Jump to content

xrebel

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About xrebel

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    xxxxxxxxx
  1. Â Gata, s-a rezolvat. Am schimbat carburatorul. Cel vechi tragea aer fals, asa ca am cump unul S.H. Se pare ca cel vechi era fisurat, asa ca puteam sa-i schimb eu orice. Proba a fost simpla: a inchis mec. aerul complet, iar motorul continua sa mearga la fel. Acum functioneaza bine, nu mai smuceste in mers, sta relantiul, singura probl. e ca uneori cand opresc motorul mai face autoaprindere. In rest e ok. Va multumesc mult tuturor pt sfaturi.Â
  2. Â Am schimbat elecrovalva. Merge la fel de prost ca inainte; acum ori cealalta era buna ori am montat-o eu gresit pe cea noua. Am extras-o pe cea veche si am bagat-o putin fortzat pe cea noua. Mai trebuia sa desfac ceva in afara de surubul suport, acela care vine ca un guler in jurul ei? Ma refer la vreo tija in carburator sau ceva de genul. Cred ca o duc la „doctor”. Â
  3. Multumesc. Maine ( sambata), ma apuc de ea. Eu ma gandeam sa schimb piesa fara sa dau carb jos. dar probabil nu pot scoate tija din cap fara sa desfac macar capacul daca nu corpul carb. Â Oricum va multumesc si va tin la curent cu rezultatele.
  4.  Va multumesc frumos pentru ca mi-ati raspuns.Poate ma ajutati  cu instructiuni pentru a demonda piesa...
  5. Â șocul: clapeta la pornire ĂŽnchide, iar dupĂŁ un minut deschide perfect vertical; ĂŽntrebare: dacĂŁ la relanti, scot mufa neagrĂŁ din spatele carburatorului, care alimenteazĂŁ electrovalva pentru relanti si progresiune, ar trebui sa se modifice cu ceva turatia, sau sa se opreasca motorul? mentionez ca la mine nu apare absolut nicio schimbareÂ
  6. BunĂŁ seara. Am observat cĂŁ unele persoane chiar au gĂŁsit un rĂŁspuns aici, așa cĂŁ ĂŽncerc și eu. Problema este urmĂŁtoarea: am un tico din ”97 corea original, carburator, nu euro 2... Beleaua e cĂŁ ĂŽn mers smucește, neaccelerat se oprește, iar la ralanti motorul ba se tureazĂŁ ba reduce turația (ĂŽn câteva secunde)sau se oprește. Am schimbat supapa PCV (mov cu negru), filtre aer, benzinĂŁ, curĂŁțat carburatorul, nico schimbare. Cu motorul la ralanti, am decuplat mufa neagrĂŁ din spatele carburatorului, am ĂŽnțeles cĂŁ alimenteaza o electrovalva, idem, niciun efect- motorul continuĂŁ sĂŁ meargĂŁ la fel adicĂŁ ĂŽn valuri.  Menționez cĂŁ ĂŽn mers se oprește mai ales când pun frânĂŁ mai brusc. Poate reușiți sĂŁ-mi dați o sugestie...vĂŁ mulțumesc.
 

×
×
  • Create New...