Jump to content

contocala

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About contocala

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    b-20-xgt
  1. buna seara ! vreau sa aflati si despre matizul meu E2: Fabr. 2000,54mii km acum. Pe distanta Buc.-Arad,de la plin la plin, mers forjat ,3200-3500 ture,consum 4,6 %.Asta a fost in nov. 2010. In vara, acelasi drum, cu a/c-ul pornit mai tot timpul, consum 4,5%. Pe autostrada ungaria,slovenia, italia,pe tronsoane de la plin la plin,a/c pornit,la dus cu masina goala,la intors 4 persoane si bagaj full,la fel 3200-3500 ture,consum 5,6 %. De la arad la buc consum 4,5 % doar pt ca a scazut viteza,respectiv turatia.Concluzia ,consumul mi l-a dat turatia, indiferent de incarcatura din masina.Foarte multumit de masina, am mers pe portiuni mai scurte si cu 3800-4200 ture, merge si mai bine,cum au spus si alti forumisti, la turatie mare se simte si mai bine. Cred ca te inseli Argon.Am sa descriu scurt o chestie practica. Nemtii merg cu masinile lor turate pana aproape de zona rosie,tot ce e pana la rosu e normal,vitezele le schimba desigur, foarte sus, pana aproape de rosu,iar masina cu 150 kkm la bord, al carei motor e testat,si masurata compresia, e ca nou. Motoarele lor merg pana la 400-500 kkm. Trage concluziile,turatia face bine la motor.
  2. Sallut! Mare dreptate ai sorinm. Ma bazam ca e bine stransa,de aceea nu stiam ce sa mai cred.Am pus mana pe ea acum 1/2 ora, si e tare larga.Mecanicul care mi-a instalat A/C-ul, cand mi-a strans cureaua de la A/C, mi-a slabit-o pe cea de la alternator,eu stiam ca o stransesem eu,dar vezi ,cand pune altul mana, asa se intampla.In sfarsit, invatare de minte ! Multumesc!
  3. Salut pe toti ! Mare rugaminte am si eu,imi pun speranta in Tolin,asta nu exclude ideile celorlalti ce ma pot ajuta. Am instalat aer conditionat la matiz E2 la un service cu un baiat destept.chiar destept.In timpul lucrului a scos o sonda ce se gseste pe spatele carcasei filtrului de aer. La pornirea motorului (cu sonda scoasa) s-a aprins check engine.Mi s-a explicat, au incercat sa-mi stearga eroarea, dar nu aveau mufa de conectare la calculatorul matizului.Am mers asa 10.000 km, cu martorul aprins,mi-au spus ca n-are nimic.Dupa parcurgerea celor 10 mii de km, s-a stins martorul,la fiecare pornire,cu contactul pus se aprindea(deci becul nu era ars) dupa pornire, se stingea. OK eram multumit. Am observat ca in momentul cand se inchidea centralizata,dupa pornirea motorului, se stingea si martorul din bord. Habar nu am ce legatura au,si daca e normal.Dupa alti 2000 de km, nu mai conteaza nimic, merg iar cu check engine aprins, nu stiu ce se intampla.E ciudat? e normal? Va rog,ajutati-ma sa ma luminez.Cu multumiri!
  4. Salut ! Ca fapt divers, vreau sa amintesc si eu aici,experienta mea in ceea ce priveste distributia.Poate foloseste cuiva. Am cumparat matizul fabricatie 2000,de la primul proprietar.Achizitia a avut loc in anul 2007,masina avand la bord 11500 km. La 40kkm am schimbat cu manutele mele distributia,in iunie 2010,deci dupa 10 ani de la fabricatie.Cureaua veche arata f. bine, posibil sa fi mers pana la 90kkm.Am urmat perfect pasii din cartea electronica tehnica,si mi-a iesit perfect.Acum am 54kkm,masinuta merge perfect,deci am parcurs cu cureaua noua 14kkm din iunie 2010,nu sunt probleme. Odata cu distributia am schimbat si cureaua de la alternator,cumparata noua.Aceasta,dupa un timp scurt,a inceput sa scartaie,dar nu mereu, cand are chef,chiar nu stiu de ce.Poate mai trebuie intinsa, desi am verificat si este bine intinsa.Mai cercetam.Multumesc pentru rabdare !
  5. Salut toata lumea ! Vreau sa spun si eu aici experienta prin care am trecut in luna iulie 2010 in ceea ce priveste turatia/consumul, la un drum de 4000 km.dus-intors.La dus, fiind singur in masina, bagaj neglijabil,Matiz euro 2 fabr.2000 , cu 42000 km. la bord,fiind pe autostrada,voi specifica doar viteza si treapta, neavand turometru. Deci am mers mereu cat s-a putut,si s-a putut in trepta a 5-a cu 120 km /ora ca viteza de croaziera, avand deseori 130-135 km/ora.Nu treceam peste,pt. ca imi vibreaza rotile(neechilibrate).S-a comportat exceptional, facand plinul ochi din tronson in tronson, si calculand, mi-a iesit un consum de 4,5 l/100km.,cu A/C pornit.Pe toate tronsoanele la fel,si au fost 3 tronsoane. La intoarcere in total trei persoane in masina si bagaj cat inca 1 persoana,acelasi traseu,tot pe 3 tronsoane de alimentare cu benzina plin ochi,a revenit un consum de 5,5 l/100km. in acelasi stil de condus cu A/C pornit.Chiar eu am ramas impresionat pozitiv, fireste.Trageti concluzii ! Va salut si numai de bine !
  6. Buna seara tuturor ! Mi s-a intamplat si mie urmatorul lucru: Am avut dat jos ansamblul filtru aer-rezonator (in service).Mi s-a scos senzorul de pe capacul filtrului de aer (spate).A fost pornit motorul, cu senzorul scos. De atunci martorul check engine sta tot timpul aprins.Au incercat sa-mi sterga eroarea atunci, pe loc, dar nu aveau mufa pt. Matiz. Mi-au spus sa incerc la un service unde are mufa de matiz, sau pana una alta sa merg asa ca nu se intampla nimic. Intr-adevar motorul functioneaza perfect, fara reprosuri. Ma enerveaza martorul aprins.Cum as face sa-l sterg fara sa mai dau 60 de ron la alt service? Se poate face ceva fara scaner? Rogu-va ajutor !
  7. ai reusit totul? functioneaza? eu ramasesem dator cu informatii asupra instalarii A/C, acum cateva zile. Am instalat totul cu un electrician auto, care mie mi s-a parut de exceptie.m-a costat piesele plus manopera 400 euro, merge super, sunt incantat, am racire f. buna, puterea motorului e aproape la fel, se infige, are demaraj, sunt fericit. Daca cineva doreste ceva lamuriri, ii pot oferi pe mess, sa lase adresa
  8. Salut pe toata lumea, acum e momentul adevarului,pt. mine.Sunt pe punctul de a achizitiona o instalatie de A/C completa sh,am vorbit si pt. montaj, in 3 zile, dau detalii ce am reusit .Tineti-mi pumnii! E vorba de un Matiz. Ura !
 

×
×
  • Create New...