Jump to content

ZiTe747

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About ZiTe747

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia / Chevrolet
  • Model
    1310 / Cruze 1.6 LS
  • An
    1998 / 2010 (cred)
  • Nr. Inmatr.
    B-747-LMB
  1. Nope.. Pedala mea de acceleratie n-are chiar nimic. In schimb, ambreiajul ma calca pe tot nervii pt. ca scartie cand il apas si cand il eliberez. Si am mai fost pt. problema asta la service acum vreo 4-5 luni, l-au gresat si tot degeaba. Ce ar mai fi deranjant, ar fi spatarul scaunului soferului. . In rest, toate bune si frumoase.
  2. Salutare tuturor! Am tot citit acest topic in legatura cu schimbatul vitezelor cat mai optim si am unele nelamuriri... Pana la urma, cum este cel mai bine ( dar si economic ) de a schimba vitezele pentru un Cruze 1.6 ? Pana astazi, cand am citit mai atent acest topic, schimbam vitezele intre 3000 si 3500 RPM. Am vazut ca sunt persoane, care schimba vitezele pe aceeasi motorizare, intre 2000 si 2500 RPM. Ma gandesc sa adopt si eu acest "obicei" cu toate ca am impresia ca as conduce masina subturat... De aceea va rog frumos, lamuriti-ma si pe mine, cum este pana la urma mai bine sa schimbi. Am pana acum, 1850 km efectuati, iar pe CB imi indica un consum mediu de 11%. Multumesc anticipat!
  3. Pfffff ce porcarie! ... La Cruze-ul meu chiar merge chestia asta cu volumul... se simte diferenta volumului in boxe, atunci knd turatiile sunt aproape de 3000 cam asa. Aiurea cu dealerii astia... La mine trebuie sa-mi fac programare la service sa-mi inlocuiasca claxonul care a venit stricat odata cu masina, sa-mi repare masca aceea neagra si din plastic, care acopera mecanismul oglinzii din dreapta ( masca aflata in habitaclu ) si sa-mi regleze nivelul plasticului din dreapta jos, in care este fixat proiectorul de ceata. Plasticul ala negru, nu este la acelasi nivel cu bara ( cu toate ca celalalt plastic cu celalalt proiector, e la acelasi nivel ) )... ce pot sa zic... ultimele 2 sunt chitibusuri... faza cu claxonul e enervanta in schimb!
  4. Tocmai m-am intors de la munte, dupa o drumetie dus-intors (vreo 290 km) in aceeasi zi si am ramas un pic intrigat . Cand am plecat din Bucuresti, aveam rezervorul pe jumatate plin. La un mers cat de cat normal, cu schimbarea vitezelor in trepte superioare intre 3000 si 3500 de rotatii astfel incat sa nu cada sub 2000, cu o viteza de maxim 110-115 Km/h, am ramas cu beculetul galben aprins al indicatorului de benzina la intoarcerea in Bucuresti... Daca ar fii sa calculez as zice ca mi-a "mancat" in jur de 10L%. E normal sa aibe un asa consum chit ca este in rodaj? Poate gresesc eu pe undeva in a o conduce
  5. Mersi frumos de sfat! Oricum nu incarcam masina... mergeam decat cu prietena si atat ... asa ca n-o sa care cine stie ce greutate
  6. Vreau si eu o parere va rog frumos.Am pana acum cu masina vreo 500 de km si ma gandeam ca maine sa ma duc pana la predeal si eventual la 3 brazi... Ar fii neindicat sa merg cu ea la un astfel de drum? As chinui-o prea devreme?
  7. Pai da' cum sa nu fie la moda culoarea misty lake, cand e asa frumoasa pe o astfel de masina !!!
  8. S-o stapanesti sanatos si sa n-ai probleme cu ea! Pune niste poze cu ea s-o vedem si noi . Consumul in oras la mine ar fii tot 10 cam asa, dar nu ma incred in CB ( cel putin, nu inca ). Iar eu am 1.6 LS... Trebuie mers cateva mii bune pana se pune motorul la cale... Nu ramane decat sa avem rabdare si sa ne plimbam cat mai mult ( asta daca nu cumva se adopta legea aia afurisita cu anvelopele de iarna )
  9. Ca tot veni vorba de defecte, am uitat sa precizez, ca am achizitionat masina avand claxonul "ragusit"... Cand claxonez, suna destul de infundat si parca "sugrumat". O sa ma duc cat de curand inapoi la dealer sa-mi inlocuiasca goarna ( cu toate ca atunci cand am fost sa ridic masina i-am aratat problema claxonului, dar n-a putut face nimic, deoarece nu era seful de service sau cel care se ocupa de garantie -nu prea am inteles- ). O alta problema minora pe care am descoperit-o ieri, a fost ca, acel capac negru din habitaclu, care acopera mecanisumul si firele oglinzii laterale din dreapta, nu prea sta fix! Are joc si parca s-ar fii rupt o clema de prindere. Sper s-o rezolve (prin inlocuire)
  10. @pudar2: Mersi la fel! Sa ai parte numai de bucurii si 0 probleme! @ALiCE Ah.. chiar asa usor pot nimeri pietricelele stalpii din spate? Si daca as pune aparatori de noroi pe ea, crezi ca ar mai sari ceva? Offf...
  11. Asigurarea CASCO n-a fost facuta inca, dar va fii cat de curand la Omniasig si ar costa in principiu vreo 600 de euro cam asa ( nu bag mana in foc ca am zis bine pretul, dar parca asa stiam... )
  12. Uitati si niste poze cu masinuta mea si.. Imi place la nebunie masina
  13. Vi s-a intamplat si voua ca atunci cand plecati de pe loc si accelerati usor, uneori, sa simtiti o oarecare tensiune si un tremur de o secunda in pedala de acceleratie + un mic zgomot venind dinspre motor? ( fiind in treapta 1 )
  14. Ms de raspuns. Vroiam sa stiu daca e ceva general, sau iar am descoperit o noutate la masina mea ...
  15. Sa dea Domnu' sa fie adevarata partea cu remedierea "bubelor" ... ( n-am intalnit nici una pana acum si sper sa nu intalnesc... -btw' am verificat si problema aceea citita p'aici pe forum, legata de senzorul ala care se afla pe langa sinele scaunului soferului, in sensu ca m-am tot jucat inainte si'napoi cu scaunu. Rezultatul a fost linistitor... nici o eroare E95 n-a aparut ) Explica-mi si mie mai bine te rog.. Ai difuzoare pe spate puse de tine sau venite din fabrica? Daca e prima varianta, inseamna ca ar trebui sa ai tweetere in stalpii din fata . Daca e a 2-a varianta, ai functia de fader in player-ul masinii? Am o intrebare adresata posesorilor de LS-uri... geamurile voastre sunt toate 4 cu impuls la coborare? Iar cele din spate coboara pana jos ( precum cele din fata) ???
 

×
×
  • Create New...