Jump to content

alexcielo

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About alexcielo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE
  • An
    1996
  1. Nu stiu daca m-am postat bine aici dar ,cu scuzele de rigoare daca am gresit , va solicit un raspuns la urmatoarea intrebare: Este normal ca la pornirea de dimineata,motorul sa se tureze la 2200-2500 ture/min daca e frig? mentionez ca dupa 10-15 sec revine la 1000 ture iar cand se incalzeste ramine constant la 850.am sonda lamda care functioneaza dupa tester normal.daca nu e normal sa se tureze atat de mult,se poate regla de undeva turatia de relanti la pornire pentru a nu forta motorul la rece cu o turatie atat de mare? Elemente ajutatoare:-injectoare si IAC noi -pompa de benzina noua -ECM si IAC reinitializate cum scria pe forum -furtunele de vacuum curate si toate orificiile de vacuum curatite cu Carb Cleaner -consum de carburant normal -masina trage foarte bine,demaraj impecabil multumesc Astept raspuns in special de la Ovi Jer
  2. Scuzati ca insist,dar pana la urma care fire trebuie scurt-circuitate pentru a se aprinde becul? Acolo sunt 3!!!
  3. Salut!La sonda de benzina de sub rezervor vin 3 fire:1 cu mufa contact rotunda groasa;2 cu mufa contact rotunda subtire si 3 un papuc plat normal.Va rog precizati-mi si mie intre care trebuie facut scurtul pentru a vedea daca becul se aprinde.Motorul trebuie sa mearga sau e suficient sa fie contactul pus? multu
  4. VICTORY!!!!!!! Am rezolvat problema!Nu am avut curaj sa verific singur debitul pompei,fapt pt care am fost la un mecanic recomandat ca fiind bun,care de la bun inceput a scos furtunul de retur din rampa de injectoare si a constatat ca la relanti nu scuipa nici un gram de benzina pe acolo.Concluzia:pompa era sub debitul normal,motorul folosind pentru ardere toata benzina pe care pompa o scotea din rezervor,fara a mai returna nimic .Nici nu ma mira ca la 140km/h motorul dadea in nas;nu avea cu ce sa functioneze. Multumesc mult.Sunteti de valoare!
  5. Cand spui de masurare te referi la cantitatea de benzina sau la presiunea de pe furtun in momentul in care pun contactul cele 2 sec?daca e vorba de cantitate i cele 2 sec ar trebui sa curga cam16.6ml dupa indicatiile tale.corect? in ce priveste scanarea,a fost facuta de 2 ori, service-uri diferite,rezultate OK.revin cu intrebarea:sunt posibile doua regimuri de lucru diferite la diferente de temperatura de 10 grade?(luni 8 grade-pornire greoaie la prima cheie/marti 18 grade -pornire perfecta ,la sfert,fara sa-i mai fac nimic de luni)
  6. Problema a aparut cand am schimbat toate injectoarele cu altele originale de cielo,similare ca si cod cu cele anterioare.Modificarea a fost necesara deoarece primele scapau benzina in timpul repausului motorului. Unde este plasat si cum se curata? este cumva senzorul de pozitie a clapetei de accel. daca nu care este?Merci merci pt PS, acum m-am prins si eu cum se lucreaza cu forumul.in legatura cu pompa,ea lucreaza cele 2 sec,fara diferente de zgomot in regimuri diferite(frig/cald).e posibil sa fie proasta cand e frig si buna cand e cald? trebuie facute ceva reglaje dupa ce am schimbat injectoarele(in afara de reset ecm)merci.PS: masina e cu sonda lambda(a fost hidramata),deci reglaj oxigen exclus(cel putin asa cred)
  7. Salut, Va rog sa-mi precizati care poate fi legatura dintre temperatura exterioara si usurinta pornirii motorului la prima cheie dimineata.Va intreb asta deoarece pana acum masina mi-a pornit greu la prima cheie si astazi (18 grade afara) a pornit la sfert,fara nici o alta modificare tehnica.Pentru a-mi porni mai usor,pana acum am schimbat multe,dupa multi mecanici meseriasi:bujii,iac,fise,filtre,curatat PCV,reset ecm,etc. Si toate astea fara nici o inbunatatire evidenta.Motorul porneste la prima dar greu(7-8 rotatii).Daca opresc prima incercare si o incerc pe a doua--porneste la sfert.Azi:surpriza---sfert de cheie.Va rog, un sfat:senzori,reglaje ,orice... Merci
 

×
×
  • Create New...