Jump to content

dgp

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About dgp

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Cluj
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico cu Pb
  • An
    1998
  1. alexlifu cum ai masurat exact? vezi si sa nu te fure sonda (care masoara nivelu de benzina) sau jurnalierul/odometrul. 1. faci un plin si parcurgi un drum care stii cat mai exact cati km are (cu ocazia asta verifici si jurnalierul/odometrul), vii inapoi si faci iara plinu. cat intra = cat a consumat pe distanta de la ultimul plin. pentru precizie, alimenteaza de la aceeasi statie, de la aceeasi pompa. metoda mea favorita. TOTUSI, intai verifica cum spunea vinkator daca nu pierzi benzina pe undeva. ar fi pacat de plinuri... 2. mergi pana nu mai are deloc benzina (trebuie sa ai canistra cu benzina la tine !!! pe autostrada iei amenda daca ramai fara benzina, plus ca risti sa te fleoceasca vreunu). cand se opreste definitiv, pui o cantitate exacta de benzina, si vezi cat ajungi cu aia. o metoda foarte exacta, dar destul de nasoala... ai riscurile si neplacerile asociate cu ramasul fara benzina. risti sa traga goazele de pe fundu la rezervor. nu recomand. defapt uita ca am zis-o! cheers
  2. am luat fise originale de la magazinul de piese daweoo local. 56 de lei, scrie pe punga matiz si ceva in... coreana (presupun). dar au zis aia ca-i acelas lucru la tico-matiz. si acuma am doua tipuri de vesti: cele bune - am eliminat o posibila cauza pt pornirea grea. am invatat ceva despre functionarea fiselor auto. am doua seturi de fise functionale. cele rele - nu erau fisele de vina, ca si pe astea noi se vad aceleasi luminite albe/albastre unde trec pe langa piese metalice. nici pornirea nu-i cu nimic mai grozava. pana acuma singurul efect vizibil a fost cu bateria tinuta in casa. asa ca las deocamdata carburatorul in pace si ma apuc sa vad incarcarea si eventuali consumatori nedoriti. si bateria. pt astea ma mut cu post-urile la alt topic: probleme electrice sau de motor in general
  3. update: am pornit-o dupa ce am tinut bateria in casa si m-am uitat pe intuneric sub capota. zici ca-i 1 decembrie. scantei peste tot... luni (sau maine daca-i deschis la magazin) schimb fisele...
  4. Narcis, merci de ponturi, tocmai m-am uitat, masina e rece si clapeta de soc inchisa (are un joc in lungu axei pe care pivoteaza - adica dreapta stanga cum ma uit la masina - dar presupun ca-i normal). arcul care o aduce inapoi pare si el in ordine. aseara, la cald, m-am uitat si clapeta era deschisa. deci de la soc nu pare sa fie ma pun acuma sa caut post-urile despre vacuum-uri... amestecul stiu ca-i simplu de tot de reglat. eventual sa incerc sa-l dau pe mai gras? sau mai sarac? cum is maxime sansele sa porneasca? sau nu se poate sti sigur, ca nu se stie sigur cum ii acuma fata de optim... oricum, poate face o diferenta suficient de mare? si daca da, in care directie e cum? (adica daca rotesc surubul in sensul acurilor de ceas, amestecul va fi mai cum?) multumecs anticipat, toate cele bune, dgp
  5. Salut, Am luat si eu un Tico acu vreo 2 ani. Sunt "decat" al 5-lea proprietar, cei -atunci - 72.000km nu erau reali, a fost si lovit --> Ce mai, nu a avut o viata usoara, dar e a meu. Si mergea bine, numa la rece trebuia tinut un pic din acceleratie. Pana cand a murit ceva electrovalva in carb, si nu mai tinea relanti-ul. De cand s-a schimbat piesa aia porneste greu si cand accelerez da intai in nas, dup-aia accelereaza normal. consuma intre 6-7, strict prin oras, functie de frig si trafic. In fine, am un mecanic ok, de treaba, dar cand e vorba de carb de tico, zice ca el nu se baga. de cate ori vine vorba de carburator, batman, batman, si incepe cu teoria ca-i un carb f complex si ca nu se poate face nimic. evtl umbla la surubul de amestec. Si recent problema cu pornitul la rece a devenit grava. Porneste extrem de greu, la a n-spea cheie, dupa tz-spe spritzuri, toti sfintii coborati... La cald porneste, dar datu in nas persista... Si deci v-as fi recunoscator daca stiti sa-mi recomandati pe cineva care chiar stie ce face (si daca nu-i din CJ), sau ceva documentatie (am manualul ala pdf pt toata masina, dar vederile schematice de la carb mai mult ma zapacesc - as prefera ceva izometrice). Multam, dgp
 

×
×
  • Create New...