Jump to content

euglena

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About euglena

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz GPL
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B67EKJ
  1. Ajutor ! Stie cineva unde as putea gasi, de cumparat, senzorul temperatura - presiune gpl ? Imi comuta pe benzina si cei de la Radacini Plevnei mi-au spus ca senzorul asta este defect, dar ca nu-l au si ca nici la Craiova in depozit nu exista. Eu am Matiz, dar mi-au mai spus ca este acelasi senzor ca la Nubira, pentru instalatie de gaz BRC. Toate bune !
  2. Va rog dati-mi un ajutor, ca am ramas pieton ! Vorba vine ! Tocmai ce m-a lasat bateria ROCKET (35 Ah/ 330CCA). Am adus-o acasa cu gandul sa o resurscitez, dar se pare ca e incapsulata si ca odata ce-a murit, moarta e ! Ma insel cumva ? Mai am ce-i face ? In caz ca v-a trebui sa cumpar alta, si cam asta prevad, ce-mi recomandati "bun" / "ieftin" si care sa ma tina mai mult de 2 ani si jumatate ? De exemplu 5 ani ? Pe forum am tot vazut: Varta, Bosch, ... Mai demult, poate mai bine de 10 ani sa fie de-atunci, exista undeva in Bucuresti, parca prin Bucurestii Noi, dar nu sunt sigur, un atelier care facea baterii foarte bune, mai ales ca erau proaspete. Una d-aia la tinut peste 5 ani pe tata, dar din pacate el nu mai e sa-mi spuna de unde-a luat-o. De astea de pe la magazine mi-e cam teama sa nu fie vechi. Traim in Romania si sunt tepe peste tot. De unde aflu data fabricatiei ? Pe Rocketu' meu n-am vazut sa aiba! Gasesc o baterie la fel de mica in gabarit, dar un piculet mai mare in forta ? Poate un 45 Ah/>330CCA ? Apropo, Euglena mea este pe GPL din nastere si cand ii deschizi capota e ca la Puzzle; toate piesele au locusorul lor si nimic mai mult. Am scos bateria cu galeria de aer desfacuta.
  3. Multumesc pentru sfaturi, Am postat gresit aici problema cu bateria. Intre timp am gasit topicul potrivit, unde sunt o multime de informatii utile. Aspectul cu intretinerea mi-a scapat. Sa vedem ce-i mai pot face !? Toate bune !
  4. Da, asa mi-au spus si de la service, dar inca n-am reusit sa ajung pana la ei. Acum am alta problema. M-a lasat bateria dupa doar 2 ani si jumatate. Habar n-am ce tip de baterii mai bune si la un pret convenabil se gasesc pe la noi. Cu multi ani in urma, tata a cumparat de undeva, din Bucuresti, de la un atelier care facea/ refacea? baterii auto, o baterie foarte buna. L-a tinut mai bine de 5 ani. Din pacate pe el nu mai am cum sa-l intreb. Daca aveti vreo idee, va rog sa ma ajutati cu un sfat ! Toate bune !
  5. Multumesc pentru informatie ! Este o firma din Timisoara. Aditivul lor este de tip deodorant, costa 40 ron fara taxe de transport si are dispozitivul (un tubulet) care face adaptarea la alimentarea cu GPL. Sticlutele pe care le vazusem la benzinarie erau ca cele pentru benzina sau motorina si costau cam 20 ron. Am vorbit acolo cu un tip, Ladariu Doru, foarte amabil, care mi-a promis ca mi le aduce personal pe data de 5 februarie (aviz amatorilor) cand va veni cu treaba prin Bucuresti. Toate bune !
  6. Am gasit la benzinarie o solutie de curatat injectoarele pentru GPL, care se zice ca ar fi bine de utilizat la cate 5000Km, dar nu am inteles unde trebuie introdusa. Daca ati folosot ceva asemanator spuneti-mi cum trebuie folosita, ca, asa cum arata sticla respectiva, solutia nu poate fi bagata in butelia de GPL fara un alt dispozitiv. Multumesc
  7. Stimati colegi forumisti, Sunt posesorul unui Matiz euro 4 GPL din 2007. De ceva vreme am o problema pe care nu mi-au rezolvat-o nici la service. Motorul se opreste la rece. Precizari: - Daca pornesc motorul si-l las sa se incalzeasca la ralanti pana la temperatura maxima, motorul nu se opreste. - Daca pornesc motorul si plec cu masina cat motorul este inca rece, motorul se opreste la franari sau chiar scoasa din viteza si lasata sa curga, fara o regula anume. Uneori se opreste si de cateva ori. - Dupa ce atinge temperatura maxima, motorul nu se mai opreste oricat as merge cu masina. - Chiar si cu motorul cald, la franari foarte severe (blocare roti), uneori motorul se mai opreste. La service, cu toate aceste explicatii, mi-au curatat ventilul de ralanti. Banuiam ca nu rezolva problema si mi s-a adeverit. Motorul continua sa se opreasca la rece. Mi-au spus ca daca se mai opreste sa ma duc sa regleze tachetii. Am indoieli si cu aceasta solutie. Din acest motiv apelez la voi cu rugamintea sa-mi dati un sfat competent. Multumesc anticipat !
 

×
×
  • Create New...