Jump to content

ambx

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About ambx

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Dacia, Daewoo
  • Model
    Logan, Matiz
  • An
    2009,2006
  1. Salut, Am un matiz din 2006 cu care am ajuns la 210.000km... probleme foarte mari nu am avut pana acum. Am schimbat doar consumabile, distributie, kit ambreiaj schimbat de 2 ori, amortizoarele, motorasul pas cu pas... Pana la 140.000 - 150.000 km am folosit ulei Aral 5w40 iar apoi am trecut la 10w40. Problema care a aparut de la aproximativ 200.000 km este ca a inceput sa consume ulei (destul de mult). Completez cu aproximativ 700-800ml la fiecare 1000km. Intrebarea mea este: daca as trece pe un ulei 15w40 ar putea consuma mai putin? sau singura solutie de rezolvare a problemei este doar prin segmentare. In momentul de fata motorasul trage destul de bine si parca nu as vrea sa umblu in el.
  2. Am schimbat IAC (motorasul pas cu pas responsabil de valoarea turatiei de ralanti) si acum motorul merge ok...
  3. Daca pornesc apoi opresc motorul de cateva ori, isi revine si pe urma pot mege si 100km fara sa mai am vreo problema, iasa cum opresc motorul toate simtomele reapar.
  4. Salut am un matiz din decembrie 2005, este pe injecte. De cateva zile am probleme cu el si nu reusesc sa-i dau de capat. Problemele se manifesta in felul urmator: dupa ce pornesc, motorul merge 1-2 min ok apoi se opreste deodata, repornesc si chiar daca-l tin accelerat simt cum motorul merge intretupt, parca ar fi "gatuit" iar cand ridic piciorul de pe acceleratie motorul iar se opreste. Daca opresc si repornesc de careva ori (de 4-5ori) problema dispare si motorul merge ok pana la urmatoarea oprire, cand binenteles revin toate simtomele de mai sus. Am observat ca pe toba de esapament arunca foarte tare apa.(sa fie de la condens?) Presiunea in pompa am verificat-o si a iesit ok, masina a fost pusa si pe tester dar nu a iesit nici o eroare.
 

×
×
  • Create New...