Jump to content

Maty_alb

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Maty_alb

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-XX-XXX
  1. S-a vandut, se poate inchide.
  2. Daewoo Matiz SE AC 2002: 68300 km Aer Conditionat Sistem audio Sony Mp3 USB + 4 boxe Inchidere Centralizata Fete usi pline Proiectoare Euro 2 (taxa mediu 1200RON) Pret 700 Euro
  3. Multumesc pentru sfaturi, am rezolvat-o. Problema nu era de la delco, acolo totul era in regula. Comportamentul ciudat al motorului era dat de bobina de inductie. Am fost in service acum 2 saptamani si dupa ce un mecanic a desfacut delco-ul si a constatat ca totul era OK, a venit un altul care mai vazuse aceste probleme la Matiz si se datorau bobinei care dupa ce se incalzea nu isi mai facea bine treaba. Intr-adevar cand a demontat-o era innegrita precum o baterie gaurita si dupa schimbarea ei nu am mai avut probleme. Mutumesc inca o data si Sarbatori Fericite!
  4. Se pare ca eram total pe langa cu valva...Multumesc pentru sfaturi! O sa incerc sa le aplic in w/e si revin cu rezultatul. <br>
  5. Va salut! In primul rand va multumesc pentru sfaturile folositoare pe care le-am gasit pe aici de-a lungul timpului. Acum,din pacate, imi expun si eu problema aparuta la Matizul meu (E2 din 2002 cu AC, 55k km): motorul nu mai mai functioneaza deloc normal din momentul in care ajunge la temperatura optima. Simptomele care apar: - turatia la relanti scade si uneori motorul chiar se opreste (din momentul in care se incazeste motorul stau la semafor cu piciorul pe acceleratie pt a evita aceste manifestari) - in vitezele I si II la turatii mai mari "da in nas", practic se gatuie si nu mai accelereaza, silindu-ma sa trec intr-o trepta superioara - daca opresc motorul dupa apartia simptomelor de mai sus, de regula reporneste foarte greu si dupa multe incercari - de vreo 2 ori a refuzat cu incapatanare sa mai porneasca si am reusi abia dupa aprox 30 min cand motorul s-a racit suficient. - in bord nu se aprinde niciun martor care sa semnaleze vreo problema Mentionez ca m-am prezentat cu problema din dotare la un service unde (tipic) au inceputa sa bajbaiasca "o fi de la aia, o schimbam si vedem daca mai face, daca nu e ailalta sau in cel mai rau caz aia..). Sincer am citit mult mai multe pareri pertinente pe acest forum decat am auzit din gura mecanicilor cu masina in fata. La momentul respectiv am schimbat doar fise si buji (carora oricum le venise randul) si pentru aproape 2 luni problema a disparut. Dupa ore bune de citit pe forum cred unul din suspecti ar fi valva PCV dar nu sunt sigur ca e vinovata de toate simptomele (eu nu am schibat-o pana acum iar maina e SH deci e posibil sa nu fi fost schimbata niciodata). Credeti ca e un inceput bun? Ce alte cauze ar putea fi? PS Distributie, ulei, filtre etc. le-am scimbat la inceputul verii iar fisele si bujiile in toamna. Multumesc!
 

×
×
  • Create New...