Masina este "full options" si apreciez fiecare accesoriu de pe ea.
Prima impresie:
Masina e ff. stabila, iar suspensiile sunt mai tari ca la matiz , insa nu cat sa simti orice denivelare. (bine ca nu am ales suspensiile sport)
Franele functioneaza ff. bine, iar pedala e destul de lata si nu te pune in cap cum o atingi.
Am pus frana in curba si nici o problema !
ABS intra in functiune doar daca pierde aderanta.
E ciudat ca nu am simtit setea de adrenalina pe care o am cand merg cu Matiz .
Sunetul motorului de pe Subaru ma face sa am alt stil de condus; mult mai agresiv.
Sistemul audio este de vis (pana si eu care sunt afoana am simtit diferenta), iar cei din fata au senzatia de spatialitate a sunetului (are subwoofere sub scaunele din fata). Exista si sistem DSP (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
CD-ul si magazia suporta MP3 si citeste ID3 Tags.
Farurile sunt xenon si adaptive (functie netestata pana acum, pt ca ne-a prins noapte pe autostrada); lumineaza ff. bine.
Trapa e panoramica si are un mod interesant de "aerisire".
Clima are un detector de noxe si intra automat pe recirculare cand stai la stop in spatele unui autobuz din anii 60...
Scaunele sunt electrice, cu memorie si acoperite cu piele naturala (nu Sensatec)
Pielea este groasa si relativ rugoasa, insa se pare ca e usor de intretinut si nu se deterioreaza usor prin frecare.
Plasticele sunt rugoase, insa nu dau acea senzatie de ieftin, probabil din cauza finisarilor perfecte.
Oglinzile exterioare si interioare sunt heliomat, asfel incat nu mai esti orbit de cei din sapte. Pacat ca pt cei din fata.. inca nu exista protectie.
Daca ai scaune electrica, in momentul in care bagi in marche-arriere oglinda exterioara de pe partea dreapta se lasa automat in jos ca sa iti arate unde calca roata.
Asta + asistenta la parcare fac toti banii
Bordul e luminat portocaliu, insa noaptea se vede un halou super misto pe acele indicatoare; ai impresia ca e digital.
Jentile sunt de 18 inch (model 113) , iar cauciucurile sunt all seasons Michelin.
Modelul 2006 are filtru de particule, asa ca tevile de esapament sunt drepte (ca la benzina), nu curbate in jos.
Din pacate fierul din tevi + sudurile sunt facute la uzinele "23 august" si necesita niste crom
Am si navigatie + TV, insa navigatia a venit fara cd cu harti si TV-ul merge in fct de semnal si doar daca stai pe loc.
Spatiul din portbagaj nu e generos, insa e destul; in plus fiecare spatiu este folosit in moduri practice
Roata de rezerva din pacate este mai rahitica si e temporara...
Consumul in afara orasului este de ~ 9.5l/100 km, insa in Bucuresti (bara la bara) consumul variaza intre 16-18 l/100 km, ceea ce este ff. frustrant.
Ca orice BMW-ist ce se respecta.. deja i-am montat un detector modular de radar (Beltonics 975R), care da mult mai putine alarme false decat modelul 966)
Pret :70.000 euro.deci o mica mare difernta!!!!!!!!!!!Cate Mati tre sa dau la schimb?????????
ita si masina