Jump to content

lupescui

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About lupescui

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Braila
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    BR03KEH
  1. Am efectuat toate verificarile ptr tps (atat rezistenta lui cu mufa scoasa cat si tensiunea cu contactul pus) si pare in regula. Nici nu se intrerupe circuitul cand masor impedanta. Ma gandesc sa nu fie totusi scanteia sau vreun injector. Incep sa imi pierd rabdarea. Toate par sa functioneze si cu toate astea am acea problema. Ce simptome ar fi de la injectoare?
  2. Pai din cate am observat senzorul TPS este incapsulat, iar daca nu ar fi fost se murdarea extrem de repede (parerea mea). Cum as putea sa il curat? Ca doar nu este ca senzorul IAC (curatat deja). Mai am o problema ce nu are legatura cu aceasta. Acum 2 saptamani am schimbat kit-ul ambreiaj si m observat la o zi dupa ce am scos masina din service ca nu se mai aprinde martorul ptr presiunea uleiului (ptr lipsa presiunii mai exact). Cand pun contactul nu se mai aprinde becul. Am verificat becul din bord interschimbandul cu cel de la centura si nu este ars. Ce poate fi?
  3. La matizul meu am schimbat totodata si capacul delco si bujiile (NGK), deci nu sunt ele de vina. Cu delcoul nu vad ce sa fie in neregula din moment ce atatia ani a mers bine si nu a umblat nimeni la el. Nu vad cum ar putea sa se defecteze ceva stand degeaba. Culmea e ca in perioada in care a aparut problema masina statea mai mult degeaba. O porneam de maxim 2 ori pe saptamana cand mergeam la cumparaturi. Capacul delco era terminat (depuneri si corodari) asa ca a fost schimbat de mine. Atunci am simtit o schimbare destul de mare in mersul masinii (smucea destul de rau inainte). Acum ce este ciudat e ca smuceste scurt (o singura data) si numai cand ajung cu pedala de acceleratie aproape de podea (sfarsitul cursei pedalei). Daca nu ajung in acel punct nu se simte nici o intrerupere (smucitura). Din acesta cauza dau vina pe senzor TPS ptr ca practic este un potentiometru actionat de rasucirea clapetei de acceleratie. Ma mai gandesc si la fisele de bujii dar ma cam indoiesc ca ar fi ele.
  4. De ceva vreme ma confrunt cu o problema la matizul meu din 2002. Nu imi aduc aminte sa fi avut aceasta problema pana acum cateva luni. Mentionez ca am ca am verificat tps cu un ohm metru in timp ce il roteam si pare ok (nu se intrerupe circuitul), pompa de benzina este noua si filtrele aer si benzina sunt inca in termen. La accelerare progresiva totul decurge normal pana cand pedala de acceleratie ajunge aproape de podea, moment in care simt o smucitura scurta ca o intrerupere in accelerare. Indiferent de treapta de viteza in care este masina se simte smucitura cam pe finalul cursei pedalei de acceleratie. Daca nu apas pedala pana in acea pozitie nu se simte smucitura. Am dat vina pe senzorul TPS pe care o sa il inlocuiesc in curand. Nu ar fi o problema dar din pacate cand urc pante lungi (cum ar fi pe la munte) si mototrul este incalzit bine (functioneaza de ceva vreme) simt ca nu mai are putere si incepe sa si aiba acele intreruperi din cand in cand. Am descoperit ieri ca furtunul dintre corpul clapetei de acceleratie si supapa EGR era taiat la imbinare. Am remediat problema si pot sa spun ca a disparut un huruit cre se auzea in treapta 5 pe la 90 km/h si paca e sensibil mai vioaie. Nu am avut insa ocazia sa fac probe in panta pe distante mari inca. Poate sa imi zica cineva de unde ar putea fi problema?
  5. Salut. Am plecat si eu cu matizul meu in Italia iar pe autostrada aproape de Milano s-a rupt cureaua de la alternator. Am oprit in primul peco de unde am cumparat o baterie sa am de rezerva ptr atunci cand se consuma cea montata deoarece era sambata si nu mai era deschis la nici un service. Cand s-a consumat bateria am tras pe dreapta sa schimb bateria, baterie care nu era ptr matiz dearece avea bornele mai groase. Am reusit sa conectez bateria dar am facut un scurt intre borna plus a bateriei si firul care este legat la masa la cutia de sigurante. Motorul se invarte dar nu porneste si cred ca e ceva in scurt deoarece fara sa pun cheia in contact se aprind vag becurile in bord. Am chemat asistenta care a ridicat masina pe platforma si a fost dusa la parcarea lor. Abia luni pot suna sa vad cat costa reparatia. Aveti idee cat de grav ar fi? In afara de curea si sigurante sau relee poate fi ceva mai grav?
 

×
×
  • Create New...