Jump to content

nick_blaster

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About nick_blaster

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti SX Diesel
  • An
    2007
  1. Am fost la un service, mi-au sters erorile, si acum totul e ok Se pare ca masina a memorat mai multe erori datorita descarcarii treptate a bateriei.
  2. Salut, am un Chevrolet Lacetti diesel din 2007. Nu l-am pornit in perioada in care a fost zapada, pentru ca nu am cuciucuri de iarna. Insa, ieri, deci dupa o pauza de cel putin o luna, a pornit la sfert de cheie, doar ca martorul de defectiune la motor a ramas aprins (inainte nu am avut aceasta problema). Masina merge normal, nu stiu daca e bine ca am mers cu ea aprox 20 de km. Aveti idee ce ar putea fi? Ma poate ajuta careva (contracost) cu o diagnoza? Multumesc
  3. Ai dreptate, multumesc mult (in manual scrie de 5 secunde).
  4. Azi am pus Dexos2. Sper sa fie ok. Puteti sa imi spuneti cum se reseteaza martorul de 'Change Oil Soon'? Cei de la service au uitat sa o faca.
  5. Pentru motorul diesel cu filtru de particule pana la urma ce ulei se poate folosi? Ultima data am pus GM 5w-40 Supreme Plus, dar este extrem de scump. Dexos2 pare sa aiba calitatile necesare si este cam la jumatate de pret.
  6. AC nu era pornit. Scuze. Nu am pus de la Competrol, ci Rompetrol. Asa citisem ca motorina de la Rompetrol e cea mai buna, si de acolo am pus
  7. Salut, aseara am observat un comportament ciudat al motorului. Chiar cald, la relanti statea aproape la 1000 rpm (acul turometrului aproape acoperea gradatia de la 1000). In mers parca in treapta a I-a si a II-a motorul nu era tocmai ok, dar poate asta e doar o impresie (am devenit ceva cam panicos la chestii de genul asta, de cand cu motorul pe benzina de la Renault care are multe toane). Inainte sa opresc motorul am vazut ca si electroventilatorul era pornit, lucru care pana acum nu l-am mai remarcat (mai ales ca afara nu era chiar cald). Posibil totusi pornirea elecroventilatorului sa se fi datorita si mersului mai 'forjat' ca sa imi dau seama daca e vreo problema cu motorul sau nu.Turatia de 1000 rpm la relanti e normala? Mentionez ca ultima alimentare am facut-o la Competrol; pana acum am alimentat numai de la OMV \ PetromV \ Petrom, si sper ca motrina sa fie de vina
  8. La mine la far scrie H4. Probabil intre HB si sedan difera nu numai designul farului ci si tipul de bec. Ce marca de xenon ai pus? Ca sunt multe oferte, si chiar nu stiu ce sa aleg.
  9. Din pacate nu am directia variabia, banuiesc ca ar fi functionat ca la Megane, unde chiar isi face simtita prezenta. Unde este pozitionat acel furtun de cauciuc? M-au cam trecut niste fiori cand am citit ce ai scris. Se poate face ceva pentru prevenirea catastrofei? PS: Mircea, vezi ca ti-am scris un PM referitor la xenoane. Merci
  10. Lacetti-ul pe care l-am cumparat eu la mana a doua are tot 2 ani si 35000 km. In cartea de garantie am vazut ca fostul proprietar a schimbat un senzor ABS si cam atat. Eu singura problema pe care am avut-o a fost pierderea lichidului de la servodirectie, exact in curtea serviceului, asta dupa ce facusem revizia (am presupus ca s-a umblat neglijent la schimbarea filtrului de motorina si furtunul respectiv a fost miscat din intrarea in rezervorul de lichid...). Din punctul meu de vedere dupa cei 2500 km cat am mers cu masina, pot concluziona: Plusuri: - motor foarte puternic - zgomot motor la viteza destul de redus - cutia de viteze ok - ambianta interior placuta si ergonomica (chiar daca destul de simpla) - usor de condus - scaune foarte bune, iar bancheta spate se rabateaza foarte inteligent Minusuri - zgomot rulare pronuntat (probabil de la cauciucuri) - frana mediocra - faruri foarte slabe - vizibilitatea laterala incomodata de forma partii din spate - la viteza mare directia mi se pare usor imprecisa In orice caz masina este echilibrata, si sper sa fie fiabila. Nu ma deranjeaza sensibilitatea la zgarieturi, sau faptul ca plasticele din interior par ieftine si dupa nici doi ani unele arata ca de zece ani. La pornire motorul suna exact ca un tractor, dar dupa putin timp devine suficient de silentios, iar la viteza mare mi se pare chiar mai 'tacut' decat Renault-ul pe benzina pe care il am. Consumul este normal pentru cilindreea sa, dar puterea mare explica apetitul (in oras cred ca in jur de 10%, in afara in jur de 6,5%).
  11. La mine bateria cred ca e pe jumatate dpdv spatiu ocupat in compartimentul motor fata de cea originala. Ma mir de fiecare data ca porneste Pentru cauciucuri cele pe dimensiunea asta nu prea sunt 'la oferta', si au preturi destul de mari, dar trebuie sa fac un efort si sa le schimb. BTW atazi am facut ITP-ul (160 RON, mai scump la diesel), si la 35000 Km se pare ca nu au gasit probleme.
  12. Posibil sa fie o eroare, dar nu am cum sa verific. Pe capacul motorului scrie TCDI 16V. Referitor la cauciucuri si faruri poti sa imi spui ceva? Tu ce baterie ai pe masina, pentru ca la mine se pare ca este una schimbata (de capacitate mai mica), si inainte sa vina iarna va trebui sa ii fac un upgrade.
  13. Si eu am avut dilema asta, dar in talon scrie 110Kw, care in CP inseamna ~ 148CP. Se pare ca motorul asta are mai multe versiuni de putere (am tot cautat pe internet). Sincer masina asta a fost, nu am ales-o pentru putere, ci pentru faptul ca cele pe benzina (mai ieftine) le-au cumparat altii inaintea mea.
 

×
×
  • Create New...