alexcielo
Membru-
Content Count
7 -
Joined
-
Last visited
About alexcielo
-
Rank
Forumist
Profile Information
-
Din
Bacau
-
Auto
Daewoo
-
Model
Cielo GLE
-
An
1996
-
Nu stiu daca m-am postat bine aici dar ,cu scuzele de rigoare daca am gresit , va solicit un raspuns la urmatoarea intrebare: Este normal ca la pornirea de dimineata,motorul sa se tureze la 2200-2500 ture/min daca e frig? mentionez ca dupa 10-15 sec revine la 1000 ture iar cand se incalzeste ramine constant la 850.am sonda lamda care functioneaza dupa tester normal.daca nu e normal sa se tureze atat de mult,se poate regla de undeva turatia de relanti la pornire pentru a nu forta motorul la rece cu o turatie atat de mare? Elemente ajutatoare:-injectoare si IAC noi -pompa de benzina noua -ECM si IAC reinitializate cum scria pe forum -furtunele de vacuum curate si toate orificiile de vacuum curatite cu Carb Cleaner -consum de carburant normal -masina trage foarte bine,demaraj impecabil multumesc Astept raspuns in special de la Ovi Jer
-
Salut!La sonda de benzina de sub rezervor vin 3 fire:1 cu mufa contact rotunda groasa;2 cu mufa contact rotunda subtire si 3 un papuc plat normal.Va rog precizati-mi si mie intre care trebuie facut scurtul pentru a vedea daca becul se aprinde.Motorul trebuie sa mearga sau e suficient sa fie contactul pus? multu
-
VICTORY!!!!!!! Am rezolvat problema!Nu am avut curaj sa verific singur debitul pompei,fapt pt care am fost la un mecanic recomandat ca fiind bun,care de la bun inceput a scos furtunul de retur din rampa de injectoare si a constatat ca la relanti nu scuipa nici un gram de benzina pe acolo.Concluzia:pompa era sub debitul normal,motorul folosind pentru ardere toata benzina pe care pompa o scotea din rezervor,fara a mai returna nimic .Nici nu ma mira ca la 140km/h motorul dadea in nas;nu avea cu ce sa functioneze. Multumesc mult.Sunteti de valoare!
-
Cand spui de masurare te referi la cantitatea de benzina sau la presiunea de pe furtun in momentul in care pun contactul cele 2 sec?daca e vorba de cantitate i cele 2 sec ar trebui sa curga cam16.6ml dupa indicatiile tale.corect? in ce priveste scanarea,a fost facuta de 2 ori, service-uri diferite,rezultate OK.revin cu intrebarea:sunt posibile doua regimuri de lucru diferite la diferente de temperatura de 10 grade?(luni 8 grade-pornire greoaie la prima cheie/marti 18 grade -pornire perfecta ,la sfert,fara sa-i mai fac nimic de luni)
-
Problema a aparut cand am schimbat toate injectoarele cu altele originale de cielo,similare ca si cod cu cele anterioare.Modificarea a fost necesara deoarece primele scapau benzina in timpul repausului motorului. Unde este plasat si cum se curata? este cumva senzorul de pozitie a clapetei de accel. daca nu care este?Merci merci pt PS, acum m-am prins si eu cum se lucreaza cu forumul.in legatura cu pompa,ea lucreaza cele 2 sec,fara diferente de zgomot in regimuri diferite(frig/cald).e posibil sa fie proasta cand e frig si buna cand e cald? trebuie facute ceva reglaje dupa ce am schimbat injectoarele(in afara de reset ecm)merci.PS: masina e cu sonda lambda(a fost hidramata),deci reglaj oxigen exclus(cel putin asa cred)
-
Salut, Va rog sa-mi precizati care poate fi legatura dintre temperatura exterioara si usurinta pornirii motorului la prima cheie dimineata.Va intreb asta deoarece pana acum masina mi-a pornit greu la prima cheie si astazi (18 grade afara) a pornit la sfert,fara nici o alta modificare tehnica.Pentru a-mi porni mai usor,pana acum am schimbat multe,dupa multi mecanici meseriasi:bujii,iac,fise,filtre,curatat PCV,reset ecm,etc. Si toate astea fara nici o inbunatatire evidenta.Motorul porneste la prima dar greu(7-8 rotatii).Daca opresc prima incercare si o incerc pe a doua--porneste la sfert.Azi:surpriza---sfert de cheie.Va rog, un sfat:senzori,reglaje ,orice... Merci