Jump to content

atlas

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About atlas

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/10/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.inmatriculariautoiasi.ro

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2003
  1. Sigurantele le-am verificat... si pe cele din masina si pe cele de sub capota... sun in regula. N-am avut un imbus sa desfac capacul, sa verific scanteia la bujii. O sa fac asta azi. O sa ma uit si dupa mufe iesite. Am incercat si sa scot borna de la baterie sa o pun la loc... evident ca n-a pornit.. dar a fost asa... sa nu zic ca nu am facut-o si pe asta Problema mea s-a rezolvat... am adus doi mecanici la fata locului si ei au descoperit ca totul era de la "cititorul de la fulie" sau ceva de genul asta, piesa fiind aproape distrusa fizic... probabil ca au ricosat pietre din roata... altfel nu imi explic. Anyway... s-a inlocuit.. a costat 92 RON (doar piesa) si acum masina porneste ca inainte. Multumesc tuturor de sfaturi
  2. pompa de benzina se aude cum se amorseaza, iar indicatorul de benzina arata corect cred (care e siguranta de la indicator??) o sa incerc si treaba cu borna de la baterie... ms de sugestii.. mai exista si alte sfaturi??
  3. bateria e aproape noua da... se aprind becurile
  4. Am tot cautat daca s-a mai discutat asa ceva... dar nu am gasit... deci, here i go: motor cald (alimentat GPL) se opreste brusc intr-o intersectie. Incerc sa-l pornesc din nou... nimic. Nu vrea sa porneasca nici pe benzina si nici pe GPL. Masina are: baterie aproape noua, fise si bujii bune, filtru aer nou, benzina si gpl in rezervoare cureaua de distributie pare ok, cablul de acceleratie la fel Ce se intampla: bendix-ul se invarte, dar pur si simplu nu porneste. Am lasat-o cateva ore singura, am zis ca poate am innecat-o... dar nimic.. tot nu porneste... A mai intalnit cineva problema asta? Aveti vreun sfar pentru mine, sau iar trebuie sa vizitez un service?
  5. daca impedantele nu sunt egale, ori se strica difuzorul, ori iesirea din care pleaca sunetul
  6. Nu stiu daca mai e nevoie sa amintesc, dar totusi... Nu lasa masina nesupravegheata in service... mai ales la Comat. Cred ca nu e nevoie sa spun de ce...
  7. Ms frumos de raspunsuri Inca ceva? Cum ajung la becul de la scrumiera? A cazut pe jos si nu mai am deloc lumina... Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie.
  8. 1. incerc maine sa le scot din nou... apropo.. cat e o fata de portiera noua?? just in case 2. stiu ca creste consumul, de asta am intrebat daca se poate dezactiva... deci se poate? 3. filtrele sunt abia schimbate.. adica cel de aer si cel de gaz 4. stiu ca anuleaza tot, dar era obisnuit asa cu cielo-ul pe care l-am avut inainte 5. ms 6. ciudat dar ms 7. la cielo nu am avut problema asta... si masina avea vreo 150.000km rulati doar pe GPL
  9. Salut la lume! Sunt relativ nou pe forum si chiar daca tot am citit ce se scrie aici si am dat si search-uri, as avea nevoie de niste lamuriri din partea voastra... am o Nubira II din 2003 si am mai multe probleme cu ea.. poate ma puteti ajuta sa le rezolv 1. Cum pot scoate fata de la portiera? am scos tot, mai putin manerul de deschidere, care, spre deosebire de nubira I, nu are acea rama care sa se dea jos. Ma gandeam sa o fortez, poate iesa peste cadrul manerului, dar mi-e frica sa nu o rup. Incerc sa-mi schimb boxele fata... 2. Patesc urmatorul lucru: cobor pe la vreo 50-60 la ora de ex si trec masina in punctul mort... turatiile nu scad cum ar fi normal la 800-900rpm... din cate am inteles este o chestiune generala, pentru a proteja cutia de viteze. Se poate dezactiva? 3. Masina are un consum destul de mare pe GPL (in jur de 13 in oras)... instalatia nu este din fabrica, este montata ulterior. Toate filtrele sunt abia curatate si aprinderea e "ceas" 4. Unde gasesc in bord martorul sonor de la centura? As vrea sa-l dezactivez... 5. Unde este filtrul de praf sau de polen? 6. Am un zgomot la rotile din spate, in sensul ca atunci cand parchez in panta, dupa ce opresc motorul si trag frana de mana, atunci cand ridic piciorul de pe frana..."crrrr". totusi, ambele frane tin foarte bine 7. Se creeaza condens foarte puternic in toba. Este foarte deranjant, pentru ca de fiecare data cand opresc toba face zgomote destul de puternice Imi cer scuze daca unele din aceste probleme par stupide, dar prefer sa arunc o intrebare aici decat sa ma duc cu carul de bani in service... ms ca ati avut rabdarea sa cititi postul asta kilometric
 

×
×
  • Create New...