Jump to content

claudiu_lux

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About claudiu_lux

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Oradea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    LUX
  1. Motoru are 130000 km. Masinuta am luato la 80000 km Prima data iam bagat 5w30 si imi consuma enorm de lult apoi am schimbat a doua oara pe 10w40 mobil1 acuma am de la aral cred bluetronic 10w40. Schimbul de ulei a fost facut cu motorul ajuns la temperatura optima (cald). cu consumul de ulei la cati km are nu imi e o mare problema mie imi e problema ca da sa moara dabia sta pe relanti cand sa o accelerez da sa moara. Poate fii valva PCV? Si inainte de schimbul de ulei mi-a murit de cateva ori motoru la semafor. Si imi tragea asa infundat. Asa face si acuma parca e infundat undeva...
  2. Cand am vopsit masina iam spus celui care imi vopseste ca sa scoata din bara locul unde era nr de inmatricularesi cand mia terminato mia aduso asa... da si stopurile din spate sunt tot inegrite.
  3. Am si eu o problema aseara am facut schimbu de ulei. Inainte de schimb motorul in sarcina la o accelerare mai putermica parca dadea in gat Uneori si la semafor se oprea motorul era cald. De dimineata am iesit sa verific nivelul uleiului uleiul imi era negru mult mai inchis decat ma asteptam. La pornire imi face urmatoarea treaba imi porneste dar nu merge fluent parca s-ar ineca imi scoate fum alb pe toba. Am incarcat un filmulet sa vedeti si voi. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vN9YC37oPf4#t=13s
  4. Buna. Eu mi-am montat o instalatie xenon h4 de 35w se vede impecabil. Nu am schimbat nimic la instalatie atat ca am montat noile becuri si balasturile. Am intampinat doar o singura problema dar cel de la care le-am cumparat mi-a spus de ea. Instalatia se monteaza la mine doar pe o mufa de far asa ca masina a simtit cealalta mufa libera si a inaltat fascicolul de lumina prin autoleveling. Dar ca masina sa nu imi ridice fascicolul de lumina i-am legat un releu pe faza scurta. Asa ca acuma imi bat normal farurile. O sa asasez o imagine cu schema de principiu.
  5. Aceeasi problema o aveam si eu cu uleiul 5w40 imi consuma ff mult. si cand am fost sa imi cumpar ulei cel care vindea mia spus sa nu ma speriu si sa incerc 10w40 zicand ca 5w30 si 0w30 este un ulei cu o vascozitate mai mica si este in principal destinat zonelor mai reci dandumi exemplu Miercurea Ciuc. Eu acuma folosesc Mobil1 10w40 (DuraBlend) 100000 km si sunt ff multumit
  6. Buna am si eu ceva probleme la matizul meu. 1. Ex: Merg cu masina la accelerare nu am probleme. incercand sa mentin o viteza constanta 50-60 km/h masina incepe sa trepideze sa se scuture ca si atunci cand as tot da impulsuri pedalei de acceleratie. 2. Pornilre la rece motorul pana se incalzeste sa treaca acul peste rosu are un zumzeit ca si cum ar fii o tablita desprinsa. Dar numai catva timp cat e motorul rece. Multumesc anticipat pt. ajutor!!!
 

×
×
  • Create New...