Jump to content

Goggulus

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Goggulus

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    PH-61-DND
  1. Mersi mult, Muratu.<br>O sa arunc o privire <br>
  2. Am luat tot manualul de reparatii la puricat. Tot ce scrie acolo se aplica si la mine, deci partea cu verificatul ordinii fiselor, rezistenta fiselor corespunde (cu marje mici de eroare) valorilor standard, bujiile sunt noi, capacul de delcou la fel. Totul e conectat acolo unde trebuie sa fie si totusi imi face probleme.
  3. Update la problema cu tico care porneste foarte greu si cand vrea el: am vrut sa verific scanteia, asa ca i-am scos bujia de la 3. Am pus-o aproape de masa si cand sa dau la automat sa vad cat de puternica e scanteia, mi-a pornit motorul la sfert de cheie si chiar a mers acceptabil, si-a tinut ralanti-ul. Mi-am facut cruce si am inversat fisa de la 1 cu fisa de la 2. Din nou a pornit la sfert si din nou motorul suna bine, aproape ca in vremurile trecute cand masina mergea. Asta e un comportament normal pentru o masina in 3 cilindri? Are cineva idee de ce face chestiile astea si nu vrea sa porneasca normal de fiecare data? Multumesc din nou
  4. Am facut toate astea. Bujiile sunt noi, bateria abia am luat-o de pe redresor, fisele le-am verificat cu aparatul de masura. Pe mine ma intriga mai mult faptul ca da sa porneasca cand ma opresc din a da la automat. O fi ceva pe la electromotor? Fura curent pe-acolo?
  5. Salut Am un tico din 1996 care porneste impins foarte usor, dar cand dai la cheie pleaca foarte greu. Electromotorul invarte, dar nu da nici un semn de pornire. Ce e mai curios, cand cheia e impinsa in pozitia de pornire, nu da nici un semn, insa cand renunt si las cheia sa revina pe pozitia pe care-i pus contactul, atunci da sa plece. Daca prind momentul si apas usor acceleratia, porneste, insa il chinui rau. Plus ca in conditiile astea da si niste rateuri urate in carburator. Dupa ce porneste, merge binisor (isi tine ralantiul dupa vreun minut in care trebuie s-o tin eu din acceleratie, nu sacadeaza motorul), insa pornirea ma omoara. Nu am incredere sa plec cu ea nici 1 km, ca nu stiu daca mai porneste daca o opresc. Daca aveti vreo idee care poate fi pusa in aplicare de un student (adica mai low cost), va raman profund indatorat. Mersi anticipat!
 

×
×
  • Create New...