Jump to content

mipos

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About mipos

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1.4 Hatchback
  • An
    2004
  1. Nu pare sa fie ceva grav. Cica era crapat cablul care duce lichidul de parbriz spre luneta, a curs lichidul si astfel a aparut un scurt pe undeva. Din partea mea se poate sterge/muta topicul.
  2. Alarma e montata de 3 ani si nu am montat-o eu. Nu are posibilitatea sa pornesc motorul din telecomanda.
  3. Acum o saptamina am constatat ca motorul nu se mai opreste. Scot chiar si cheia din contact si el continua sa mearga. Solutia de avarie pina ajung in service e sa deschid usa. Alta poblema care am depistat-o in aceeasi zi e ca uneori cind bag cheia in contact (fara rotire) se aprind citeva becuri indicatoare cu o luminozitate scazuta (benzina, ulei, frina de mina, airbag). Daca deschid usa atunci se sting si se aprinde normal cel de usa deschisa. Cind inchid usa se aprind cele mentionate deja. In urma acestor lucruri mi-am amintit si de un incident de acum vreo luna cind dupa ce am inchis masina cu alarma am fost anuntat ca am avariile pornite, dar nu chiar avarii pt. ca luminau continuu. Dupa o scurta deconectare de la baterie nu s-a schimbat nimic asa ca am last-o deconectata toata noaptea si si-a revenit a 2-a zi. Miine ma duc cu ea in service dar sint curios daca a mai patit cineva asa ceva. Faza cu autoaprinderea nu cred ca e valabila pt. ca problema a aparut cind eram cu rezervorul la sfert deci cu aceeasi benzina a mers destul. Bateria e de 3 ani si desi de 2 ori saptamina asta a facut figuri la pornire nu cred ca poate fi cauza pt. ceea ce se intimpla.
  4. Acolo ziceam ca schimb la peste 2500 adica atunci cind ajung la vreo 3000 daca nu sunt in depasire am si schimbat si atunci normal ca merge cu vreo 2000 daca pastrez viteza. Ma gindeam la consum si din cauza asta schimbam. Merci de sfaturi; voi incerca sa ma tin de ele. (dupa ce scap de problema bineinteles - tolin_afc stie de ce )
  5. Lacettiul meu de 1.4 consuma 10 in oras si 8 afara. Mi se parea mult pt. ca pe site scrie ca ar trebui sa consume 9.8 si 5.7, iar diferenta de la 5.7 la 8 e aproape de 40% si nu conduc foarte sportiv. Dupa comentariile de pe aici insa se pare ca stau destul de bine.
  6. Imi pare rau ca am intirziat cu raspunsul dar am vrut sa raspund doar dupa ce am citit tot Topicul asta. Initial am citit doar inceputul si vazind ca e vb. doar de Kalos am deschis altul separat pt. Lacetti dar la sfaturile unor membrii mai vechi am cerut sa fie mutat aici. Din cite am vazut se pare ca sint primul care am patit acest lucru la Lacetti. Motorul e de 1.4 si dupa cum am spus am avut probleme inca din prima luna. Probabil din cauza ca l-am luat iarna. La frig se pare ca apar mai usor problemele. Atunci mi s-a spus ca e din cauza benzinei si ca sa nu-mi fac nici o problema ca au mai fost astfel de cazuri. De atunci am bagat doar benzina de 100 OMV sau citeodata de 98 MOL. In iarna asta bineinteles ca becul s-a aprins din nou si dupa ceva timp am fost si la service si povestea o stiti deja. (pagina 30-31) Acum astept dupa celebrele supape si sper ca in curind sa fie reparata. De 2 saptamini nu am mai scos-o din garaj. Din pacate pina vin supapele alea poate trece sezonul rece si nu mai pot sa vad daca prb. persista. Din discutiile de pina acum nu sint de acord cu stilul de condus ca si cauza a aprinderii deosebitului bec. Am prieteni care au opel, golf, bmw, clio, logan toate nu mai vechi de 4-5 ani si nu au astfel