Jump to content

stefmir

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About stefmir

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Slatina
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. Am schimbat cureaua de distributie si intinzatorul. Cureaua era destul de veche, avea mici fisuri pe exterior. Mecanicul mi-a spus ca nu mai tinea mult. Intr-adevar arcul intinzatorului nu trebuie schimbat, nu era uzat si am observat nu are un rol prea mare in mecanism. Am mai schimbat curea alternator care era varza si garnitura capac culbutori pe unde mai scapa putin ulei. Merge destul de bine, este destul de silentioasa. In schimb a aparut o noua problema, asta din vina mea, am urcat pe un drum de tara prost cu noroi si am lovit scutul si toba de jos. Cred ca s-a rupt (sau s-a desfacut) toba frontala din galeria de evacuare. Are urmatoarele simptome: Se aud zomote sub motor atunci cand masina se misca, ceva metalic se misca si loveste partea de jos fata a masinii, o parte din gaze sunt evacuate in partea de jos sub motor iar o parte sunt evacuate normal prin esapament in spate, zgomot de evacuare gaze sub motor (dar nu foarte mare ca la motocicleta). Trebuie sa ajung cu ea iar la mecanic pe rampa sa vedem exact care e situatia. O sa postez aceasta problema la tobe.
  2. Multumesc Niki si BZN, m-am uitat si eu acum intr-un manual Tico, pompa de apa este montata in zona curelei de distributie, cred ca e originala pentru ca fostul prorietar nu a mentionat nimic de schimbul ei. Inteleg ca ar fi bine sa nu o schimb deocamdata. Peste 3 zile cand o sa inlocuiesc cureaua de distributie o sa verific si pompa de apa si revin cu un reply. Am mai vazut in manual ca intinzatorul are un arc care se schimba obligatoriu cu intinzatorul, deci trebuie sa ma duc sa caut, (mecanicul nu mi-a zis nimic de asta ). Poate mai trebuie si vre-o garnitura ceva.
  3. Salut, am cumparat cu patru luni in urma un tico, are 210 000 km parcursi. Am inlocuit consumabile (ulei, filtre, placute frana, saboti, cablu frana de mana care s-a rupt, etc). Merge bine, dar vreau sa schimb preventiv si cureaua de distributie, fostul proprietar zice ca ar fi schimbat-o dar nu mai stie cand... . Asa ca cumparat curea distributie (Don Gill - coreana, sper sa fie buna), rola intinzatoare, curea alternator. Ma intereseaza, ( daca tot schimb cureaua) ce piese ar trebui sa mai schimb care au legatura cu aceasta. Mecanicul care mi-a schimbat celelalte consumabile e tot timpul grabit, are multa treaba, si nu-mi spune exact ce trebuie sa iau, a trebuit sa ma documentez singur pana acum. Ex.: la saboti nu mi-a spus ca trebuiesc si sigurante, sistem de reglare, arc revenire - am aflat de la magazinul de piese auto - piese care s-au dovedit necesare cand le-a schimbat deoarece cele vechi erau terminate. Asadar va rog sa ma sfatuiti ce ar trebui sa mai schimb, daca tot schimb cureaua de distributie, avadu-se in vedere ca sigur sunt vechi. Multumesc.
  4. Exact, accelerez in mers, motorul se tureaza, dar viteza nu creste corespunzator. Persoana de la care am cumparat Tico mi-a spus de bun inceput ca ambreajul ar trebui schimbat, dar sa-l mai tin o perioda avand in vedere ca eu sunt incepator si inca mai merge (sa nu stric unul nou). Problema e ca l-am cam fortat in ziua respectiva pana m-am obisnuit cu masina, dar ma gandeam ca nu o sa cedeze asa repede. Oricum trebuie sa-l schimb. Cand o sa duc masina la mecanic o sa-i cer si alte verificari (aprindere, carburator, etc). Turatia de relanti la cald nu pare modificata. Cand pornesc motorul la rece, pana se incalzeste face un zgomot mai mare, dar gandesc ca e normal avand in vedere ca afara erau sub 10 grade. Multumesc.
  5. Recent am achizitionat un Tico din 2001, euro 2. Dupa un drum la tara (cand ma intorceam) am observat ca nu mai am aceeasi putere a motorului, practic s-a diminuat cu 25 - 30%. Ca sa ajung la 80 km/ora trebuie sa accelerez mai mult, turez mai mult motorul. Totul s-a intamplat in timp ce mergeam, am simtit ca nu mai trage cum trebuie desi motorul se accelereaza normal, fara zgomote sau alte simptome. De mentionat ca la tara am bagat benzina de la un peco mai obscur (ma gandesc ca am facut o prostie). In rezervor aveam cam 10 litri de la Petrom si am mai bagat 10 peste. Oare de vina e benzina... ceva impuritati. M-am gandit ca ar putea fi si discul de ambreaj care e cam uzat, nu a fost schimbat si ar putea patina. Nu ma pricep deloc si va cer parerea inainte de a ma duce cu ea la vre-un service.
 

×
×
  • Create New...