Jump to content

XiriuS

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About XiriuS

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Focsani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    no can do
  1. am revenit cu un nou comment,a trecut ceva timp de cand am cerut sfatul vostru si imi cer scuze pentru intarziere, dar am aflat ce are matizul meu, pentru cei ce nu au patit pana acum acest lucru asa cum am patit eu, am sa va spun motivele pentru care imi dadea in nas si isi pierdea din putere, in rezervorul de la matiz sub bancheta din spate se afla pompa de banzina care si ea la randul ei daca o desfaceti cu grija in cele doua mari bucati, respectiv pompa si recipient de filtrare o sa observati ca pe fundul conductei care iesa din pompa propriuzisa o sa gasiti un filtru dintr-un material sintetic care se monteaza fara nici un surubel direct pe capatul conductei pe unde pompa trage benzina, daca luati benzina de peste tot din lume o sa patiti ca mine, acel filtru o sa se infunde atat de tare incat nu o sa mai traga mare lucru prin el, o a doua problema care credeam ca am rezolvat-o a fost ca eu cumparand fisele noi, fise fabricate pentru matiz insemnate cu GM, am crezut ca am luat ceva calitativ, va spun sincer ca pe timp de noapte daca ridic capota, vad cum iesa scantei din toate fisele, ceea ce inseamna ca fura curent una de la alta sau pur si simplu orice alt obiect din zona lor care intra in contact direct cu ele, le face sa fure curent, am sa caut ceva facut de chebtolet care sa fie bun si ieftin desi cred ca mai mult conteaza bun decat ieftin ce mi-a mai ramas de facut este sa imi scot rezervorul si sa il curat, majoritatea mecanicilor care si-au bagat nasul in "masinute" au observat ca se fac depuneri pe fundul rezervorului de la benzina, de aceste depuneri vorbesc ca infunda acel saculet din interiorul pompei de benzina, depunerile sunt extrase petroliere, care din intamplare se gasesc in rezervoarele de benzina din care noi scoatem la pompe, acum nu stiu cat de adevarat este dar am auzit ca fiecare statie de carburanti are obligatia ca la cativa ani de zile sa isi curete rezervoarele pentru a scapa de aceste depuneri care eventual ajung la noi in rezervoare, dar e doar ceva din auzite, nu cunosc legislatia pe aceasta ramura va multumesc penru atentia acordata si daca o sa pot ajuta cu ceva am sa o fac cu cel mai mare drag, mai ales de cand am inceput sa imi bag nasul personal in propria mea buburuza
  2. fise noi, dupa cum am zis cam totul nou, sunt mai prost de felul meu, puteam sa o vand mai departe si sa scap de probleme, dar va spun sincer ca de cand am luat-o am invatat pe pielea mea ce inseamna sa faci un motor de la zero, o experienta de viata neplacuta, dar banuiesc ca asa trec majoritatea romanilor prin viata, nu suntem un popor care sa isi permita doar masini noi, dar suntem mult mai experimentati din punct de vedere al cunostitelor generale fata de celelalte tari din jurul nostru am dat de un alt mecanic care a zis ca o sa imi faca o mica verificare peste program, adica pe ochi frumosi, presupune ca ar fi conducta de retur de la alimentare sau ceva de genul, nu ma pricep dupa cum am mai scris, dar luni a zis ca o sa imi vada caruta banuiesc ca o sa ii dau de capat, pare un tip hotarat, am sa revin imediat cu un nou post daca ii dau de capat va multumesc mult pentru atentie, revin imediat ce o rezolv
  3. ai reusit sa ma bagi in ceata, un prieten bun are tot matiz, el o are de noua nu ca mine si e tot din 2005, motorul lui e identic cu al meu , are delcou si el, dar crede-ma ca nu stiu exact la ce te referi cu parametrii din fabrica, daca te referi la a da jos delcoul te rog frumos sa iti termini ideea, sincer nu inteleg la ce te referi mai exact am facut chiuloasa de la zero, injectoarele sunt bune bune, de aceea am zis ca nu e ceva des intalnit, banuiesc ca am o problema tehnica ceva mai ciudata ca nu-mi explic, la service daca ma mai duc ma pune sa imi schimb ce a mai ramas pe motor, , cat despre codurile de eroare nu imi da nimic, am verificat acest lucru in mod repetat timp de vreo 2 ore nu-mi spune nimic, deci e ceva ori infundat ori plin de mazga, dar ... ce? ma inebuneste
  4. salutari tuturor conducatorilor de masinute de oras, ca majoritatea ce posteaza pe acest forum am si eu o problema nu stiu cat de mica sau mare este pentru ca am luat prin eliminare toate posibilitatile mai putin 2, pentru ca nu costa nimic sa cer un sfat prietenesc am sa va rog daca aveti cunostinte si timp sa imi da-ti un raspuns la urmatoarea problema, de service m-am saturat am un matiz din 2005-2006 care intamplator a fost taxi inainte sa il cumpar (nu ma intrebati de ce am luat un fost taxi ca nu are rost, asta mi-a picat pe mana la banii pe care ii aveam atunci) de cand l-am cumparat am tot investit in el ca intr-un sac fara fund pana acum, acum vreo 2 luni de zile am desfacut tot motorul intr-un service autorizat si mi-am pus mainile in cap, pe scurt am dus blocul la R2, arborele cotit la R1, facut chiulasa la un specialist, toate acestea aparte de service, ei doar au desfacut si montat piesele motorului, dupa ce am scos masinuta din service totul a mers binisor vreo 2 saptamani, acum am probleme pe partea de alimentare, am verificat delcoul, i-am schimbat capacul de delcou (model vechi de delcou, capac mic, probabil schimbat cu totul inainte sa iau masinuta), in interior am verificat sa nu fie nimic corodat si totul e ok , am schimbat bujiile am luat ce e mai bun si recomandat de un prieten care lucreaza la reprezentanta, am schimbatt toate filtrele inclusiv cel de benzina, am schimbat si fisele, dar masina tot isi pierde puterea si imi da in nas cand ar trebui sa fie in sarcina, pe lista mea a ramas sonda lambda si pompa de benzina, sunt receptiv la orice sfat, daca nu reusesc sa ii dau de capat o ung cu vaselina si o trantesc de garaj
 

×
×
  • Create New...