Jump to content

riciu007

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About riciu007

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    leganza
  • Model
    cdx
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    de tabla
  1. Ai perfecta dreptate nu au nici o treaba cu uleiul , chiar nu stiu de ce am scris ineptia asta, voiam sa spun de benzina, insa am scris aberatii, in sfarsit ... am depistat cauza zgomotoasa intradevar este din pricina unei strangeri slabe la galeria de admisie , trage aer fals. Multumesc mult pentru interesul acordat.
  2. Daca era oring nu ar trebui sa existe o pierdere de ulei? adica sa apara o pata ceva? motorul este curat fara nici un fel de urma de ulei , foarte uscat.
  3. Salut! Am o problema "zgomotoasa" as denumi-o la o leganza din 1999 si anume la compartimentul motor se aude un zgomot ciudat un "tiuit" mai exact insa acest "tiuit" de aude periodic, nu este ceva constant , de cele mai multe ori acest zgomot apare cand se incalzeste motorul , sunetul este destul de ciudat s-ar auzi ca si cum ar trage aer fals pe la o garnitura sau un vacum insa am verificat toate furtunele vacumatice si strangerile corplui de la clapeta de acceleratie crezand ca voi elimina acest zgomot, insa in zadar ,(motorul merge rotund fara intreruperi) de mentionat ca acest tiuit , vinde de undeva de sub corpul clapetei de acceleratie , pe undeva pe la galerie. I sa mai intamplat cumva asa ceva cuiva? O idee , un sfat, ar fi bine venita . Multumesc.
  4. Multumesc pentru indicatii , am rezolvat problema schimband comutatorul de trecere benzina/gpl.
  5. Salutare ! Sunt nou printre voi , posed de o perioada scurta de timp (1 luna) un auto Daewoo Leganza CDX cu motorizare 2.0 si 133 de caluti, am o problema referitoare la consumul de combustibil, trebuie sa mentionez ca pe masina se afla montata o instalatie de GPL Marini, problema este ca atunci cand merg pe GPL masina consuma si benzina intr-o cantitate mica insa se poate vedea in 100 de km ca acul de la indicatorul nivelului de benzina a scazaut, in acelasi timp pe GPL nu merge nici rotund merge "balbait" ca si cum ar merge in 3, banuiesc ca merge innecat, de tras trage foarte bine. Am schimbat filtre ,bujii si fise, odata cu schimbarea lor am curatat si corpul clapetei care era foarte murdar , am verificat daca exista vre-un furtun spart de la circuitul de benzina sau daca exista o pierdere pe undeva insa in zadar, nici o pierere . Exista undeva oare o electrovalva sau supapa care sa nu inchida bine? Va multumesc !
 

×
×
  • Create New...