dimpotriva. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc
 

×
×
  • Create New...