Jump to content

cristi27med

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About cristi27med

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Cruze
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    B 45 URS
  1. Exclusiv urban 12.2% in...Satu Mare Banuiesc ca asta este pana la urma consumul. O sa ma obisnuiesc...si cred ca renunt la CASCO ca sa compensez... Off-topic. voi aveti probleme cu puterea masinii atunci cand se porneste AC? intrebarea se adreseaza doar celor cu 1.6
  2. Adevar grait-ai Nu ,mi-am dat si eu seama ce naiba ma frustreaza atat la masina asta. Nu am vrut-o...Eu vroiam altceva ,asta a fost un compromis financiar ,si acum regret. Trebuia sa-mi ascult instinctul si sa-mi iau masina pe care mi-o doream ,cu motor mai mic si dotari mai putine. Acum pot spune cu adevarat care este diferenta intre o masina scumpa germana si o masina gen Chevy Cruze. Aia iti dau o masina cheala la 11.000 E ,dar ce iti dau e de o calitate deosebita. Chevy iti da de toate la o calitate indoielnica...imi pare rau pentru daewoo ,prima mea masina a fost Matiz SE facut in Korea. Am plans dupa masina aia cand mi-a fost vanduta (cine mi-a dat-o mi-a si vandut-o ) ,iar cel mai bun prieten al meu a maritat un cielo Korean la 290.000 km fara probleme la ea ,ci doar se plictisise de aceeasi masina fiabila, buna ,care consuma putin. Chevrolet nu are nimic de a face cu acele masini ,cel putin cand vine vorba de Spark-ul cumnatei mele sau Cruze-ul meu ,sorry...
  3. Salut din nou. Incerc de cateva zile sa conduc mai turat si reusesc foarte greu. In Bucuresti mi se pare incredibil de greu sa fac asta. Schimb a 2-a la 3500 de ture ,intru intr-a doua la 2300 ,accelerez pana la 4000 ture ,schimb a 3-a si sunt in a 3-a la 2400-2500. Mi se pare foarte agresiv sa fac asta pentru ca masina are cuplul sus ,si pentru ca mereu trebuie sa franez ,sa ma opresc ,sa dau o prioritate ,sau mi se taie calea ,si asta e destul de dificil de facut cand mereu esti aproape de cuplul masinii ,si incepe sa prinda serios viteza. Cu alte cuvinte ,ar fi de parca as incerca sa strunesc un cal naravas intr-o piata foarte aglomerata!...plus ca urasc zgomotul motorului mai tare decat muzica in masina mea!... Deci ,exceptand aceasta supraturare chiar nu am nimic de facut pentru a reduce consumul? Apropo..am mers asa 150 km ,s CB arata aceleasi cifre uriase (15.8)...si masina are deja 3400 km. Nu e cea mai buna masina ,eu sunt multumit cat de cat de calitate ,desi 70 bani/km ma sperie ,adaugand pretul masinii ,al reviziilor si al asigurari , ajung mai scump decat taxiul ,si cu taxiul nu ma deranjeaza lipsa locului de parcare ,am sofer si nu stiu cand si de ce masina se strica si trebuie dusa in service...
  4. Asta e un sfat de "mester" pe care il apreciez. Sa ii spui unui sofer sa anticipeze ,sau sa mearga mai turat ,mi se pare de bun simt. Pana la urma ,cat de bou sa fii sa nu stii ce inseamna ceasul ala cu RPM in loc de KMh? Am observat ca masina consuma cel mai mult atunci cand sta pe loc. Nu cunosc motivul ,dar daca (pentru cei care cunosc) merg pe Barbu Vacarescu de la Stefan cel Mare pana in Baneasa dimineata la ora 8.30 ,am un consum de 17. Daca restul zilei nu ies din Bucuresti sau nu conduc noaptea ,consumul scade la 11-12 dar se pastreaza ridicat combinandu-l cu cel de 17 de dimineata ,deci raman dupa o zi (50-60 km) cu un consum chiar si de 16.2. Daca toata saptamana nu fac decat asta ,ma aleg cu un consum de 14 in cel mai bun caz. La drum lung ,situatia este mult mai favorabila, desi pe autostrada consumul nu scade sub 9 ,mi se pare decent. In comparatie cu alte masini (la fel de usoare si cu motoare chiar si mai mici ,tot benzina) ,aceasta masina consuma cel mai mult din ce am vazut/auzit eu pana acum in trafic bara la bara. In 5 ani de folosit spre exemplu un seat ibiza 1.2 ,mai usor cu doar 100 kg ca chevy cruze ,consumul urban era de 8 si crestea la maxim 10 daca stateam non stop in aglomeratie. Deci era o crestere de 25%. Daca sa spunem ca voi considerati normal ca chevy cruze 1.6 sa consume 11% urban (cam asta am vazut ca e media cifrelor vehiculate) ,atunci consumul meu de 17% este mai mare cu 65% ,si deja am o problema serioasa. Sa zicem ca eu conduc mai prost decat voi ,si in general consum mai mult ,si nu am 11 urban ,am 12. O cifra de 17 tot inseamna mai mult cu 40% ,si tot ramane ingrijorator. Nu ma mai sfatuiti sa vand ,m-a costat ceva masina asta ,si stiti cu totii ce pierdere ar insemna pentru cineva sa vanda o masina second hand veche de o luna...Mai bine ,raspundeti-mi la intrebarile astea : 1) ar trebui sa merg in service? vi se pare ca e cazul? 2) daca voi considerati ca luk e o benzina de proasta calitate ,care ar fii cea mai recomandata de 95 ,si mai ales DE CE? 3) Mai exact cum trebuie condusa masina asta ca sa nu consume mult? doar supraturat? si daca da ,ce inseamna supraturat pentru voi (mie nu imi place cum se aude si imi vine sa schimb si la 2500. Multumesc!