de probleme. Nu se poate ca doar conducatorii de kalos/ lacetti sa nu stie sa conduca. Legat de schimbarea vitezelor pot sa zic ca schimb la peste 2500 de ture, dar daca de exemplu merg in spatele cuiva prin oras chiar la limita pe la 50km/h nu o tin cu a 2-a la 3000 ci bag in a 3-a si merg cu vreo 2000 si un pic . Ca distanta, de obicei merg cam 7km dimineata pina la lucru din care vreo 3 in afara localitatii. Nu stiu ce intelegeti prin distante scurte, dar eu nu am luat masina sa merg doar in concediu cu ea. E masina de oras pina la urma. Legat de benzina, sint curios daca exista jumperul ala si la Lacetti si la ce ar trebui sa ma astept daca as cere asa ceva mecanicilor din service. De ce nu au facut ei chestia asta daca exista? Eu oricum nu sint de acord cu cerinta de a baga benzina de 98 pt. ca totusi sint niste bani in plus bagati pentru o masina care oricum consuma cam mult. M-am conformat totusi pt. a nu avea probleme cu masina. Se pare ca a fost in zadar, si de-aia dupa ce e reparata as incerca sa bag de 95 daca si asa nu conteaza. Doar ca mi-ar trebui niste argumente solide pentru asta. Care ar fi explicatia ca unii care folosesc de 95 si nu au probleme? Eu va multumesc pt. indicatiile de pe aici. Chiar sint mai in tema acum si poate o sa pricep mai multe cind merg in service. Merci si pt. sfatul cu pornirea/oprirea motorului. Sper sa ma tin de el. Eu asa m-am obisnuit de cind aveam Dacia 1400, Solenza si acum am continuat cu Lacetti. Uneori imi amintesc ca am uitat ceva, altadata astept prea mult dupa ciini, altadata le dau si de mincare si de-aia opresc masina pina cind plec cu adevarat de acasa.
  7. Am un Lacetti cumparat la sfirsitul lui 2004. Acum am 12000km facuti cu el. Inca dupa primele saptamini s-a aprins un bec galben (nu mai stiu exact ce inseamna dar e ceva legat de probleme aparute la arderea combustibilului). Parea sa aibe sens mai ales ca atunci cind se aprindea, masina nu mai avea putere. Am fost la service si mi s-a spus ca e din cauza benzinei. (bagam de 95 - MOL, OMV). Bine, ma gindeam ca asa o fi deoarece asta de 95 se pare ca e din Romania, si doar aia de 100/98 e adusa de dincolo. Solutia era sa bag un aditiv sau sa trec pe cea de 98. Am incercat cu aditiv de curiozitate, si nu a functionat decit de vreo 2 ori asa ca am trecut pe benzina de 100 de la OMV. De atunci nu a mai aparut aceasta problema. Singurul lucru suparator era ca atunci cind o scoteam din garaj si opream motorul pt. 2-3 minute sa merg sa inchid usile nu pornea la urmatoarea "prima" cheie, mai ales cind era mai frig afara. A venit vara, totul mergea bine pina cind in iarna de cind cu frigul iar a inceput sa se aprinda becul. Ma gindeam ca e de la frig, dar pina la urma m-am enervat si am fost cu ea la service. Acolo, de data asta dupa ce initial mi s-a servit povestea cu benzina am mai chemat pe cineva mai priceput si mai impunator cu mine si am aflat ca e o problema aparuta la mai multe masini si ca trebuie schimbate supapele. (Macar vor fi schimbate in garantie). Acum normal ca sint suparat ca fiind o problema generala nu am fost chemat pt. verificari si ca tipic pt. Romania pare ca se asteapta iesirea din garantie. (De fapt la noi esti tratat ca un client doar pina cumperi masina)Doresc sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme si cum le-a rezolvat, in afara de o scurta vizita la service care sa stearga eroarea. Ceva e putred aici si nu as vrea sa renunt la masina doar pt. atita lucru pt. ca imi place foarte mult.
 

×
×
  • Create New...