Jump to content

kalo-metru

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About kalo-metru

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    galati
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B - 44271
  1. multumesc, dar dupa cum se vede, ma refeream la manualul de service
  2. Scuze, sunt novice. Imi arati si mie de unde pot lua manualul ?- poate ma mai destept si pricep o gramada de termeni ciudati pentru mine Multumesc
  3. Stati putin, cind am spus cam subturat nu m-am referit <2000 rpm, ci fata de cuplul max. la 3400. Media a fost undeva la 2200-3000. Am vazut pe undeva o adresa pentru manualul de reparatii, ma poate ajuta cineva ? Multumiri !!!
  4. Scuze, motor 1,4-16v. Are 19000, nu am avut nici un fel de probleme pina de curind. Problema se manifesta si in sarcina si la relanti. Intradevar am mers cam subturat, dar tinind cont ca ~15000 sunt facuti in oras, asta ar fi insemnat sa nu trec de a II-a, ceea ce nu mi se pare normal. Am multi km cu alte modele (Skoda, Renault) conduse in acelsi stil dar nu apar astfel de probleme. Parerea mea este ca prezinta deficiente ( soft inadecvat pentru conditiile din Romania, se pare ca si unele de fabricatie) cel putin din cele urmarite pe acest forum. Solutiile de genul " pune benzina de ... numai de la... forjeza ... km la 6000rot, reseteaza ECM, date de catre specialistii din sevice , sunt metode care uneori dau rezultate, uneori nu, dar probleme de fond raman si suntem nevoiti sa ne ajutam pe acest forum si nu numai. Am fost la service, mi-am spus pasul cuiva care era cu ochii pe ceas, m-a programat miercuri, a tras si o concluzie, va curata supapele cu " o solutie speciala " . Voi reveni.
  5. Salut, Motorul meu are "poale lungi si minte scurta" ! Problemele se manifesta in felul urmator : - pornesc dimineta la prima cheie, las 20-30 s apoi plec. Pana aici totul OK. Merg 200-300 m si motorul incepe cu simtomele pe care le stim, pierde puterea, tremuraturi si incepe sa clipesca Engine Check. Dupa un timp de clipoceala a ramas aprins. Mers la service ( Galati - Gold Platin ), stins becul iar explicatia ca a fost ceva la cilindrul 3. Dupa o saptamana se reiau problemele. Cand incepe clipoceala, trag pe dreapta, opresc motorul, astept 10 s, dau o cheie, porneste din prima, mai filfie putin, il las sa se stabilizeze si plec, de aici incolo totul perfect toata ziua pina a doua zi dimineata cind reiau ciclul, asa de vreo 2 luni. Ma poate ajuta cineva ? Am incercat toate benzinele, OMV, Petrom, Lukoil, etc. de la 98 in sus ( am bagat numai din acestea )
 

×
×
  • Create New...