  5. Pentru toti carora li se pare "elementar" ca un sofer sa stie si mecanica mai mult de principiile de baza ale combustiei interne... Prieteni , ati luat vreodata aspirina? sunt sigur ca da. Stiti cum actioneaza aspirina. Sunt sigur ca nu. Daca vreti sa stiti intrebati un farmacist sau un doctor si va spune. Eu nu sunt mecanic! folositul masinii pentru mine este ca aspirina pentru voi. Nu ma pasioneaza, nu imi pasa ,de-aia si intreb pe vreun forum...Chiar nu cred "elementar" sa stiu toate lucrurile despre shoc automat ,manual samd....
  6. intamplator benzina 95 de la luk e aditivata pentru motoare euro 5. am ales luk pentru ca un renault clio si un chevy spark pe care le-am condus de flota au incetat sa mai aiba probleme de mecanica doar dupa ce s-a schimbat alimentarea cu benzina 95 de la alti furnizori si s-a trecut pe luk 95. Din pacate firmele nu iti deconteaza benzina cu cifra octanica superioara decat daca esti (probabil) vreun sefuletz ,ceva. Nu e cazul meu ,asa ca Chevy Cruze momentan mananca 95 luk si nu mi se pare ca nu ii place. Masina se comporta ok ,ca si mers. Consumul ma deranjeaza...si pana acum (slava Domnului) atat. Adica plastice proaste ,faptul ca nu mi-a mers recircularea AC in masina din prima zi sau faptul ca masina trage in dreapta daca iei mana de pe volan ma asteptam. Nu au chiar cele mai bune referinte si pretul justifica mare parte dintre probleme ,nu insa si consumul (parerea mea) Azi masina a luat mai putin ,a trecut de 2500 de km si parca ,parca se mai lasa. La mine nu e problema de bani (ce merg in oras imi deconteaza firma) ,problema e de principiu consuma pur si simplu prea mult. Am inceput sa schimb vitezele la 3000-3500, desi rareori ai ocazia sa acceleerezi atat in Bucuresti intre a 2-a si a 3-a ,poate e si asta o solutie ,nu stiu. BTW ,oarecum off-topic : diminetile mai reci (12-13 grade) ,cand pornesc motorul ,turatia se plimba singura intre 1000 si 1200 (efectiv aud/simt cu accelereaza singura) si apoi dupa aproximativ 20-30 secunde coboara la 800 si acolo ramane. Ar trebui sa ma ingrijoreze chestia asta?
  7. Da ,ar fii o idee buna sa o vand ,Partea proasta e ca pe langa posibilele probleme pe care le am acum ,nu m-am gandit nici la valoarea foarte proasta de revanzare ! Nu ma intelege gresit ,masina isi merita banii. Tot ce vreau sa spun este ca nu as fi cumparat daca as fi stiut ca are acest consum. Am condus in 7 ani de cand am carnet peste 20 de masini diferite ,distante mai mari de 100 km ,si am condus 90% masini de flota ,de valoarea cruze-ului sau nu cu mult mai ieftine/scumpe. un astfel de consum pe un motor aspirat de 1.6 ,eu nu am vazut. Am condus si motoare cu turbina ,si aspirate ,si japoneze ,frantuzesti ,germane sau suedeze. Am condus si benzina si diesel ,si cu un cuplu la turatie mica si la turatie mare...etc ,niciuna nu a avut astfel de consum ,si o parte au fost tot noi ,tot in rodaj. Nu mi-am luat carnetul ieri ,si ma mulez si eu ca stil de condus dupa masina pe care o conduc...dar pe asta chiar nu stiu cum sa o iau. Nu e vorba ca nu am bani de benzina ,pur si simplu mi se pare stupid! E o masina usoara ,sub 1500 de kg cu un motor de 1.6 , NU ARE VOIE SA CONSUME ATAT! Daca cei de la GM au pus in mod intentionat un motor nepotrivit pe aceasta masina sau pe aceasta cutie de viteze si le-a dat acest consum ,e ok. Trebuiau sa zica niste cifre mai reale in carte. Dar atunci le-ar fi scazut dramatic vanzarile pentru ca nimeni nu e indeajuns de bou sa cumpere ceva ce nu iti ofera confort de SUV sau putere de masina sport si totusi sa consume cat acestea! am dat 11.250 de euro pe o masina. La banii astia primeam un seat leon cu manivela la geamurile din spate ,nu imi pare rau ,dar pur si simplu ma simt frustrat cand vad 16.2% si eu stiu ca mi-e frica sa accelerez si intr-o schimbare de banda sa nu urce si mai mult! ps : OFER UN PLIN DE BENZINA DE CRUZE unuia din mesterii de pe forum daca ma invata sa o conduc "asa cum trebuie" si imi scade consumul macar la 13 ,nu glumesc.
