Jump to content

Vladimir.Stancu

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Vladimir.Stancu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  1. Salut, Va deranjez si eu cu o intrebare: Am un Matiz produs in 2007(spre sfarsit) sau 2008, Euro 4, are 79.000km. Toate reviziile sunt facute in service autorizat. Problema pe care o intampin o am de cand am luat masina (si e luata de noua din Craiova). Martorul "check" (acela galben) se stinge abia dupa pornirea motorului. E normal? Mentionez ca daca ii pun contactul si astept stingerea martorului nu se stinge, indiferent de timpul de asteptare. Am un coleg care are un matiz din 2002 sau 2004 parca, Euro 3, si el ii pune contactul, se stinge becul si abia dupa aia il porneste. De unde diferenta? Poate afecta in vreun fel functionarea motorului? Multumesc de ajutor.
  2. @raven84 daca ai informatii mai bune, poti veni sa ajuti... Am si specificat ca nu stiu exact denumirea. Am aflat ulterior ca e TPS. Ma rog, mai putin relevant...daca esti mecanic, sau electrician, sari in ajutor.
  3. Iti recomand sa te duci la un service sa-ti scoata senzorul de TPS (parca asta era denumirea) stiu doar ca ala iti determina amestecul de combustibil si aer si daca are depuneri pe el (si sigur are la cat de curata e benzina) iti moare motorul. Am patit-o si eu. Ca aspect important: fa operatiunea in service autorizat ca ala iti determina si la ce nivel sta masina la ralanti si automat si consumul. Dupa curatare nu ar trebui sa mai ai probleme decat daca senzorul ala e defect, situatie in care trebuie eschimbat. Aditional: Daca ai celebra vibratie in portiera din dreapta cand e deschisa sau in scaunul din dreapta poti vorbi sa-ti regleze acel senzor altfel si va disparea si vibratia dar va creste si consumul.
  4. Salut, Am un matiz din 2008, chel, cu 79.000 km la bord. Reviziile au fost facute integral la reprezentanta (in afara Bucurestiului ca platesc jumate din bani asa). Probleme existente: 1. Desi masina are doar 3 ani, rugina incepe usor, usor sa apara pe aripi si pe interiorul capotei (nu a fost lovita frontal). 2.Jante de tabla sunt destul de proaste, fiind predispuse la a se indoi foarte usor. 3. Mai recent, probleme cu rulment dreapta fata. 4.Chedere de proasta calitate, la spalare cu presiune intra apa in masina - se pot schimba chederele sau se poate astepta, in timp se intaresc datorita variatiilor de temperatura, asa ca problema se rezolva de la sine uneori. 5.Ventilator incalzire habitaclu (s-a distrus destul de usor in doar 3 ani) - schimbat cu alt ventilator de la dezmembrari - 100 ron. 6.Senzor TPS (nu sunt specialist dar stiu ca este responsabil de amestecul combustibil / aer, sau asa mi s-a zis) , stiu doar ca din cauza lui imi murea motorul la ralanti. Dupa ce l-au scos in service si l-au sters de depuneri a mers perfect. 7.Am avut montate placute after market si aveau insertii metalice => discuri si placute de frana schimbate la 40.000 km - in garantie. 8. Probleme cu pistonul de la roata dreapta spate a necesitat schimbare (era ruginit) si am avut probleme la ITP din cauza lui. 9.Rugina la imbinarile bratelor stergatoarelor. 10.Probleme cu cutia / siguranta de sub bord (partea soferului) (la modelele din 2006 + ) este o cutie mica rosie, daca este nefixata corespunzator nu mai functioneaza nimic. Se poate schimba intreaga cutie sau indoi 1 / 2 din piciorusele existente pentru a ramane fixata in locas. 11.Probleme cu cablul de la kilometraj - vibreaza pana in 40 km / h. 12.Probleme cu tabla de la portbagaj / haion (recomand inchidrerea ei cu mana pe geam pentru a evita indoirea). 13.Probleme cu directia (trage stanga / dreapta) dar asta tind sa cred ca e din cauza unor anvelope abia achizitionate (diferente de greutate intre ele). 14.Probleme cu zdranganit si trepidatii ale schimbatorului in treapta a 2 (si putin intr-a 3-a), cauzate de o garnitura de cauciuc slabita in ansamblul schimbatorului, am rezolvat-o prin inlocuirea intregului ansamblu de la schimbator - in garantie. 15.Gauri in mansonul de cauciuc al cablului de ambreiaj care au rezultat in intrarea apei in manson si ruginirea cablului. Problema intamplandu-se asta iarna a mai avut un efect "benefic" constand in inghetarea (literalmente) a cablului de ambreiaj (nu se putea apasa pedala). Rezolvare de moment (iarna): incalzirea cu o bricheta la o distanta de 1-3 cm a mansonului pentru dezghetare. Mai mult ca sigur daca as sta sa ma gandesc as realiza ca au mai fost si alte probleme, dar minore. Per total sunt multumit de masina luand in calcul starea drumurilor din Romania si costurile aferente intretinerii ei. Lasand la o parte reviziile si alte consmabile (stergatoare, lichid de parbriz, etc) nu cred ca am investit mai mult de 1000 RON in 3 ani in ea. Ca si recomandari, va sfatuiesc sincer sa va faceti reviziile in afara Bucurestiului ( eu le fac in Bacau) si cu tot cu drumul pana acolo si inapoi ma costa mai putin ca aici.(reviziile se fac tot in service autorizat). O foarte mare bila alba pentru Matiz o dau pentru manevrabilitate + feedback-ul din volan si stabilitate. Spun asta deoarece am avut si un Hyundai Accent (productie 2008) care in curbe aproape sarea de pe sosea din cauza suspensiilor moi si a lipsei de feedback din volan. .
  5. Bun, sa o luam cu inceputul: Am un Matiz din 2008, chel, singurele chestii puse pe el fiind un cd player si 2 boxe si alea montate pe locasurile speciale din portbagaj. Problema: Am o problema cu directia, mai exact i-am cumparat de curand anvelope noi de vara pentru fara (nu dau nume sa nu fac reclama). De cand le-am schimbat a inceput sa-mi traga dreapta intr-un mod barbar. Cel mai clar se observa incepand cu 80km/h. Am facut ce face tot omul fara prea multi bani si am facut rocada (stanga-dreapta) si am observat cu stupoare ca-mi trage stanga. Am dedus ca o fi vreo problema cu janta (am jante de tabla) si m-am dus frumos si am pus anvelopa pe janta de la rezerva (fiind mai putin uzata), nu s-a constatat nici o remediere si am dus anvelopa la garantie. Momentan astept sa revina impreuna cu certificatul care sa ateste ca e conform standardelor. La aproximativ 2, 3 zile a inceput sa-mi huruie destul de urat si am descoperit in urma unei vizite la service ca ar fi rulmentul dreapta fata. Intrebari: 1. Poate sa imi traga stanga / dreapta din cauza acestui rulment? 2.Am cumparat rulment Flennor (set) (scuze de reclama), pot primi o parere? Sunt buni, prosti?Cica ar fi produsi in Germania. 3.Trebuie un anumit tip de vaselina pentru schimbarea rulmentului?Daca da, care? 4. Poate fi problema directiei (ca trage stanga / dreapta in functie de unde e anvelopa) cauzata de o greutate diferita a anvelopei? (mentionez ca au fost echilibrate toate 4 rotile si presiunea verificata) Off topic: Cum iti poti da seama cand sunt amortizoarele duse? (nu curg, prin urmare asta iese din discutie) dar cand trec peste un limitator de viteza le simt in ficat.
 

×
×
  • Create New...