Jump to content

iulianc

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About iulianc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti HB 2.0d
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    XX07XXX
  1. Multumesc pentru detalii Teoretic ar fi mers si doar o schimbare a curelelor, fara pompa apa si role. Am mai auzit abordarea asta, desi se spune ca manopera e aproximativ aceiasi si creste riscul ca rolele sa cedeze. La prima vedere reviziile la chevy diesel par cam scumpe - 25% din costul cu motorina (pt parcurgerea a 60kkm). Practic pt 60kkm dai 21000 lei pe motorina si 5500 lei pe reviziile minime (fara schimb de placute sau altele..) Cred ca in timp producatorii auto vor renunta la curea de distributie in favoarea lantului. La Gm noul Spark a facut deja "trecerea", Cruze cu motorul de 1.4 turbo.
  2. Pt Mircea si Bittick Care era starea curelei si a rolelor ? Se justifica recomandarea de schimbare la 60kkm (conditii grele) sau e doar pentru a preveni eventualele probleme? Ce remarci a avut mecanicul? - daca este cazul Pt. Mircea: stiu ca anterior ai spus ca Romania inseamna conditii dificile si se schimba cureaua la 4ani/60kkm, dar eu nu am o asemnea foaie de informare si prin urmare incerc sa ma documentez cat mai bine. Poate a fost asa pt automobilele produse pana la o anumita data.. (gen vw). In cazul Cruze diesel manualul este mult mai clar si nu lasa loc de interpretari.. germania=romania=90kkm si nu se schimba mai repede in cazul utilizarii in conditii dificile. Nu contest ca e "bine" sa schimbi cureaua la 60kkm. Dar e bine ca intre 60 si 160kkm sa "alegem" minimul?
  3. se pare ca ar fi bine sa mai asteptam cateva saptamani/luni pt achizitia cruze (cel putin pt diesel) in mai multe tari a fost lansat Cruze cu noul motor de 2l-163cp si cutie de viteze in 6 trepte (atat manual cat si automat). avand in vedere si Cruze Hatch cred ca viitorii posesori mai pot astepta.
  4. in manual (http://www.chevrolet.ro/images/pdf/manuals/Lacetti_MY10_2009_RO.pdf) la pag. 233 scrie ca schimbarea curelei se face la 6 ani /160 kkm pt conditii normale sau 4ani/60kkm in conditii grele. conform odometrului mai ai in jur de 12 luni / 6kkm (pt conditii grele) sau 36 luni / 106kkm. teoretic cureua trebuie verificata la fiecare 30kkm. Nu am auzit nicaieri de o asemnea verificare, lucru care ar lamuri necesitatea schimbarii. In cazul in care decizi sa o schimbi acum (54kkm) te rog sa pui si cateva cifre... Riscul de inlocuire la vreun meserias e prea mare si e de preferat ca service-ul sa fie si furnizorul pieselor (in caz de probleme) Cu frana nu se joaca...
  5. constatare (referitor revizii laceti): este mai scump sa ai un lacetti decat un bmw Pentru lacetti am platit 880 ron revizia standard la fiecare 15kkm iar la bmw 1500ron pentru revizia la fiecare 30kkm (ambele la reprezentanta). Durata revizie: lacetti 1 ora, bmw 3 ore. Au fost schimbate in ambele cazuri toate filtrele si uleiul. Pentru lacetti schimbul de curele se duce pe la 1100 ron / 60 kkm la bmw 0 (lant). Referitor la piese: lacetti e mai scump si mult mai greu de gasit. Nu ma plang de pretul reviziilor... e doar o constatare ps: uitasem sa spun ca la reprezentanta bmw nu considera ca in romania sunt conditii dificile si nu cere inlocuirea mai repde fata de manual a consumabilelor..
  6. acum si niste intrebari: de ce nu piuie cand scoti cheile din contact si luminile sunt aprinse ( ca la Nubira, de exemplu)? Pentru ca luminile faza lunga / scurta se opreste cand opresti motorul iar pozitiile se stang cand deschizi portiera sofer. cel putin asa e la mine.. De ce nu piuie cand soferul nu are centura pusa? Sub scaun contactul e facut, am verificat...Multumesc! piuie doar la punere contact si doar de 3 ori. pe modelele mai noi (conf. manual) piuie si in mers functie de viteza masinii.
  7. din ce am cautat kit volanta-disc ambreiaj e in jur de 2000 ron la ford - recunoscut pentru preturi mari.(volanta bimasica) am gasit un furnizor cu multe repere .. sper sa aiba si pentru lacetti/captiva/epica: http://www.altgradau...angrenare-roti/
  8. in manualul de service zice: 60kkm/4ani in conditii severe de utilizare, 160kkm/6 ani conditii normale de utilizare. am sesizat si anterior acest lucru dar ai spus ca ai primit o foaie care indica ca in ro trebuie inlocuite conform conditiilor severe. daca mai ai acea foaie te rog sa faci un scan... sa incheiem discutiile referitoare la schimbul curelei de distributie. o alta discutie ar fi si filtrul de combustibil... 15kkm zic cei din service, 60kkm manual alta filtrul de aer... 15kkm service, 45 kkm manual Eu am facut cum zic cei din service (filtrele) si am dat 200 ron in plus.