  8. Salutare tuturor. Chevrolet Cruze 1.6 LS achizitionat august 2010. 2000 km ,comsum mediu 10.4%, 1450 km exterior 550 km urban (Bucuresti) consum exterior : 6.3% DN 1 (70 km/h localitati ,100 km/h exterior) consum 5.8 % in localitati 8% A2 (115-120 km/h) 7% Cernavoda-Mangalia (inclusiv portiunea de C-ta) consum urban : noaptea - 12% ziua liber - 16.2% ziua aglomerat...18.5%. Da ,aglomerat ,aer conditionat pornit ,bara la bara ,consum realizat pe o portiune de 85 km. carburant : lukoil 95 stil de condus : normal ,treptele schimbate la 2000-2500 rpm fara smucituri ,plecat cu "scartz" ,""dat in ea" ,frane inutile ,etc. fara A/C si cu un carburant de 99 am obtinut cifre la fel de modeste (drumul pana la mare) Acum ,am citit mica "disputa" si o sa va spun si parerea mea.Eu sunt medic. Nu mecanic ,nu taximetrist, nu pasionat auto ,nu nimic. Eu stiu din scoala de soferi ca atunci cand conduci masina apesi ambreiajul pana in fund ,bagi viteza 1 ,accelerezi si cand atingi momentul de cuplu eliberezi ambreiajul continuand sa apesi acceleratia. Cand masina a ajjuns la 2000-2500 de turatii schimbi viteza folosind aceeasi manevra ,si tot asa. La nevoie franezi calcand ambreiajul ,schimbi treapta inferioara daca viteza a scazut prea mult ,sau scoti din viteza daca opresti. Apoi in continuare se repeta schema de mai sus pana se ajunge la destinatie. Eu nu am nici timp ,nici interes sa caut modalitati peste modalitati de a-mi reduce consumul cu 1% ,am doua job-uri,vorbesc non-stop la telefon cand conduc si am o groaza de stres si probleme pe cap ,si refuz sa stau sa ma gandesc non stop la consum. Din punctul meu de vedere GM minte cu nerusinare si au dat si ei o tzeapa mica. Au vandut o masina proasta ,foarte proasta ,execrabil de proasta ,vopsita frumos la un pret bun si au prins fraierul in moment de criza care s-a uitat si la masinile lor de 2 lei pentru ca brusc criza financiara l-a facut sa se uite doar cu coada ochiului la VW ,Audi ,Peugeot ,Seat si alte marci serioase. Inainte de acest Cruze am mai avut doua masini noi ,ambele din grupul VW. Un seat ibiza al carui consum nici in cea mai naprasnica iarna ,bara la bara nu a consumat mai mult de 8% ,un motoras liliputan de 1.2 pe o masina de 1.215 kg (plus eu 100). In carte scria consum urban 7.2% si un VW Polo 1.4 care a luat maxim 10% ,desi in carte scria 8.5%. Eu m-am pregatit pentru o masina proasta dar nu pentru una nesimtita. Nimic ,niciun stil de condus ,si niciun detaliu tehnic nu o sa ma convinga pe mine ca e ok sa consume 16.2% cand ei zic 9%. Este pur si simplu o mica minciuna a celor de la GM ca sa vanda o masina mai ieftin cu un motor prost unui bou ca mine care nu se pricepe la masini si se ia dupa datele din carte adaugand si el de bun simt un 1-2% Am avut de ales intre Fiat linea 1.3 diesel si porcaria asta. Am ales prost. Fiatul consuma (vedeti forumurile similare) aproximativ 7%. Amandoua sunt prost facute ,deci nu va ganditi la fiabilitatea FIAT versus Daewoo (imi pare rau ,Chevrolet nu o sa fie niciodata ,nu modelele care ajung prin lumea a 3-a la noi) Eu am facut pana acum o singura relamatie la protectia consumatorului ,dar o sa mai fac. Nu ma costa nimic ,si tare mi-as dori ca aceasta problema sa fie reglementata. Masina consuma minim 12% ,punct. dupa rodaj ,dupa toate cele. Va sfatuiesc sa faceti si voi asta ,eu consider ca mi-am luat tzeapa si masina sta de 3 zile in fata blocului ,eu folosind seat-ul sotiei vechi si obosit cu 90.000 de km care in continuare consuma 8%. Succes.
 

×
×
  • Create New...