Bateria a fost luata din Carrefour , tata a cumparat.o    , el a facut si garantia  pe care o am in sertar .Cand tata a pus bateria pe bornele vechi cele conice de matiz cu surub in cap ,a fortat un pic intrarea bornei pe  plus ,fortat prin modul ca a dat in ea pe lateral cu surubelnita si ciocanul  deoarece  in interiorul bornei avea o prindere cu surub care se strangea pe  borna bateriei ,clasice la matiz cand vine din uzina ,ma rog cele din 2007,aceea prindere din  borna masini  avea picioruse rupte  de ex din 6 -7 au mai ramas doar 2 si ma chinuiam sa o prind  ,de aceea s.a spart ,a fortat.o .Dupa ce am pus borna de minus , si doar de ornament pe cea de plus  mai mult apasata de franghia de la baterie (manerul dintro bucata textila)am pornit.o cu  niste cabluri noi  pt ca ,,cu cele vechi nu mergea ,am mutat.o in alt garaj  am lasat.o sa mearga  aprox.jumatate de ora sa se incalzeasca , am oprit motorul si am incercat sa o pornesc ,chiar daca borna de plus nu era stransa ,si facea exact la fel  cum imi face acum cu bornele noi si prinse , doar  "TAC"+ ca becurle din bor erau slab luminate si claxona de zici ca era pe moarte 
Si am crezut ca nu e asa greu sa schimbi niste borne si sa montezi o baterie , daca stiam ca face asa  sa ma chnui sa o pornesc de 2-3 zile cu baterie noua si borne noi , ma duceam la un service  nu ma mai chinuiam ,da na pana nu vezi nu crezi  ,greseala mea .