Jump to content

vaseaapostol

Membru
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Kalos Hatchback
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    BZ-06-XCK

vaseaapostol's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor. Am o problema cu un Daewoo Kalos hatchback. Rulmentul de pe spate dreapta are camasa interioara crapata si huruie. Intrebarea mea este daca pot schimba numai rulmentii sau trebuie sa schimb si tamburul. Am fost la cateva magazine de piese si unul de dezmembrari si mi-au zis lafel ca trebuie schimbat tamburul. A mai patit cineva asta . Se pot schimba rulmentii??
  2. Lawr ai rezolvat problema. Ceva de genu am patit si eu . La viteza mica martorul era stins si cand puneam frana se auzea jos la pedala un arc iar pedala imi batea usor de parca ar fii abs-ul in functiune. Dupa ce maresc viteza marotrul abs se aprinde si nu se mai aude nimic jos, binenteles abs-ul nu mai functiona.
  3. Salutare. Imi cer scuze daca mai era asa ceva postat, dar nu am mai gasit. am o problema care ma cam deranjeaza in ultimul timp. Martorul abs se apinde cand iau viteza mai mare de 5 km/h. in treapta 1 la relanti nu se aprinde si totul functioneaza ( testat ) iar dupa ce maresc viteza martorul se aprinde iar abs nu mai functioneaza. Vreun senzor nu stiu daca ar putea fii din moment ce totul e in regula la viteza mica. Ce pareri aveti?? A mai patit cineva asta?
  4. Nu se poate sa fie o cheie valida si alta invalida. Este posibil sa fii avut o problema la contact iar la service nu sau resetat ambele chei si doar una cea pe care o folosesti iar cealalta are ''codul vechi'' . Dute la service sa iti reseteze contactul. Ambele chei au cip in ele mai ales cea din fabrica ( originala). Eu am patit sa nu mai citeasca cheia de la o scapare de la inaltime pe jos sau de la caldura excesiva. Am fost la service si au resetat contactul dar iti trebuie ambele chei pentru a functiona cu ele. Ideea e ca, cheile se reseteaza odata cu contactul si se rescrie alt cod in ele.
  5. Ma scuzati ca ma bag la acest topic dar mi se pare ca e potrivit pentru ce am eu. Acum vreo 4 luni sa aprins martorul abs. Fara nici un motiv. Astazi dupa ce am avut timp de el am observat ca se aprinde numai in viraje , in special dreapta,asa ca am umblat la roata din dreapta. Cablul era intrerupt pe la jumatate. L-am taiat dupa care lam lipit ( cu fludor ) . Acum tot se aprinde cand vrea el dar nu mai are nici o legatura cu vreun cablu. Or fii ramas erori in calculatorul de abs sau sa defectat de la cablul acela. Zack cand aveai calculatorul defect abs ramanea aprins sau se mai stingea?? Inca ceva . Dupa ce am facut legatura si am mers putin cu masina, am testat putin abs-ul. A functionat 20 de cm dupa care sa aprins iar rotile s-au infranat. Am oprit si pornit motorul , martorul sa stins iar dupa 2-3 opriri sa aprins iarasi. Este cineva care a mai patit asa. Ceva sfaturi??
  6. lascarica . Asta o patesc doar cand e frig . Masina o pot lasa nepornita cu zilele, dar daca afara sunt mai mult de 2 grade porneste la prima cheie
  7. Salut. Am si eu o problema la alarma care banuiesc ca ar fii de la senzori. Pe unde pot fii montati la un kalos hatchback?
  8. Salut. Am si eu o problema la alarma. Inchid toate usile, blochez masina, becul din bord palpaie dovada ca alarma este activata, iar dupa 2 minute incepe sa tiuie. Nici un zgomot langa ea, nici o atingere, doar dintr-o data. Garajul meu este langa al unui vecin care are paine uscata pe acolo sau resturi si sau mai strans soricei. Este posibil sa fie ros vreun fir? Dar ma gandesc ca daca era ros vreun fir probabil nu mai mergea sau incepea sa tiuie imediat nu dupa cateva minute. Ma poate ajuta cineva?
  9. Am si eu o problema cu martorul airbag. Mi s-a aprins dintr-o data acum mult timp. Cauza nu o cunosc dar banuiesc 2 intamplari care le-am avut in ziua cand s-a aprins. Odata asteptam ca cineva sa iasa dintr-o parcare iar acel sofer a dat tare inapoi si ma busit putin in fata. Doar mia crapat suportul de numar, iar altadata cand o persoana mai solida sa asezat in spate si probabil a dat cu picioarele in cabluri. Am incercat sa mai imping de mufa si sa misc cablurile dar nimic. Am fost cu ea la un service ( pentru cine stie in Buzau la gemeni) si mi-au spus ca airbag-ul pasager este sub presiune. Am incercat si la alt service, iar cei de acolo mi l-au resetat, martorul s-a stins dar nu au durat 2 zile si s-a aprins din nou. Care credeti ca ar fii cauza si daca poate fii remediata?
  10. Revin cu informatii noi tot la tine pentru ca ma vazut ca ai rezolvat mai multe probleme. Am resetat ECM si nu a dat rezultate. Aceleasi probleme cu '' accelerarea de dimineata sa zic asa'' . Daca as curata clapa de accelerare ar schimba cu ceva situatia? Fisele ar putea fii o cauza? Bujiile sunt BERU si le am de 1 luna.
  11. Nu porneste nici cu busonul scos. Oricum mai convins,o sa-i fac un reset ECM + Idle Learn + Prima lectie. Am citit si pe alte forum-uri iar acest reset ECM este recomandat dupa schimbare fiselor, bujiilor, filtru de aer, curatarea IAC ...etc.
  12. Eu nu te contrazic cu Idle Learn, dar de ce masina porneste bine in restul zilei cand motorul este cald. Despre acel IAC ce zici, eu lam curatat dar nu cu benzina. Am sa incerc sa il curat cu benzina, iar daca nu merge voi cumpara altul. Am mai gasit o situatie lafel ca a mea si era de la IAC.
  13. Alta solutie decat de a reseta ECM mai exista? Aceasta problema o am doar dimineata la prima cheie, in restul zilei masina porneste imediata. Asa ca nu as vrea sa-l resetez daca nu este nevoie.
  14. In fiecare dimineata de iarna masina imi porneste ff greu, cu toate ca sta in garaj, are bujii noi, filtru de benzina nou . Problema este ca nu se accelereaza. Pompa de bezina functioneaza, o las sa traga dupa care masina porneste cam la 200 rpm si nici nu sta 2 sec dupa care se opreste, iar daca o acelerez putin porneste la sfert. Ma deranjeaza pentru ca iarna trecuta pornea imediat .Am curatat socul dar degeaba. Imi puteti da o idee sau cineva care pateste cum ati rezolvat?
 

×
×
  • Create New...