  9. Din cate masini cu motor diesel am studiat tu ai viteza medie cea mai mica 19-23km/h. (
  10. ma retrag din topic... Alice a luat pe nu in brate si nu va lua in considerare nici un sfat... poate doar cele de genul: desfa motorul, schimba softul, sigur masina ta are ceva. poate sunt sanse egale ca masina sa aiba ceva sau nu. doar ca el "tine cu ursul"
  11. cu totii credem ca are acest consum... doar ca partial ar fi si unele explicatii pentru el.
  12. cel de mai sus parea sa aiba aceiasi problema ca tine... o sa te vedem peste vreo 5-6 luni ca scade si pe la tine... daca citeai articolul vedeai ca studiul era pentru un traseu de 11km la 20 grade si e vorba de temperaturi medii. oricum... daca ai pata pusa nu te vei schimba cu una cu doua si nici nu vei incerca vreo recomandare... pacat ca nu am tinut si eu o statistica a consumului... in rodaj ma tot miram cata motorina intra
  13. din ce am scris pana acum trebuia sa intelegi: iesi cu masina din oras! + masina e noua! PS: am vazut pe informatiile tale de consum ca nu scoti masina din oras de 5 luni de zile (30.11.2009) si ca ai avut un consum mediu de ~12%. pare normal tinand cont ca 4 luni au fost de ~iarna. daca ai mers in fiecare zi ai o medie de 21 km / zi. am vazut ca te bagi pe la grafice... uite unul de la vw care zice ceva de iarna... da! crestere de consum cu 20% pentru distante sub 10km sau 50% pentru distante sub 2 km. citeste si articolul... poate te va ajuta in "imi rezolv singur problemele" http://www.volkswagen.de/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Unternehmen/mobilitaet_und_nachhaltigkeit/downloads/spritspartipps.Par.0008.File.pdf/effizient_unterwegs.pdf
  14. Daca m-as consuma asa tare ca tine cred ca as face si 3 drumuri de CT. Daca as conduce-o eu pana in CT probabil ca ti-as da si motorina... MASINA E NOUA. Prima oara trebuia sa te duci in service la 15kkm sau 1 an. Tine cont ca tu faci rodajul 100% in oras. Te grabesti ca fata mare la maritat si esti dispus sa intorci lumea pe dos in loc sa iesi cu masina la cateva ture in care sa-i faci rodajul. Ce vei face daca peste 10kkm vei avea niste consumuri normale? vei baga capul in nisip sau vei cere scuze? de la service + chevy pentru antireclama. De la cei care fac testele de consum: "In addition, small variations in vehicle manufacturing can cause MPG variations in the same make and model, and some vehicles don’t attain maximum fuel economy until they are "broken in" (around 3,000–5,000 miles)." "For starters, cars and trucks used for evaluation in the EPA's tests are broken in and are in top mechanical shape. New vehicles don't usually attain their top mileage until they're driven about 3,000 to 5,000 miles, and ill-maintained vehicles will consume more gas than those that are in perfect condition."
  15. Poate mi-a scapat ceva... masina ta a fost condusa si de alta persoana? Daca da, a avut acelasi consum cu al tau? Daca nu, daca vrei, poate se ofera vreun membru de pe forum sa se dea vreo cateva ore cu un Cruze. In timp am avut diferente foarte mari intre consumurile masinilor functie de stilul de condus sau functie de persoana care le conduce. Astfel am reusit cu Renault Megane benzinar consum mediu de 5.7 (distanta 2000km) dar am reusit si consum mediu de 9% parcurgand cam aceleasi trasee. Am reusit sa termin un set de placute in 20kkm dar am reusit cu aceiasi masina si 60kkm cu unset de placute. Pentru masina din semnatura... Primii 3000km am avut un consum mediu de 9% (~50% urban). sfat: Decat sa te ambalezi atat si sa pierzi timp cu capota ridicata prin service mai bine scoate-o la cateva plimbari mai lungi (poate se mai lasa motorul). Fa un tur de 2 zile prin tara fara sa te uit la CB. Poate vei gasi plusuri mai mari decat minusul consumului actual. Daca nu vei reusi sa te impaci cu masina - si asa pare - singura sansa e sa scapi de ea. PS: pentru o Toyota cu motor 2.2D primii 7000km consumul a fost de 11% (80% extraurban). Trecut cu ea in service si a venit raspunsul: asteptati pana la 15kkm (prima revizie) si o sa vedeti. am vazut abia acum... ai 3500km in 5 luni (4 de iarna)... ai diesel de 150cp si il utilizezi numai in oras. consumul tau este excat cum ar trebui sa fie... Iarna pe urban si distante scurte cred ca am avut si 15%. Noroc ca nu am CB in rest revin cu sfatul... Decat sa te ambalezi atat si sa pierzi timp cu capota ridicata prin service mai bine scoate-o la cateva plimbari mai lungi (poate se mai lasa motorul). Fa un tur de 2 zile prin tara fara sa te uit la CB. Poate vei gasi plusuri mai mari decat minusul consumului actual. Daca nu vei reusi sa te impaci cu masina - si asa pare - singura sansa e sa scapi de ea.
 

×
×
  • Create New...