Jump to content

RRelu

Membru
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About RRelu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/04/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Alexandria
  • Auto
    Tico
  • Model
    SX
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    TR81REL
  1. Eu am mers din magazin in magazin cu garniturile vechi pana am gasit unele asemanatoare dar mai groase pe care le-am pilit cu o piatra de polizor atasata la masina de gaurit ! P.S.:am un an de la reparatie si inca mai mergea AC dar se pare ca am un por pe undeva si a pierdut freon si compresorul facea pauze asa ca am completat cu freon , pana la urma daca ma tine un an tot e bine !
  2. Este o smecherie veche pe care poti sa o faci daca e contactul de vina : tragi fire de la ultima pozitie a lui care nu mai face contact si pui un intrerupator (se punea de autobuz cel de deschis usa ) sau orice intrerupator cu revenire (sa nu ramana apasat ) si ai rezolvat nu mai trebuie schimbat contactul !
  3. Delcoul se regleaza numai cu stroboscopul pentru ca depinde si de alte reglaje nu e la fel la toate masinile!
  4. Eu zic ori ai contactul defect doar pe ultima pozitie ori ai electromotorul defect !
  5. Se stie ca nivelul uleiului creste la drumuri scurte (benzina in ulei ) si mai bine verifica nivelul uleiului dupa un drum mai lung la mers constant si daca tot mai este nivelul mare atunci te uiti la pompa de benzina ...
  6. Cele mai bune mi se par astea care le am de un an 155R12 (sau 155/80R12) :stabilitate mai mare ,mai inalte la gropi si nu se ia nici la ITP de tine fata de cele normale 135/80R12 !
  7. Pentru Bucuresti mai bine pui ceva mai inalt pentru gropi (sine tramvai) ,pentru stabilitate nu cred ca mergi cu viteza in curbe in oras!
  8. Mie mi-a iest cam mare consumul pana la mare si inapoi 4 pesoane si full de bagale un plin 30,5 l (nu am pus niciodata atat in rezervor de obicei 28-29) 727 km dar cred ca din cauza vantului 4,2l % eu zic ca e bine dar mers mai ECO numai noaptea! Narcis e cam mare consumul la 60 km/ora sigur l-ai masurat bine la mine a iesit 3l% si la 90 3,4% mers constant dar sa mai verific ca nu prea cred ce zice cartea de Tico sa reglez carburatorul la 10 000Km !
  9. Legal vorbind nu e bine , la Tico pe acte sunt numai 135/80 sau 155/70 dar cum e la noi poti merge cu roti "de Matiz" fara sa se observe dar la ce bun risti o amenda sau mai rau cu talonul ridicat dar asta oricum sunt sanse foarte slabe ,in rest la ITP daca este unul mai strict ar putea sa te intoarca pentru cauciucuri ; si nici nu ai avantaje reale poate doar la stabilitate (155/65/13) dar cu riscul de a indoi janta la o groapa mai mare si nici nu mai poti urca o bordura mai ales cu masina plina...
  10. Asa am facut si eu si am gasit la un magazin multe garnituri dintre care una era parca de 98 diametru dar un pic mai groasa si am luat 3 (le-am schimbat pe toate rotunde) si le-am pilit ca erau mai groase; am schimbat si cele 2 o-ringuri de la conductele de alimentare. Bafta sper sa gasesti ! P.S.:la mine merge perfect AC de 3 luni fara probleme !
  11. Cu Tico sigur iti scot un consum in jur de 6 fara aer in ce aglomeratie vrei tu ,eu am masurat anul trecut in cursul saptamanii la ora 16°° pe un traseu Pantelimon (AMG pantelimon) pana la Rahova (la iesire) si cine stie poate e la vale ca mi-a iesit consum sub 6l la suta si era in iunie! Bineinteles ca este diferenta cand mergi pe drumuri scurte (din testele facute primul km consumul este triplu cu motorul rece vara ,nu mai zic iarna) si consumul poate urca mult mai mult! Daca nu crezi poti sa faci acelasi numar de km cu o pornire de exemplu 300 si sa faci cu 100 porniri la rece sa vezi diferenta! Nu mai zic ca in afara mers cu maxim 80-90 scot consum de 3,5l la suta si cu AC apriximativ 1 l in plus!
  12. Se pot schimba garniturile (sunt 3 la fel ca aia pe care o arati in poza) si eventual poti face ca mine sa schimbi si garniturile de la conductele de alimentare (2 diferite ) si eventual daca tot desfaci compresorul sa schimbi uleiul din el !Garniturile de la conducte se gasesc peste tot iar alea 3 din compresor eu le-am gasit mai groase si le-am mai pilit sa le subtiez ! Costul reparatiei aproximativ 50 lei plus freon si ceva munca dar merge perfect de doua luni si ceva !
  13. La mine tot asa indica acul la benzina ,odata am pus exact 21litri si era exact la jumatate acul ! Daca se misca acul sigur ai un contact imperfect la masa pe undeva !
  14. Eu folosesc cauciucuri 155SR12 (echivalent cu 155/82/12) si ating foarte putin la viraj maxim ,in rest nu e nici o problema nici cu 5 persoane in masina; cu toate ca sunt rotile mai inalte(7%) si treci mai usor peste borduri nu se pierde din stabilitate ca sunt mai late,iar un mic dezavantaj ar fi ca o sa-ti scada demarajul (se simte demaraj mai scazut dupa 110-115km/ora) si viteza maxima cu cativa km/ora dar o sa ai un avantaj ca iti scade consumul si turatia motorului la aceeasi viteza reala.Eu am pus roti din astea ca imi indica vitezometrul mai mult si acum indica perfect si nu as mai reveni la altele! 155/80/12 sunt foarte putin mai joase decat 155SR12(sub1%)dar eu am optat pentru astea ca nici la ITP nu are cum sa se ia de tine,nu scrie pe cat sunt la 155SR12; pe cartea masini scrie 135/80 sau 155/70 ambele pe 12 !
  15. Cred ca ai probleme la radiatorul AC si /sau radiatorul ,verifica daca este curat radiatorul , daca mai este buretele intre radiatoare si daca functioneaza permanent electroventilatorul; la mine ajunge acul maxim 3mm pana la jumate cu AC in oras bara la bara!
 

×
×
  • Create New...