Jump to content

CCristi

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About CCristi

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Gaesti/DB
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Momentan am pus unele facute de mine din tabla.Am facut una in plus ca sa am model,urmeaza sa ma duc la un magazin de piese auto sa iau unele cum trebuie.Daca stie cineva cum se numesc exact aceste cleme il astept cu un raspuns ca sa iau exact ce trebuie.Clemele sunt cele din al doilea chenar,numarul 4. Uploaded with ImageShack.us
  2. Nu am mai putut edita postul de mai sus.M-am apucat de treaba la masinuta si am vazut ca acele cleme care ar trebui sa tina fixate cablurile la locul lor(in "gaurile" lor din compartimentul motor) nu mai sunt si astfel cablurile se misca.Clemele sa fie problema?Am incercat de mai multe ori si dupa ce bag cablurile la locul lor si misc de schimbator ele sar,de aici cred ca este problema,cablurile nefiind fixe nu mai fac miscarea care trebuie sa o faca. L.E:Am rezolvat,de la cleme era problema.Am scapat ieftin!
  3. Foarte utile informatiile.Imediat ce achizitionez cablurile ma apuc de treaba,sper sa reusesc.Am gasit in manual tot ce trebuie facut.O singura nelamurire am:am vazut ca cele 2 cabluri sunt prinse in compartimentul intr-un suport si 2 cleme(in manual),treaba e ca eu nu gasesc clemele...
  4. Cred ca ceva de genul e problema mea.Am dat consola dintre scaune jos si am gasit cablurile de selectare.In compartimentul motor ele stau unul langa altul,le-am gasit punand pe cineva sa "mestece" prin viteze.Am tras putin de ele,le-am infipt bine in locurile lor si acum merge si a I-a.Intrebare mea e cum actioneaza cablurile astea?E unul pentru vitezele din sus si celalalt pentru vitezele de jos?Nu stiu ce sa zic,mie mi se pare ca cel din stanga cum stai pe scaunul soferului si te uiti la ele este rupt.Acela arata si urat in compartimentul motor,nu mai sta in locul lui. Credeti ca acele cabluri sunt greu de schimbat?
  5. M-au lovit si pe mine problemele la cutie. Mai exact,astazi,dupa o plecare mai in forta cu treapta I,am incercat sa bag a II-a si pauza...Acum masina mai intra doar in vitezele III si V si schimbatorul e ca un joystick,nu mai are nici o precizie sa zic asa.De la ambreiaj nu cred ca e problema,kit-ul a fost schimbat in urma cu 3000 de km.
  6. Salutari tuturor! Vin si eu cu o problema aici:nu am nici o lumina la bord si nici la ventilatie.Singurele lumini care imi merg la bord sunt martorul de la benzina,cel pt frana de mana trasa si faza lunga,in rest,intuneric total.E foarte urata treaba,sa mergi pe bezna asa .Nu sunt mare priceput dar sigurantele le-am verificat toate(cele din masina si cele din compartimentul motor)
 

×
×
  • Create New...